בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 17 שנים. 9 בדצמבר 2006 בשעה 8:36

אני גרה בשכונה נובוריישית ...שרק מלראות את הבתים ...אפשר להבין מי אלה המתגוררים בה. בית אחד יותר יפה מהשני , וילות ענקיות 3 קומות בכל וילה. והדבר שמאפיין ונמצא בכל הבתים הוא "השער" שער ענק , ממש חומה. יש כאלה שבנו שער חשמלי , ויש כאלה סתם איזו יצירה ממתכת . אבל שער קיים.
רוב המתגוררים הם אנשים מבוגרים ועם ילדים בשנות העשרה או נשואים שכבר פרחו לבתים משלהם. את רוב השכנים שלי לא מכירה . מזהה אותם לפי הרכבים ולפי הכלבים. בטיולי הבוקר והלילה , כאשר ה"בעלים" האמיתיים שלנו מוציאים אותנו לטיול. מאפשרים לנו לפסוע בעקבותם ולהנהן לשלום זה לזה.
מטבע הדברים ,שמי שאין לו חיית מחמד , ילד או רכב מפואר , לא ממש מכירה אותו. בשכונה הסנובית שלי אין מכולת או סופר, הוועד גם אסר על תנועת אוטוסים לתוך השכונה מעבר לשעות ההסעה לבית הספר ובחזרה. לא שממש יש צורך בכך. לרובם יש רכב אחד או שניים.
לרובם למעט ...זוג אחד , זוג מיוחד. בבית השלישי משמאל מתגורר זוג מבוגר , בערך בגיל שמונים מעריכה. האישה קטנטונת קומפקטית עם שיער אפור . הוא גבה קומה מתהלך בכבדות עם מקל הליכה .ארשת פנים אצילית.
אינני יודעת מי הם ומה הם בדיוק. לא מדברים עברית . לפעמים כאשר רקסי מחזיר אותי ממה שנראה לו כטיול נינוח, ולי במסע טירונות בגולני. הם מעיפים בי מבט משועשע. בשיער הפרוע שגולש לעיניים ושואלים באנגלית ...אם הכל בסדר , ואם זקוקה לעזרה?.
ושולחים לי את הפיליפיני עם שאריות מזון שאגרו לבן בליעל שלי. שאריות.....ממש הגדרה יפה...מהשאריות שלהם...משפחה ממוצעת יכולה להתקיים במשך שלושה ימים וברווחה. היצור הזדוני כבר למד להכיר את מיטביו. ובקרבתם מפגין את נימוסיו הטובים....כלומר לא מרים את רגלו האחורית ומשתין ברוב גאווה , אפילו מנסה לא לחשוף את המלתעות הענקיות ומרשה להם ללטף את הפרווה המבהיקה שלו. והם מכנים את הגוליבר הענק שלי בשמות חיבה...:).
והוא כמובן....פיקח וערמומי שכמוהו, סובל בשקט...עד לרגע שבו מגיע לאפו ריח המטעמים בשקית הארוזה היטב. נוטל אותה בפיו ושועט לכיוון הבית. לקול צחוקם כאשר רואים אותי מעופפת בעקבות הרצועה. כאשר מגיע הביתה כמובן....ששוכח את כל נימוסיו הטובים ...קורע את האריזה..ומתחיל ללעוט במלוא פה את שאריות הסטיקים הערבים.
הם זוג מתבודד, לא מרבים בשיחה . רואה אותם לפעמים מחלון הקומה השלישית יושבים בגינה המטופחת. ליד טקס ארוחת הארבע המסורתית שלהם. היא מוזגת לו ...והוא פורס לה עוגה או מגיש בסקויטים. אחת לשבוע לפיליפיני שלהם יש יום חופש , ואחת לשבועיים שישי עד מוצ"ש. באותם ימים הם מפעילים את הקלנועית שלהם ונוסעים לחוף הים או לבית קפה .
ניתן להבחין כי שוררת בינהם אהבה עזה שהתעצמה עם השנים. היא מדברת והוא רוכן ומקשיב.
אינני יודעת אם יש להם ילדים. שומרים בקנאות על פרטיותם. ומורגש כי חסרון כיס לא מהווה בעייה עבורם.
אתמול ראיתי מחזה מרטיט לב . השכונה שקטה רוגעת . השעה מאוחרת שתיים לפנות בוקר, אין רחש הכל שקט למעט צלילי ואלס. צלילים רוגעים שקטים נישאים . מביטה מבעד לחלון הקומה השלישית. והפעם בניגוד להרגלם החלון הוילון לא מוגף והתריס לא מורד. הסלון המרווח שלהם פרוש מול עיני ....הוא על כסא הגלגלים הממונע שלו , אשר משתמש בו בבית . הוא יושב ועל ברכיו יושבת הליידי ומניע את הכסא לצלילי הואלס. היא מקיפה את כתפיו בחיבוק אוהב והוא משפיל מבט ומצמיד נשיקה לשיערה.

