בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,

:)

לפני 19 שנים. 27 בדצמבר 2004 בשעה 15:52

אחד מת לזיין, הולך לאבא שלו ומבקש 50 ש"ח לזונה. תוך כדי שהוא מתארגן רואה אותו אחותו עם 50 ש"ח, "למה זה?" שואלת אותו.
"לזונה" עונה לה האח."יש לי רעיון : זיין אותי ותביא לי את הכסף". האח מסכים ובסוף אומר לה: "בואי הנה, את יותר טובה מאמא". "כן, גם אבא אמר לי" עונה האחות.
===================================================
אחת מגיעה לבדיקה אצל גינקולוג, הוא מציץ למטה וקובע: "הכל בסדר, נקי אצלך". האישה עונה: "ברור שיהיה נקי! יש לי כושי פעמיים בשבוע".
=================================================
נערה שואלת את אימא שלה, "אימא אני יוצאת היום עם בחור ואני לא יודעת איך להתנהג איתו בסוף הפגישה." האמא אומרת לבת המתבגרת שלה, "בסוף הפגישה אם הוא ירצה לחבק אותך אל תתני לו. אם הוא ירצה לנשק אותך אל תתני לו. ואם ירצה לעלות עלייך אל תתני לו. כי אם תתני לו זה יעשה שם רע למשפחה שלנו." למחרת האמא שואלת את הבת, "איך היה?". היא מספרת, "כשהוא רצה לחבק אותי לא נתתי לו, כשהוא רצה לנשק אותי לא נתתי לו, כשהוא רצה לעלות עליי לא נתתי לו ובמקום זאת אני עליתי עליו - שיהיה שם רע למשפחה שלו..."
===============================================
ילדה בת 5 נכנסת למקלחת ורואה את אבא שלה מתקלח. היא מצביעה
לו על הזין ושואלת : "אבא, מה זה?".האבא: "זה חייל". הילדה: "אפשר לשחק איתו?"האבא: "כן. הילדה משחקת והאבא נענה, פתאום האבא מרגיש כאב חזק, הוא מסתכל על הזין שלו ורואה את הילדה מרביצה לו! האבא: "למה את מרביצה לחייל?". הילדה: "הוא יירק עלי"
===============================================
אישה מגיעה לרופא עם בעיה של הרטבה במיטה, הרופא מורה לה להתפשט ולעמוד על הראש מול הראי, הבחורה מהססת אך מבצעת ואז הרופא ניגש אליה, מניח את סנטרו בין רגליה ומביט בראי. לאחר מספר דקות הוא מורה לה להתלבש ויוצא מהחדר. כשהוא חוזר שואלת אותו הבחורה על איזה טיפול הוא ממליץ והרופא עונה: " פשוט תקפידי לא לשתות לפני השינה והביתה תיפתר". ובשביל זה הייתי צריכה לעמוד על הראש מול הראי?" היא משתוממת. " אה, לא" עונה הרופא. "רק רציתי לדעת איך אני נראה עם זקן."
=================================================
בעל ואישה היו בדרכם למסיבת תחפושות אצל חברים, כשהאישה חטפה לפתע כאב ראש נוראי. היא אמרה לבעלה ללכת בלעדיה, לקחה כדור ונכנסה למיטה לנוח. לאחר כמחצית השעה כאב הראש חלף והיא החליטה ללכת למסיבה.מאחר ובעלה לא ראה את התחפושת שלה, היא החליטה לבדוק את התנהגותו כשהיא איננה בסביבה. מייד כשהגיעה למקום היא איתרה אותו, לפי התחפושת, והתחילה לרקוד ולפלרטט איתו. לאחר זמן מה הוא שאל אותה אם היא רוצה לראות את חדר השינה החדש של המארחים, בקומה עליונה. האישה הסכימה, כי רצתה לראות עד לאן יעז להגיע. והוא הגיע - עמוק ומכל כיוון אפשרי. האישה חזרה הביתה עוד בטרם הסתיימה המסיבה והמתינה בלב הולם לבעלה. הוא חזר, היא שאלה אותו: "איך היתה המסיבה?".בעלה ענה לה בסתמיות מופגנת: "משעממת". "באמת?" שאלה האישה והדם החל לטפס לראשה."כן", השיב בעלה. "ישבנו כמה חבר´ה בחדר העבודה עם בקבוקי בירה ושיחקנו קלפים. אבל האח של המארח, שהשאלתי לו את התחפושת שלי, עשה חיים משוגעים! הוא תפס איזו שרמוטה בתחפושת, עלה איתה לחדר השינה וזיין אותה מכל הכיוונים!".
==========================================
מה אומרת בלונדינית אחרי שהיא גומרת? "תודה לך, נבחרת ישראל"
===========================================
צעירה הולכת אל אמה ואומרת לה, "אני והחבר שלי קיימנו יחסי מין בפעם הראשונה." האימא אומרת לבתה, "אצלך אני יודעת שזאת הפעם הראשונה אבל איך את יודעת שזאת הייתה גם הפעם הראשונה שלו?" הבת עונה לה, "בגלל שהזין שלו היה עטוף בניילון..."
==========================================

Scorpio1120​(שולט) - הקטע הראשון במיוחד ויתר הקטעים..
שווים קוטרת

,,, משפחה שכזאת ,,,
לפני 19 שנים
דולי .​(שולטת) - :)
"הכל נשאר במשפחה"
לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י