לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 19 שנים. 26 בדצמבר 2004 בשעה 19:15

איש אחד יושב באוטובוס, ורואה איזו כוסית אחת ממש שווה! הוא רואה שהיא יושבת עם מיני, אבל בלי תחתונים.... הוא מסתכל ואז הכוסית קולטת שהוא מסתכל עליה.... היא אומרת לו:´´ היי אתה! רוצה לראות איך הכוס שלי קורץ?´´ הוא מתלהב ואומר:´´כן בטח!´´ הוא מסתכל והיא קורצת לו עם הכוס! הבנאדם נגנב! היא ממשיכה ואומרת לו:´´רוצה לראות איך הוא שולח לך שתי נשיקות?´´ והוא מאשר! הוא מסתכל ולהפתעתו הכוס שולח לו שתי נשיקות! הכוסית מתחילה להתחמם וקוראת לו שיבוא לשבת לידה...הוא מתיישב והיא אומרת לו:´´בוא, תכניס לי שתי אצבעות!´´ האיש מתפלא ושואל:מה? זה גם שורק???
===============================================
בחור אחד הכיר בחורה בדיסקו. בסוף הערב הוא חזר אתה לביתה והם בילו לילה סוער ביחד. בבוקר הבחור שם לב לתמונה של בחור על השידה בחדר שינה. "זה בעלך?" שאל הבחור. "מה פתאום" ענתה הבחורה. "חבר שלך?" שאל הבחור בחשד. "תירגע" אמרה לו הבחורה, "זה אני לפני הניתוח".
===========================================
בחורה אחת באה לכומר לבקש שישו ייסלח לה,היא באה לכומר ומתיישבת לצידו. הכומר:"מה קרה לך ילדתי?" בחורה:"קראתי למשהו בן זונה"כומר:"למה קראת לו כך?" בחורה:"כי הוא נגע לי ביד",כומר:"ככה?" בחורה:"כן בדיוק ככה" כומר:"בגלל זה לא היית צריכה לקרוא לו כך" בחורה:"ואז הוא מישש לי את השד".כומר:"ככה?" בחורה:"כן ככה".כומר :"בגלל זה לא היית צריכה לקרוא לו כך" .בחורה:"אבל אז הוא הוריד לי את הבגדים" .כומר:"ככה??" בחורה:"כן. ככה",כומר:"בגלל זה לא היית צריכה לקרוא לו כך".בחורה:"ואז הוא הכניס את הזין שלו לתוך הכוס שלי".כומר:"ככה??" בחורה:"כן!!! ,ככה!".כומר:"בגלל זה לא היית צריכה לקרוא לו כך".בחורה:"כן, אבל היה לו איידס!".כומר:"איזה בן זונה!!!"
==================================
מליונר בן 80 התחתן עם צעירה בת 20. לאחר שנה הגיעה הצעירה לבית החולים ללדת, כשהיא מלווה בבעלה הקשיש והמאושר. לאחר כמה שעות נולד בן בריא. אמרה המיילדת לאב המאושר: "כל הכבוד! איך אדם בגילך הצליח להיות אבא?". ענה הזקן ביהירות: "כן, כן, צריך לשמור על המנוע פעיל". לאחר שנתיים שוב הגיע הזוג לאותו בית חולים. הפעם נולדה בת יפה. התפעלה המיילדת: "תשמע! אתה ממש תותח! בגילך - אב לבן ובת!". ענה הזקן קורן כולו: "כן, כן, צריך לשמור על המנוע פעיל". לאחר שלוש שנים בדיוק שוב התייצב הזוג המאושר בחדר הלידה. לאחר שגם הלידה הזאת עברה בשלום, ניגשה המיילדת לזקן. בטרם פצתה פה, מיהר הזקן להשתחצן: "כן, כן, צריך לשמור על המנוע פעיל". ענתה המיילדת: "נראה לי שהגיע הזמן שתחליף שמן מנוע, כי התינוק יצא הפעם שחור...".


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י