שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 4 שנים. 12 באוגוסט 2019 בשעה 10:15

הגבירה בדילמה. האם להצליף באחורי האפס העלוב העירום בזרדים הירוקים ואחר כך לזיין את נקבו בדילדו השחור הענק ועם האיבר של הזיין הנלהב שהצטרף אליהם בסשן האחרון. או שמא – להתחיל בזיונים ורק אחר-כך להצליף. או אולי לא להצליף. לפצל את הסשן לשני מועדים.

מובן שהגבירה לא שאלה לדעתו של האפס. הוד מעלתה רק שיתפה במחשבותייה. המציאות הייתה שונה מהתכנון. מייד לאחר שליקק היטב את אצבעותייה האלוהיות והמטריפות דאגה הגבירה שהאפס יהפוך לבארבי סקסית עם האיפור הנשי הכבד, הפאה עם השיער הארוך, חזה הסיליקון השופע. השמלה השחורה והסקסית, גרביוני הרשת ונעלי העקב האדומים. האורח שאך לפני כמה ימים זיין את האפס חזר שוב – נלהב יותר מן הפעם הקודמת.

הסיטואציה הייתה מוטרפת כתמיד. הגבירה זיינה והזיין האורח נהנה מפיה המוצץ בשקיקה של הבארבי. הסיטואציה של שני כלים בנקבי הבארבי נמשכה ונמשכה ולא נראה היה שלא תיגמר לעולם. בשלב מסוים הורתה הגבירה לזיין לזיין את נקב הבארבי הסקסית. כך היה. האורח נאנח, התלהב וגמר בטירוף בתוך הנקב הבוער בקונדום השקוף ומלא הנוזלים.

משהלך – לאחר שהגבירה דחקה בו לסיבוב נוסף אך לא עמד בזמנים שהקציב לה – ולאחר מנוחה קצרה שאיפשרה הגבירה לאפס המרוט, החלו ההצלפות. עוד ועוד עד שהתמוטט האפס, חסר נשימה.

כבר לא צעירה הבארבי ואותות הזמן ניכרים בכושרה.

הבארבי החלה ללקק את הגבירה ואת גופה האלוהי והביאה עם פיסטינג בידו השמאלית (הימנית הייתה פצועה) לאורגזמות האלוהיות שלה. מייד אחר כך- לאחר שהורתה לו להסיר את כלובו - גמר על ירכה הצחה ושניהם התמוטטו באפיסת כוחות.

 

בחום וברגש​(שולט) - לו הייתי זבוב בקיר, ברך את הגבירה כל פעם , אין מלכות שכאלה, אחת ויחידה
לפני 4 שנים
תובנות​(מתחלף) - יש לך בארבי מושלמת
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י