בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 19 שנים. 12 בדצמבר 2004 בשעה 14:45

מה היה קורה לו גברים היו כותבים טורי ייעוץ לנשים


שאלה: בעלי רוצה שאני, הוא וחברתי הטובה נעשה שלישיה, מה לעשות?
תשובה: מין הסתם בעלך לא מקבל ממך מספיק! מכיוון שהוא יודע שכמוך יש רק אחת, אין לו ברירה אלא להתפשר על הדבר הכי קרוב - חברתך הטובה. מעבר לעובדה שאת חושבת שזה בעייתי, זה יכול להיות חוויה מקרבת בין כולכם! למה שלא תיצרי קשר עם חברותיך מהאוניברסיטה ותצרפי גם אותן? אם את כל כך עקשנית בקשר לזה, אולי פשוט תתני לו ולחברה להיות יחד בלעדייך? אם את לא בטוחה בקשר לזה, אני פשוט ממליץ לך לרדת לו ולהכין לו ארוחת ערב טובה.


שאלה: בעלי לא מפסיק לבקש ממני לרדת לו. מה לעשות?
תשובה: תעשי את זה. זרע יכול לעזור לך לרדת במשקל ומספק לעורך מראה נהדר. למרבית הפלא, גברים יודעים את זה. ההצעה שלו לתת לך לרדת לו היא לחלוטין למענך. זה מראה שהוא אוהב אותך. ההמלצה הכי טובה היא לעשות את זה פעמיים ביום. ואחר כך לבשל לו ארוחת ערב טובה.

שאלה: בעלי מבלה יותר מידי עם החבר`ה. מה לעשות?
תשובה: זוהי התנהגות טבעית לחלוטין ועלייך לעודד אותה. הגבר הוא צייד ועליו לבטא תכונה זו בנוכחות חבריו. לילה שבו הוא מנצל את יכולתיו לרדוף אחר נשים צעירות הוא מתכון בטוח לשחרור לחצים וליצירת בית חם ואוהב. זכרי, אין דבר שיותר טוב למערכת היחסים שלכם, מאשר להניח לגבר להיות בחוץ ליום או שניים (זה גם יופי של הזדמנות לנקות). רק תראי כמה מאושר הוא כאשר הוא חוזר הביתה (והבית נקי). הדבר הטוב ביותר שאת יכולה לעשות כשהוא חוזר זה לרדת לו. וכך אמורה לעשות גם חברתך הטובה. אחר כך תוכלו לבשל לו ארוחת ערב.

שאלה: בעלי אינו יודע היכן הדגדגן שלי. מה לעשות?
תשובה: הדגדגן שלך אינו מעניינו של בעלך. אם את מוכרחה להתעסק איתו, עשי זאת בזמנך החופשי או בקשי מחברתך לעזור. את יכולה גם להקליט את עצמך בווידאו בעודך עושה זאת ולהעניקו לבעלך כמתנת יום הולדת. על מנת להקל על רגשות האשם, רדי לו ואחר כך בשלי לו ארוחת ערב.

שאלה: בעלי לא מתענין ב"משחק מקדים"
תשובה: את פשוט מגעילה. איך את מעישה אפילו להעלות את הנושא? את צריכה ללמוד רגישות מהי. משחק מקדים הוא דבר מאוד מלחיץ וגוזל זמן עבור הגבר. מין אמור להיות זמין לבעלך, בלי כל מני שטויות של משחקים מקדימים למיניהם. משמעות השאלה הזו היא שאת לא אוהבת את בעלך כפי שאת אמורה לאהוב. אין שום סיבה בעולם שהוא יצטרך להתאמץ, על מנת שתהיי במצב רוח למין. תפסיקי להיות כזו אנוכית! יכול להיות שתוכלו להשלים אם תרדי לו ואחר כך תבשלי לו ארוחת ערב.

שאלה: בעלי גומר וישר אחר כך נרדם, בלי לדאוג שגם אני אגמור. מה לעשות?
תשובה: אני לא בטוח שאני מבין מה הבעיה. אולי פשוט שכחת להכין לו ארוחת ערב?

Free mind​(נשלט) - הוד מעלתך.......

מזעזע חוסר הרגישות לצרכי הגבירה....

לפני 19 שנים
דולי .​(שולטת) - תרגע , חמד .............
ממש לא עלי .....:)
לפני 19 שנים
Free mind​(נשלט) - העבד נרגע.......

כבר הכין את עצמו לתיקון המעוות.......

וכמובן שממתין בהכנעה לדבר המלכה
לפני 19 שנים
דולי .​(שולטת) - :)
לפני 19 שנים
Scorpio1120​(שולט) - מענין שבדיוק כך חשבתי גם אני . על כל אותם הטיעונים.

את גאון.
לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י