רחפנית-הדומית המרחפת​(שולטת) - הצטמררתי מהתיאור הכל כך נוגע ללב שלך
אותם.

אומרים שאהבה אמיתית באה רק פעמ אחת בחיים ונשארת לנצח-והם כנראה ההוכחה כמה שזה נכון.

אהבתי מאוד לקרוא.
}{
לפני 17 שנים
דולי .​(שולטת) - תודה רחפנית}{
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - ואוו, כל כך יפה.

הזכרת לי בסיפורך זוג לסביות שראיתי לפני 15 שנים. שתיהן היו בנות כשמונים והן הגיעו לכנס פמיניסטי. אני זוכרת אותן יושבות זו לצד זו, מסייעות זו לזו, ואחר כך אני זוכרת אותן פוסעות והולכות משם, מחובקות, תומכות זו בהליכתה של זו. נשים שם ספרו לי שהן יחד כבר חמישים שנים. ואפשר היה לראות את האהבה, שלא נס ליחה.

אני זוכרת את עצמי מביטה בהן ומאחלת לעצמי אהבה כזו גם כשאהיה בת שמונים.

הסיפור שלך עשה לי את אותן התחושות. :)
לפני 17 שנים
דולי .​(שולטת) - שמחה שאהבת , שליטה:)
הזכרת לי זוג שמכירה, שניהם נשואים ולא זה לזה. קיימת בינהם מערכת יחסים נפלאה של עשרים וחמש שנה. אוהבים בטירוף. גילו לי את סודם לפני כ-10 שנים , נמנים על חבורת הידידים שלנו .ומהווים תופעה בפני עצמה.
עברו הכל....פרידות, משברים, נסיעות ...מעבר לא לערים אחרות אלא ליבשות שונות ותמיד תמיד....נשארו אוהבים.
כשנתקלים בדברים כאלה...אז ניתן להאמין ש...וואלה יש אהבה והיא תנצח למרות הכל.

}{
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - אין דבר יפה מהאהבה :)
ועשית לי חיוך גדול עכשיו }{
לפני 17 שנים
דולי .​(שולטת) - אם היה מדובר בנו, אז סביר להניח שהייתי תולה אותך על עמוד החשמל ומעבירה בך מתח חשמלי שתשמש בתור פרוזקטור....:)))
נכון, אתה באמת אומר לי את זה לאורך כל הדרך המשותפת שלנו. ולפעמים ....גם בוקע את כל חומות ההגנה שלי. מתחילה להשתכנע כי אומנם כן....
ילד, אתה אופטימי חסר תקנה בגיל 80 כאשר תגיע אלי לא "תצא" עם המקל בתחת...."תזחל" עם המקל בתחת...:))).
ואוווווו....יא חתיכת מגרה....בא לי סחלב , תארגן...מגיעה:))))
לפני 17 שנים
דולי .​(שולטת) - אין שום בעייה , חומד ..:)
(וזה לא במבטא אנגלוסקסי כמו שלך....אלא במבטט מרוקאי אסלי ).
:))))
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י