בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 17 שנים. 9 במרץ 2007 בשעה 13:12

סוף סוף, נגמר השבוע .שבוע קשה בטירוף.קשה ומסוכן. קיבינמט אני ממש לא פחדנית . להיפך...מיודעי אף אומרים שאני חולה על סכנות וקשיים, ובמצבי לחץ פורחת מתפקדת במיטבי . מסכימה איתם , אני אוהבת את הסכנה , חולה על קשיים, כמה שיותר קשה יותר טוב , נהנית למשוך ולמשוך....לראות עד כמה ניתן , עד איפה אפשר להגיע . סיבולת אנושית היא דבר גמיש , עם אימונים ותרגולים ניתן להביא לשיפור משמעותי ,
בתחום בו עוסקת , מחוייבת לשמור על שלומם ובטיחותם של האנשים שלי , ועושה זאת ...טפו ...טפו, מלח מים , מלח מים בהצלחה . אין יותר זהירה ואחראית ממני בתרגולות ובבדיקות למינהן.
והשבוע , ממש לפני יומיים....הוכחה נוספת , שניתן לבדוק , ניתן למנוע, הכל ניתן לעשות .אבל...לפעמים כל ההכנות לא עוזרות, וטראחחחחחח מה שלא רצינו אכן מתרחש .
במקרים כאלה מודה לאל על נוהלי החירום שלי , יצא לי שם של מכשפה (מה שנכון נכון ) בכל הקשור לדבקות בנהלי חירום. אם מבחינה במישהו שסוטה ולו טיפה מכל התכתיב שלי , מסוגלת להעיף מיידית, בלי רחמים ...והיו מקרים מעולם .
לא מרחמת , לא מתחשבת , פשוט מעיפה.
מעדיפה להעיף אדם מהעבודה ולא....שיעוף מהחיים!.

השולט אור​(שולט) - כל כך מבינה אותך. כשהתעסקתי בשיפוצים והעסקתי 15 עובדים, הם היו צוחקים על הדאגה שלי לבטיחותם. חיי אדם מעל לכל - תמיד.
לפני 17 שנים
דולי .​(שולטת) - זו בדיוק הבעייה , הם פשוט לא מבינים מה עלול להיות , ואצלי יש פי 20 כמות עובדים (כן נכון, 300).
ומה שעוד יותר מרתיח אותי , יש לי קבלני משנה שבמקום לשמש דוגמה ולהגיע עם ציוד מגן אישי כמו שצריך , אז הם שמים קצוץ ...עד שאני מגיעה ואז מראה להם ...איך צריך לעבוד אצלי , או שמקבלים או שעפים .
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י