אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 15 שנים. 2 ביולי 2008 בשעה 13:41

בעקבות הפיגוע היום. הפיגוע נוצר מעבר לנימוקים וגורמים של "שנאה, מלחמה, מחבלים, עויינות וכו.." דברים שלא נכנסת להם. היתה פה רשלנות פושעת, מחדל חמור שהדעת לא סובלת אותו. ורצוי עכשיו לפני (כמו שכולנו מכירים) שיתחיל גל של פיגועי דריסה, עכשיו לעשות סטופ.
השופל נלקח מאתר בנייה סמוך, אתר של הרכבת הקלה בירושלים.
ופה למעשה נעשו שני לאווים ברורים.
1) אין להתיר כניסת זרים לאתר בנייה .חייבת להיות השגחה, שמירה או כל דבר אחר לפני אתר בנייה. ההשגחה למעשה נועדה על מנת להגן על הנכנסים שלא יפגעו מפסולת בנין, מעגורנים, תעלות וכו'. לוודא שהנכנסים מגיעים עם לבוש הולם לאתר בנייה, נעליים מתאימות, קסדת מגן וכו.
2) איסור מוחלט , להשאיר מפתח ברכב עבודה ממונע, לא בשופל, לא בעגורן, אפילו לא במלגזה . התקנה חוקקה למעשה על מנת למנוע משובת ילדים שיתגנבו וינסו להניע . או כל אדם אחר שאינו בעל רישיון מתאים ובעל מיומנות כמתבקש מעצם היותו בעל רישיון מתאים , להניע את אותו כלי.

דהיינו, לו היתה הקפדה על אותם שני חוקים בסיסים, יתכן וכל הפיגוע היה נמנע.

עצוב לחשוב על זה.

אך , מה שחשוב יותר , הוא להפיק את הלקחים, ללמוד וליישם, על מנת שלא יישנו, ותחזור התופעה


תוספת - מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי נהג הטרקטור, בן 30 ממזרח ירושלים ובעל עבר פלילי, עסק בעבודות עפר באתר בנייה ברחוב יפו. מה שמביא אותי למחשבה העגומה , בנוסף לכל מה שכתבתי לעיל ש: על מנת להוציא רשיון לנשק יש להמציא אישור על היעדר רישום פלילי ...אבל , להוציא רשיון על טרקטור (להבדיל מרכב ציבורי) אין צורך בכלום.
נקודה למחשבה..

Aציבעוני​(אחר) - זה יותר גרוע
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י