אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 16 שנים. 8 במרץ 2008 בשעה 13:00

קיבלתי את הסכמתה של פאטי פא לכתוב הכל, ממש הכל הכל. ומתכוונת לעשות זאת. כפי שאמרתי סיפור חיינו שזור זה בזה.
ודבר ראשון , יקירתי....אספר למה ומאיפה הכינוי פאטי פא?
ברגע שהבעת הסכמה ואישרת...אז מתוקתי , הכל זה הכל 😄
פאטי פא , לא תמיד נקראה כך, בעבר בילדותנו הצמדתי לה שלל כינויים. שמנטוזה, גוצה , סמרקית ועוד כהנה וכהנה. מודה ..כל כך לא סבלתי אותה . הכעיס אותה הפרצוף תמים שלה. עד היום אני מתפלאת , איך בת אדם משכילה חכמה בטירוף שכמוה, עדיין תמימה ונאיבית שכזו.
עם כל מה שעברה בחיים, והאמינו לי עברה ועברה המון. יש עלילות שגם אני , אפילו אני הדומית הגדולה שנקראת מסוכנת. בצדק או שלא בצדק , לא לענין כרגע. אפילו אני ...מצדיעה לה.
את הכינוי פאטי פא , שהוא למעשה קיצור של שני שמות הצמדתי לה לפני 7 שנים.
פאטי הגיעה ממשפחה עשירה , מזוג הורים מפנקים שחסרון כיס לא היה מושג שהכירו. ובתור שכזו לא הכירה את עבודות הבית. את הצלחת הראשונה היא הדיחה....כשהתחתנה. והחביתה הראשונה שהיתה ראויה למאכל הצריכה כמעט קרטון ביצים.:).
הבדיחה הרווחת והאהובה עלי ועל בעלה (שגם הוא סיפור לא קטן ).היתה השאלה:
"איזה עב"ם הכינה פאטי היום לארוחת צהריים?"
או, להתבונן בצלחת...להיאנח בערגה ולהודות שיו...כמה שהתגעגענו לשניצל עסיסי.
ואז...לפרוץ בצחוק , כאשר הודתה...ש"העוגה לא ממש הצליחה ...לא יודעת למה אבל משום מה לא תפחה?".
אבל, צחוק צחוק. פאטי כשמחליטה משהו, אז הולכת על זה עד הסוף.והיא החליטה ש...בני משפחתה והיקרים לה נראים רע, ולכן חובה להאביסם ולפטמם. עד שיראו כמו בני אדם. בהגדרה הכוללת של בני משפחתה גם אני נכללת. היו מצבים שהתחננו והודענו ש...ממש לא רעבים. נאדא...כלום לא עזר.
אני שבחיים הייתי אצל רופא משפחה אולי 8 פעמים...שונאת בדיקות, וכדורים אצלי בבית זה כדורי משחק בלבד . הודעתי לפחות פעמיים בשבוע שיש לי בדיקה וחייבת להיות בצום.
אבל, נאדא, גורנשיט, אפס כאשר פאטי מחליטה אז זהו זה.
ידענו שאין לנו ברירה אלא לאכול , אחרת תשפוך זאת לגרוננו ...והיות, ואני אוהבת אותה כנ"ל גם בעלה וממש לא רוצים להפעיל עליה כוח פיסי מתון. אכלנו ושתקנו. בלענו ונחנקנו. ברירה לא היתה.
ופאטי...השתפרה, היום שפית חבל"ז. וכשנחה עליה הרוח , גדולי הקונדיטורים מצדיעים לה.
לפני 7 שנים בקירוב, טלפון....
דולי איפה את?
וואלה, לא רחוק ממך, למה?
הכנתי משהו קטן, תני קפיצה.
קטן?
אני מכירה את הסחורה שלי , וכשפאטי מודיעה קטן....כדאי להתנזר מאכילה במשך יומיים לפחות. כי לפאטי יש עוד תכונה משובבת ..היא לא מודעת לכך שקיבתו של אדם בנוייה בהתאם למבנה הגוף שלו . וכי ניתן לדחוס עד כמות מסוימת. אצל פאטי..עד שלא נגמרים הסירים אין לקום מהשולחן. ואם השארתם משהו בצלחת, אז פגעתם בציפור נפשה.
המשפוחה הפרטית של פאטי התרגלה לזה. התרגלו ואפילו נהנים. יושבים ליד השולחן ופאטי מכרכרת סביבם...מהשולחן לכיריים. מהשולן לתנור אפייה. מהשולחן למקרר , מהשולחן למזווה ...מגישה , מגישה ומגישה....השולחן עמוס, אין טיפת מקום. עשרים סלטים, 4 מנות עיקריות, מליון תוספות . וקינוחים, בכלל מכל הסוגים מכל המינים ומכל הצבעים...ופאטי ממשיכה וממשיכה ...מוסיפה , מעמיסה על השולחן . מצמצמת את הצלחות מזיזה הצידה , מפנה מקום , מוסיפה עוד מגש ועוד מגש. הולכת חוזרת...מסתובבת ועוד עוד....
והמשפוחה לועסים, אוכלים מעכלים. שולחים יד...גורפים לצלחת...ועוד עוד עוד..
די...........אוף , את ממש פאטימה פאוזיה. ואנחנו כמו שיחים...די, שבי כבר ,
ומאז... כינוייה בישראל פאטימה פאוזיה . או בקיצור ...פאטי פא ..:))))

דולי .​(שולטת) - לא יודעת מיהו?
והאמת שגם לא ממש מעניין אותי לדעת מיהו.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י