שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 4 שנים. 11 בנובמבר 2019 בשעה 11:05

הגבירה הזהירה והאפס ידע שהפעם זה הולך להיות קשה מנשוא. החוויות שחוותה האלוהית בימי נובמבר הקשים נתנו את אותותיהם. האפס ידע שהפעם יספוג את כל הסדיזם הגלום באשיותה ברמת שטרם חווה.

בחצות שיגרה הגבירה את הטקסט הבא:

ה0 יקטוף 5 ענפים ארוכים גמישים וכואבים!!!!!!!!! כמו שאוהבת הגבירה. 

הגבירה תתאכזר מחר! ה0 ידאג לזמינות כל האביזרים. 

 

 

מכיון שהאפס מתאפק זמן רב, ה0 ישלח בבקר סרטון לגבירתו בו מצולם ה0  מאונן, בזמן שמהלל ומשבח את גבירתו. רגע לפני נקודת האל חזור, יעצור וישוב להכלא. 

ה0⃣ יפרוק רק במקום אחד!!!!!!!!!!!!!!! במעלה מפשעתה, אך ורק לאחר שיביאה לאורגזמה בכף ידו הענקית!!!!!!!!!!!

 

ה0⃣ יצא  ליומו כשהוא נעול ולגופו תחתונים נשיים. החל מהשעה 10:00, בכל שעה זוגית עגולה, ה0 יגש להצטלם עבור גְבִירְתוֹ. בשעה 13:00 ימלא האפס את נקבו בפלאג הגדול מבין השלושה וישלח סרטון לגבירה. 

ה0 ימתין לגבירתו על ברכיו כשהן צמודות, כפות ידיו פרושות על ירכיו, מבט מושפל, נעול, עירום עם פלאג בנקבו הנשי!!!!! רק לגבירה הזכות להוציא את הפלאג מנקבו הנשי!!!

 

בשעה היעודה החל הסשן בדממה מוחלטת. כחצי שעה ליקק בשקיקה וברעב עמוק את אצבעות רגלייה המשוחות באדום. שוב ושוב בתאוות אין קץ וברעב שלא יודע שובע.

 

כשמאסה הגבירה בליקוקים הורתה לאפס להתיצב מולה.מישש את אשכיו העדינים ואת כלוב הפלסטיק הכולא את אברו העלוב וניגשה לתיקה. משם שלפה שקית ובה עשרות אטבים זעירים וכסופים. אט אט חיברה אחד ועוד אחד למפסעתו, לאשכיו ולכל פיסת עורו בין רגליו. הכאב היה נוראי ובלתי נסבל.

 

,תתכופף", הורתה הגבירה. עם עשרות אטבים קשה התנועה ההופכת למגושמת ודואבת. האפס ביצע. או אז החלו ההצלפות, שוב ושוב. בשלב מסוים נראה היה שהאפס מתמוטט. הגבירה גילתה זיק של רחמים ולאט לאט החלה להסיר את האטבים. כל הסרה הביאה לצרחות אימים. שוב ושוב. אחד ועוד אחד.

 

ההצלפות נמשכו והדם החל לבעבע מאחורי האפס. הידעה אז הגבירה שובע? לא ברור, אך הגבירה הפסיקה את ההצלפות ונשכבה על המיטה בשקט שקועה בסלולארי המואר שלה.

 

ממוטט החל האפס ללקק את גופה האלוהי והגבירה המשיכה לענותו בשפשוף ןטלטול עלובו הכלוא. בשלב מסוים הורתה לאפס להסירו ואז כשצמח למימדיו המגורים ככל זכר עינתה אותו הגבירה עד לסף אורגזמה וחוזר חלילה.

 

בסופו של הערב ביצע האפס בגברתו את הפיסטינג האהוב עלייה עד לאורגזמה האלוהית שלה ובהוראתה פרק את נוזליו על ירכה הצחה והאלוהית.

 


שעה אחר כך בילתה כבר הגבירה את משפחתה. אמא רכה אוהבת לילדיה ואשה רגישה לבעלה בזוגיות מופלאה.

 


האפס לעומת זאת התקשה להתאושש ודשדש החוצה מדירתם הכפרית בשארית כוטחותיו על תוך הלילה

 

 

רונבו​(נשלט) - ואוו
לפני 4 שנים
דורה באהבה​(אחר){המלכה AQ} - פשוט מהמם אהבתי מאוד לקרוא את כתיבתך ממש מקסים. כמה דורה זקוקה לסשן מהסוג הזה 😊. נשמע כואב אבל ממש כיף כי אחרי זה לראות את הגאווה של השולטת זה אומר הכל 💖
לפני 4 שנים
מפית​(אחר) - מדהים
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י