צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 18 שנים. 10 באוגוסט 2005 בשעה 3:48

זוג צעיר יצא לפקניק, הבעל התחיל לתפעל את המנגל והאישה נשכבה עם החצאית על סדין שפרשה. לפתע הופיעה דבורה והחלה לעוף מסביב לאישה, הדבורה מצאה את דרכה אל מתחת לחצאית ונכנסה לאישה עמוק מן המצופה. האישה נבהלה וצעקה אל בעלה: "משה, משה, בוא מהר! נכנסה לי דבורה פנימה!!".
משה נבהל והטיס את אישתו במהירות אל הגיניקולוג. "ד"ר, אתה חייב לעזור לנו! נכנסה לאשתי דבורה וזה יכול להיות מסוכן!!". הד"ר השכיב את האישה על השולחן, פישק את רגליה והביט פנימה.
"כן, אני רואה. הדבורה נמצאת בדיוק בין החצוצרה לשחלה, זה יכול להיות מסוכן - תזוזה הכי קטנה, עקיצה בשחלה, דלקת ואין ילדים".
הבעל התחיל להילחץ: "ד"ר, מה עושים, אולי תוציא אותה עם פינצטה?".
"חשבתי על זה - זה מסוכן, תנועה הכי קטנה, עקיצה בשחלה, דלקת ואין ילדים".
"אז מה עושים ד"ר?", שאל הבעל הצעיר.
הד"ר חשב וחשב, ולבסוף הציע רעיון: "אתה תוציא את היוחנן שלך, נשים עליו בקצה דבש. אתה תכניס את היוחנן שלך פנימה, הדבורה תיראה דבש, תימשך, אתה תוציא אותו החוצה והיא תבוא אחריו".
פניו של הבעל החליפו צבעים: "אבל מה אם היא תעקוץ לי את היוחנן?".
"אתה צודק", השיב הד"ר, "אני אגיד לך מה - אני אעשה עבורכם את השירות".
הבעל נרגע והביט על הד"ר שהוציא את היוחנן שלו ושם עליו דבש. הד"ר התחיל להיכנס אל האישה לאט לאט, האישה התחילה לזוז באי שקט. הד"ר הכניס את היוחנן שלו אל תוך האישה יותר עמוק ויותר מהר, האישה התחילה לגנוח קלות. הד"ר התחיל פתאום לזוז בקצב מטורף - האישה התחילה לצרוח מהנאה - והד"ר לא מראה סימנים כאילו הוא הולך לצאת מתוך האישה.
"ד"ר, ד"ר, מה אתה עושה?!", שאל הבעל.
"שיניתי טקטיקה, אני הולך להטביע את הבת זונה".

אלילה בעליל - חחחהההה ((:
יפה.
}{
לפני 18 שנים
דולי .​(שולטת) - בכיף , אחותי :)
}{
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י