שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 4 שנים. 9 בדצמבר 2019 בשעה 9:03

הבוקר לפני המפגש עם הגבירה האלוהית התנהל כבשיגרה. שנים ארוכות כבר. מייל עם הנחיות מגיע אחרי חצות. האפס מבצע עם יקיצתו. מצלם סרטונים לפי הוראות הגבירה. שולח . חותך ענפים ירקרקים מן העצים כדי שהגבירה תוכל להצליף באחורי בשעות אחר הצהריים. מצלם את הסרטונים שביקשה לאורך שעות היום כשהוא נעול עם תחתוני תחרה נשיים (סגולים לפי הדרישה הפעם).

בשעה היעודה מגיעה הגבירה לדירתם הכפרית. מדהימה במראה ובסמכותה. האפס ניצב מולה עירום ונעול ממתין להשפלותייה. לגבירה נוהל קבוע- בתחילה מתעללת באשכיו הכלואים ובפטמותיו. אחר כך שולחת אותו לגובה הרצפה ללקק את האצבעות רגלייה כמחצית השעה בעוד היא מעיינת בהודעותייה בטלפון ומשיבה לכל שיחה, משל הייתה בזה הרגע במשרדה המפואר. אחר כך ממכרת את פתחה הנקבי של הבארבי כשהיא "חופרת" עמוק באמצעות אצבעותייה.

כשהגיע  רגע הצלפות הענפים , חרגה הגבירה ממנהגה והעדיפה לשלוף מתיקה את שקית הממתקים שהיא כה אוהבת. אלא שבמקום סוכריות, השקית הזו מלאה באטבים קטנים, עשרות במספר. זעירים למראה, תמימים כל כך. אך, כשהגבירה מצמידה אותם לאשכי האפס. לפיסות העור שבין עלובו לפתחו הנקבי, למפשעתו , לפטמותיו ולשאר מקומות בהם היא חפצה, כבר לא מדובר בדברי מתיקה. מדובר בכאב נוראי, משתק, מחריד בעצמתו. האפס גונח ומייבב והגבירה נהנית מכל רגע. מושכת את הזמן באיטיות, נוגסת שפתייה ומשדרת לחלל האויר אושר עילאי.

הפעם הגבירה החליטה לחצות גבולות שלא הכיר האפס בעבר. בכמות האטבים, בזמן השימוש בהם ובמיגוון המקומות שעור גופו חש בהשפעתם.  בשלב מסוים חש האפס כי הוא עומד להתעלף, להתמוטט ולקרוס. כשהחלה הגבירה להסיר את עשרות האטבים, הכאב היה בלתי נסבל ברמות נוראיות. רעידותיו ופרכוסיו גברו ותכפו ונראה היה שתוך שניות יתמוטט. הגבירה התקשתה להסיר את סוכריותייה מעורו כשהוא במצב של התפרקות פיזית קולוסאלית. איך הצליחה להסיר את האטבים בסופו של דבר, האפס כבר לא זוכר. כל שמוחו קלט היא התמוטטות על המיטה בכאבי תופת נוראיים.

הגבירה כבר ויתרה על ההצלפות בענפים הירקרקים שליקט בבוקר הגשום. כעבור זמן לא ברור משהתאושש כמעה, המשיכה להתעלל בעלובו ממנו הוסר הכלוב בשלב ההתפרקות. מובן שהגבירה לא ויתרה על הפיסטינג שמבצע בה האפס וכשהגיעה לאורגזמה עם זרם נוזלים רותח מגיח מבין רגלייה דרשה מן האפס לאונן על ירכה הצחה עד שפרק גם הוא את זירמתו בתוך שניות אחדות.

בו בעת שכנה שקית הסוכריות כבר בתיקה של הגבירה שתוך דקות כבר נעלמה בחשכה בחזרה לטפל בעדינות ובמסירות אמהית בילדייה המשוועים לחיבוקה הרך והאוהב כל כך.

 

הבי כלבלב נשלט - גבירה מדהימה ללא ספק !
לפני 4 שנים
בחום וברגש​(שולט) - אלוהית כהרגלה, מחכה לזימון ע"פ ייעודה
לפני 4 שנים
jimi​(נשלט) - אם כל האטבים שם, עם מה נשאר לתלות כביסה?
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י