שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 4 שנים. 16 בפברואר 2020 בשעה 11:22

השקית נשלפה מתיקה המהודר של הגבירה והושלכה על המיטה הרחבה. הייתה זו שמלת תחרה סקסית חדשה עם תחרה. האפס הסתער לבדוק את תכנה ומיהר ללבוש את הבגד הזנותי החדש לקראת הגעת הזיין החדש והלא מוכר. הגבירה אוהבת תמיד זיינים חדשים ולא אוהבת שהמזיינים חוזרים. פעם לפני כשנה שוחחו האפס וגברתו והאפס גילה שבגלגולו הקודם זיין כ 100 נשים כגבר. נראה כי הגבירה רוצה לשבור את השיא ושלמעלה מ-100 זיינים יזיינו את הבארבי. כך חושבת? כך מניח האפס, אך אינו בטוח.

פאה בצבע דבש חדשה נחנכה, איפור כבד וזנותי, שדי סיליקון ענקיים מתחת לבגד החדש, גרביוני רשת, נעלי עקב אדומות. כלוב על העלוב כמו תמיד – שנים על שנים. הזיין כבר דופק בדלת. הבארבי הקרוסדרסרית שכבה על המיטה מצפה בכליון עיניים. בפקודת הגבירה שכבה על גבה והגבירה בכותונת השחורה הסקסית שלה הרכיבה למתנייה את הדילדו השחור הענק, לגופו נדבק קונדום. הזיין האורח הביט בנעשה, אך הזדרז להתפשט בפקודת הגבירה. 

הדילדו כבר עשה דרכו עמוק לפתחה הנקבי של הבארבי והגבירה החלה לזיין כפי שאוהבת. "אתה רוצה זיין חם?", שאלה את הבארבי המזדיינת. "כן", מלמלה הזכר הקרוסדרסר. "אני לא שומעת" הייתה תשובת הגבירה . "כןןןןןןןן", נהמה בקול הבארבי המיוחמת שהדילדו בתוכה חודר שוב ושוב. הזיין עם קונדום לאברו הענק והמתעקל ניגש בשמחה לפי הבארבי שהחלה למצוץ לינוק ולשאוב את הכלי החם והרותח לתוך פיה. 

הסיטואציה הארוכה הזו - כשהבארבי על גבה ופתחיה מלאים בדילדו ובזיין רותח - הייתה ארוכה. מדי פעם שמע האפס את גברתו משוחחת עם הזיין ומספרת כמה אוהבת היא לראות את הבארבי שלה ככה וכי היא כה מאושרת.  האפס מצץ ומצץ ומילא את גרונו באיבר הענק והמתעקל. בשלב מסויים הורתה הגבירה לזיין לחדור במקומה לפתחו הנקבי של האפס. הבארבי התהפכה על ברכייה והזיין חדר. עמוק. חזק. אברו היה כה גדול עד שהנאקות נשמעות בכל הישוב מן הסתם. הגבירה התמוגגה והבארבי עם השדיים הכבדים לא רצתה שהסיטואציה תיגמר. חשה כאשה אמיתית ומושפלת כמו שאוהבת כל כך.

מדי פעם שמעה הבארבי תלונות על דפנות המיטה שהם בולטים מדי והיא נשלחה לאגף אחר בדירה לכרוע על ברכייה ובשלב מסויים אף ירדה על ברכייה על השטיח. הגבירה הורתה והבארבי מבצעת. לא היה ברור עם הזיין מצליח להסתדר עם הבליטות במיטה - או עם השינויים -  אך בשלב מסויים תם תפקידו והוא נשלח להתלבש. הגבירה הורתה לבארבי לשכב על גבה והחדירה את הדילדו עם קונדום חדש שוב עמוק בפתחה של המזדיינת. האורח נהנה להביט במשך דקות ארוכות ואף התנדב לצלם את הסיטואציה שכה ריגשה אותו, אך מהווה מציאות לבארבי ולאפס כבר שנים ארוכות.

משהלך –לאחר מנוחה קצרה – לא פסחה הגבירה על הצלפות על אחורי הבארבי עם זרדים ירוקים וכואבים. הקפידה להתעלל באיבר הנעול וגם כששוחרר בשלב מסוים המשיכה בהתעללות להביאו עד כדי גמירה – אך לא. לא הרשתה שכך יקרה. כמו תמיד.

הגבירה היא שגומרת קודם וכך היה. בהוראתה ביצע בה האפס את הפיסטינג שהיא כה אוהבת ומשגמרה בצרחות וברעידות גוף בלתי נגמרות הורשה האפס לפרוק על ירכה עד אפס כוחותיו.

כעבור שעה קלה הייתה הגבירה כבר בסיטואציה משפחתית כאמא אוהבת , חמה ודואגת אל מול ילדייה. האפס חזר לכלוב הנעול ויצא לחשיכה למציאות חייו עד לפגישתם הבאה.

מענטז​(אחר) - מטריף
לפני 4 שנים
puffin​(נשלט) - יואאווו כמה שהם יפים
לפני 4 שנים
מאדים​(אחר) - את כותבת קורע, אהבתי :)
לפני 4 שנים
davy jones​(אחר){אהבת חינם} - מדהים
לפני 4 שנים
תשחץ​(נשלט) - כואב לי עכשיו בעלוב שבכלוב.
אהבתי מאוד!
לפני 4 שנים
תובנות​(מתחלף) - מושלם!
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י