לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 19 שנים. 12 בדצמבר 2004 בשעה 20:24

תיאום ציפיות - הגרסה האמיתית 😄

צעירה מתהלכת לה על שפת הים ופתאם מוצאת בקבוק ישן. מרימה אותו, מנקה ומשפשפת ובתמרות עשן, מהבקבוק יוצא "ג'יני". מיד הצעירה שואלת – "התהינה לי שלש משאלות אותן תמלא עבורי, ג'יני חמוד שלי"?

"אה, אני מאותם ג'ינים שממלא משאלה אחת בלבד. מה תבקשי"?

הצעירה ללא שהיות אומרת – "אני רוצה שלום במזרח התיכון! תסתכל על המפה, אתה רואה, ג'יני, אני רוצה שכל הארצות האלה תפסקנה להלחם ביניהן. שהערבים והיהודים יאהבו אחד את השני ואת האמריקאים ולהפך. שכולם שם יחיו בשלום שלווה והרמוניה. זהו זה".

הג'יני מסתכל במפה ואומר - "אשה, היי הגיונית! הארצות אלה 'מתלחמות' מזה אלפי שנים. ואני עצמי, אחרי אלף שנים בבקבוק לא כל-כך בכושר. אני ג'יני מוכשר ומוצלח – אך לא עד כדי כך. אל תדוני אותי, חשבי על משאלה הגיונית ומציאותית".

הצעירה מהרהרת מספר דקות ואומרת - "נו טוב, בכל חיי חלמתי למצוא גבר אמיתי שיתחתן איתי. אתה יודע, אחד כזה גבוה, יפה, עם חוש הומור, שיאהב אותי מאד, יעריך ויעריץ אותי, יגן עלי, ירוויח טוב ויתן לי את כל הכסף. אחד שלא שותה, לא מעשן, יעזור בבית עם הילדים, עם עבודות הבית, הקניות והבישול. שיהיה נהדר במיטה, נאמן ולא ירבוץ לפני הטלויזיה בתכניות ספורט. זאת משאלתי".

הג'יני מנענע ראשו בפליאה "לוקח אויר" ואומר בגניחה – "אשה, תראי לי שוב את המפה המזויינת...".

אוריאן - כל פעם מחדש אני נהנית לקרוא את מה שאת כותבת, פשוט מעלה חיוך רחב.
לפני 19 שנים
דולי .​(שולטת) - תודה , מתוקה :)
לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י