שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 4 שנים. 18 ביוני 2019 בשעה 9:02

 

 

סיבות טכניות מתסכלות סכלו את אחרון מפגשי האפס עם גברתו. גם הפעם אין מזגן מאכזב לטרפד את מפגש האפס עם אצבעות רגלי גברתו. אך המזגן הובס ותוך דקות היו אצבעות רגלי הגבירה האלוהיות בפיו. האפס העירום עם כלוב על אברו ינק ומצץ שעה ארוכה בעוד הגבירה משתקעת על המיטה עסוקה בעניני משרדה.

משהתיצב מולה כשהורתה לו שלפה משקית שקופה אטבים כסופים זעירים ואט אט החלה לחברם לעורו . תחילה באזור המפשעה. אחר כך לאשכיו. בהמשך לחלק העור מתחת לאשכיו ולסיום לפטמותיו. הכאב היה נוראי ועצוב, אך הגבירה הייתה מאושרת. מה יותר חשוב מכך בעולמנו?

משהוסרו החלו ההצלפות בענפים הירוקים. עוד ועוד. ללא רחם. ללא הפסקה כמעט. עוד שעה חלפה והאפס התנדנד מחוסר שיווי משקל. רק אז ריחמה הגבירה והורתה לו לנוח על המיטה. חששה לבריאותו. כשנח התעללה באשכיו המחוצים עם חיוך של קורת רוח שלא מש מפנייה.

ואז לקראת הגעת הזיין האלמוני והלא מוכר, אופרו פניו האפס ותוך חצי שעה הפך לבארבי הסקסית. שיער בלונדיני ארוך גולש. חזה סיליקון ענק המכוסה בשמלה מנומרת. גרביוני רשת ונעלי עקב אדומות. זונה מתל ברוך. לא פחות.

האורח הנלהב הסיר את בגדיו והביט בגבירה חודרת לבארבי השוכבת על גבה עם הדילדו הענקי. חיש קל משהתייחמה הבארבי בטירוף שלחה הגבירה את האורח להחדיר את אברו לפי הבארבי שלה. היא מצצה בתאווה ובשקיקה והאורח גרגר הנאה בלתי שגרתית. בדקות הקרובות מצא עצמו האורח מזיין את הבארבי המיוחמת כמעט בכל זוית אפשרית. ניכר היה שהוא נאבק שלא לפרוק ולמשוך את הארוע יותר ויותר. הגבירה הייתה מאושרת ואף נשקה בהתרגשות על פני הבארבי כשהייתה על ארבע בעוד אברו של האורח טוחן את פתחה הנקבי של הבארבי. לבסוף פרק האורח הנרגש עמוק בתוך הקונדום התקוע בפתח. חיש קל נעלם למסיבה של משפחתו ולעולמו האחר.

הבארבי המזדיינת נותרה עם נקב פעור הדורש עוד. או אז החלה ללקק את הגבירה המשתרעת על המיטה. כמה תענוג ללקק כל סנטימטר בגוף הגבירה האלוהית. כמה תענוג. בשלב מסויים החדיר – בהוראת הגבירה – את אגרופו לפתחה והחל לסובב . התנוחה האהובה על הגבירה. לא חלף זמן רב והגבירה פרקה בצרחות ובאנחות מוטרפות. בשארית כוחותייה סימנה לבארבי , שהסירה את הכלוב מאברה המחוץ, לאונן על ירכה ולפרוק אף הוא. חצי שעה שכבו אחר כך ללא תזוזה. הזמן כאילו נעצר מלכת.

 

כאילו.

 

אך לא.

 

החיים נמשכים.

 

 

xpredatorx​(שולט) - מדהים אהבתי. כן ירבו.
לפני 4 שנים
משרת מאושר{המלכה ליסה} - פשוט וואוווו.
לפני 4 שנים
davy jones​(אחר){אהבת חינם} - מהמם
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י