שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 4 שנים. 2 באפריל 2020 בשעה 9:51

 

 

הודעה מהבהבת בתיבת המייל :"אני סטודנט בן  27 . אף פעם לא הייתי עם קרוס.  כן יש לי חיבה רבה לאנאלי. אשמח להיפגש ולפרק לאפס שלך את החור הנקבי שלו במיוחד עם עוד מישהי נמצאת שם. זאת פנטזיה שאני חושב עליה כבר כמה זמן. אשמח".

חצי שנה לאחר משלוח ההודעה העז הסטודנט להגיע. כשנכנס לתוך הדירה הקרירה היה זה מייד אחרי משבר לא מתוכנן. הגבירה מלאת אנרגיה הצליפה באחורי האפס העירום הנעול ללא רחמים. בשלב מסויים גם חרטה על עורו המאדים והצרוב בגלגל הכאב האימתני ומהחריטות ניגר דם אדום ורותח. או אז נמשכו ההצלפות ללא רחמים והאפס הקשיש התמוטט. קרס.

רק לאחר חצי שעה של מנוחה ושתיית מים החלה התאוששותו. או אז הפך לקרוס. שוב נולדה הבארבי הסקסית עם הפאה הערמונית, האיפור המוגזם, שדי הסיליקון הענקיים ושמלת התחרה החובקת אותם וגם גרביוני רשת ונעלי עקב עוצרי נשימה..וכלוב על האיבר המכווץ.

אז זכה הסטודנט לראותו וכשהחלה הגבירה לזיין את הבארבי עם הדילדו השחור הענק, האורח הביט בהם, מאונן בטירוף. משהתגברו חדירות הגבירה הסטודנט לא עמד בלחץ וגמר לתדהמת הגבירה.

משנראה היה שיתיאש ויפרוש הסטודנט הראה דבקות במטרה ולא ויתר. הגבירה שלחה אותו להתאושש ולאתחל מחדש את אברו. אולי הנעורים. אולי  המראה המגרה של בארבי נחדרת ונאנחת אל מול גבירה סקסית ומדהימה. אולי שניהם. הסטודנט התאושש והגיש אל פי הבארבי את אברו המתעורר והבארבי שאבה, ינקה ומצצה בשקיקה. משנראה היה כי הוא מכין להגיש את הפנטזיה , פינתה הגבירה את הנקב הנשי והסטודנט חדר. אברו עמוק בפתחו של הקרוסץ חלום חייו. הזיון היה קצר והוא גמר כמעט מייד.

הגבירה המופתעת לא איבדה את עשתונותיה והחדירה מייד את הדילדו עמוק לנקב הרעב. וכך כשהיא מזיינת ומשוחחת עם האורח עברו דקות ארוכות. הוא התלבש ויצא לדרכו והגבירה המשיכה לזיין עוד ועוד ללא הרף.

רק משחטפו רגלי הבארבי עווית הואילה הגבירה לשחררו למנוחה קצרה. דקות חלפו והבארבי ביצעה בגבירה המורעבת את הפיסטינג האהוב עלייה והורתה לאפס לפרוק על ברכה הצחורה. שניהם צרחו והרעידו את הכפר השלו .

"תודה על הגשמת הפנטזיה", שיגר הסטודנט מילות אושר לווטזאפ של הגבירה, אך הנסגדת כבר הייתה עסוקה בהכנת ארוחת ערב לילדייה וחייכה באהבה לבעלה המחבק, הרחק הרחק בעוד האפס ננעל מחדש ויצא מוכה וחבול , מתקשה לשבת, אל החשכה.

 

davy jones​(אחר){אהבת חינם} - אני רואה פה כלים קטנים.
האפס יכול לקבל גם כלי עבה וגדול?
לפני 4 שנים
studentSlave​(נשלט) - איזו גבירה! הייתי שמח להיות העבד שלך !
לפני 4 שנים
למעלה ולמטה​(מתחלף) - אני אמנם סטרייט אבל את נועזת !!
שאפו
לפני 4 שנים
גידידו​(נשלט) - וואו , רק מלקרוא התחרמנתי !!
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י