אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 17 שנים. 6 בפברואר 2007 בשעה 8:50

אין לי הרבה חברות נפש, ממש בודדות. וחברה טובה יש רק אחת. אחת שמלווה אותי מילדות .זו אחת שכל מה שאעשה אני "הכי גדולה מכולן" רואה רק את הטוב שבי , אוהבת אותי אבל ממש אוהבת . ואף הוכיחה זאת פעמים רבות .נדיר לפגוש אהבה שכזו. יודעת בבירור שגם אם אתקשר אליה בשעה לא שעה , או באמצע עיסוק הכי חשוב שבעולם , ואבקש את הירח . היא תשאל "לאן להביא?".
מן אחת שכזו...:) ,
היא בודדה , משום מה שום קשר לא הצליח , שום מערכת יחסים לא החזיקה מעמד . ודיי חבל , כי דבר שכזה לא פוגשים כל יום . לא יפיפיה עולמית , ממש לא . ולא צריך, ברגע שמסתכלים עליה לתוך עיניה פנימה , רואים את הנשמה הענקית שבה .
מלווה אותי מילדות , שנים רבות . אני אפילו לא זוכרת איך התחילה החברות הזו. יודעת רק שמכיתה ג' , ידעתי שאם אסתכל אחורנית אראה אותה . ידעתי שאם שכחתי את המחק , אושיט את היד ואקבל . אפילו את המחברות בסוף יום לא טרחתי להכניס לילקוט , ידעתי שייעשה .
היתה לי מעין לוח תזכורות אנושי , יומיים לפני בחינה הייתה מתקשרת לוודא שזוכרת , לפני טיול הזכירה . הכינה לי דף מרוכז של חפצים שצריך להביא . וכמובן וידאה שהכל נמצא . דאגה לעשות לי סדר בפגישות עם המחזרים והמעריצים למינהם , אילתרה וקימבנה לי את כל האפשרויות שאצא חלק ובזמן.
מעולם לא ביקשתי שתעשה זאת, זה פשוט נעשה!. והפך להרגל . הרגל נוח ואהוב .
שימשה כסיפור כיסוי . בהתחלה אפילו לא חיבבתי אותה , מודה ומתוודה . ביסודי הפריע לי המבט הנעוץ בי כל הזמן . ניסיתי להתחמק אך ללא הועיל . תמיד מצאה . היו תקופות שאפילו התאכזרתי . ולגלגתי עליה באוזני כולם "הנה הכלבה שלי " (כבר אמרתי שהייתי ילדה נוראית ) .
וידוי קטן , העברתי אותה טקס יריקות . בכיתה ה' מאסתי בעיניים שהיו נעוצות בי תמיד. הפריע לי המבט . כעסתי על הדמות שהיתה ניצבת תמיד מול פתח ביתי . ממתינה שאצא בבוקר לבית הספר ומיד הולכת בעקבותי . לא ידעתי מתי הספיקה להכין שיעורים ועבודות , לא רק את שלה , פעמים רבות גם את שלי . כשהוטל עלינו עבודה , היה לי מובן מאליו שפשוט מעבירה לה את המשימה ואקבל עבודה כרוכה מעוצבת יום לפני מועד ההגשה . על מנת שאספיק ללמוד "על מה הכנתי את העבודה".
כעסתי , רתחתי והפתיל הקצר שלי ניצת . הודעתי לחבורה שלי שנשארים אחרי בית הספר . ידעתי
שגם היא תישאר . כי לא תצא עד שגם אני אצא . תנועת יד כלפי החבר'ה שלי . הושכבה על הריצפה .
מסביבה מעגל ולפי התור מטח יריקות ניתז על פניה , שערותיה , בגדיה ...הכל.
(מודה שהיום אני מצטערת על זה ).
לה זה לא הפריע , תמיד תמיד אחרי , תמיד היתה מוכנה ומזומה לכל משימה . זו היא שנשארה לנקות את הבית אחרי מסיבה . והתרגלתי ...היה לי נוח וטוב .
רק שנים רבות אחרי סיום בית הספר נודע לי , שוויתרה על מגמת אומנות , הלכה למגמה רייאלית כי אני הייתי בה . כשנשלחתי לפנימית המחוננים . עשתה את המוות להוריה והגיעה גם לשם. ביחד עם אבישי . הסאב המתוק והראשון שלי . בהתחלה היתה בינהם טינה ושנאה . לא סבלו זה את זו .
במשך הזמן פחתה היריבות . ולמדו להסתדר אחד עם השני .
השנים חלפו , טסו , אבישי בחו"ל . מגיע מפעם לפעם לחופשות מולדת . ומקיים קשר קבוע של מיילים . איתה לא זקוקה למיילים . כי היא תמיד ...כן גם היום איתי .
מזמן חדלתי לתהות , מהו המניע ? ומה פשר הקשר הזה ? כי התרגלתי .
למדתי לבטוח בה , ושיתפתי אותה בכל הסודות . אשת סוד וחברת נפש שלי . ידעתי כי לא משנה מה אגיד , אפילו הדברים האיומים ביותר , ויש אוהו ועוד איך שיש כאלה . תמיד בעיניה אני "צודקת" אני הטובה מכולם . למדתי גם לאסור עליה במפורש להיחלץ לעזרה . כי במוח "המעוות " שלה. כל דבר רע שאירע לי היתה מוכנה לחרף נפשה ולצאת למלחמה .
לפני 3 שנים , התחלתי ללחוץ עליה ש"תכנס להריון" . הסברתי לה שהשעון הביולוגי לא פועל לטובתה . וכי מגיע לה "להיות אמא" . זו המתנה הגדולה ביותר שקיימת . השיחות נבעו היות וראיתי
את האהבה העזה שהיא רוחשת לילדים שלי .
הדפתי את כל התירוצים אחד לאחד .כסף מעולם לא היווה אצלה בעייה . בת יחידה למשפחה מאוד אמידה . הוריה כבר לא בחיים כך שלא יפגעו "מהשם הרע".תמיד תוכל לבוא אלי , זה ברור ידוע שלא יפגע ביחסים . להיפך ..מתחשק לי להיות "דודה".
אפילו הרחקתי ...ואמרתי שאין צורך בתרומת זרע , אני אביא אליה את כל מי שתרצה . 😄
חייכה ואמרה שלא מעונינת באף אחד. המשכתי ללחוץ שאלתי מפורשות "רוצה ילד או לא ?" הודתה שכן, ליוויתי אותה בכל החודשים לפני הכניסה להריון טיפולים כואבים . ועד הלידה .
היום יש לה בת, הטפשונת הקטנה מביטה בה בגאווה וטוענת שהיא פשוט קופי שלי .בטח דומה לי ...אני קצת "אבא " שלה . :))
היא אמא למופת . ואני מרגישה שעשיתי דבר טוב . היא מאושרת ...וכן גם אני מאושרת .

fullspeed - קוראת ומחייכת , את פשוט... בסדר!!!
לפני 17 שנים
דולי .​(שולטת) - תודה :)
לפני 17 שנים
מייפל​(לא בעסק) - זהו שלא.
וזה מדהים שאת לא מסוגלת לראות עד כמה את לא בסדר.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י