בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 17 שנים. 17 במרץ 2007 בשעה 17:23

מכירים את המשחק כיסאות מוסיקליים, משחק ילדים חמוד ומשעשע להפליא. מבוסס על כך שיש קבוצת משתתפים ומספר כיסאות, תמיד מספר הכיסאות פחות באחד ממספר המשתתפים. המשחק מתנהל בצורה הבאה . נשמעת מוסיקה ברגע מסוים נפסקת המוסיקהואז חייבים לתפוס מקום במהירות. זה שנותר עומד ללא מקום ישיבה יוצא מהמשחק, מורידים כיסא וממשיכים במשחק, עד שנותר משתתף אחד בלבד והוא המנצח.
משחק משעשע ונחמד לכל הדיעות , ובידיי האמונות ובדמיון היצירתישלי הפך למשהו הרבה יותר מלהיב ונחמד.
המקום: צימר ....כמובן אותו צימר נחמד וקבוע שלי , הצימר עם האווירה הפסטורלית . והמבודד אקוסטית .
השעה חמש בערב, צללים כהים מזדחלים פנימה מבעד לוילונות הכהים והתריסים המורדים. ולאור הנרות המפוזרים מאירים מספר דמויות .
במרכז החדר הרחב מונח מעין "חמור" . מתקן שהבאתי איתי והרכבתי בצימר, שולחנון צר וגבוה , רגליים שעליהם מונח דיקט ברוחב 80 ס"מ ובאורך של 1.20 מטר.גובה הרגליים הוא 1.20. את הדיקט ריפדתי במזרון דק מהודק ועליו שמיכה . בקצה הדיקט הנחתי כרית בצורת גליל .
פוסעת לכיוון ה"חמור" גוררת בעקבותי את הסאב קשור לשלשלת ברזל . בעודו זוחל על ארבע.
מניחה רגל עטויה במגף על כתפו . גוחנת ומרימה את סנטרו.
"זה עומד להיות סשן קשה במיוחד, יש לך את האפשרות לסגת כעת....ברגע שמתחיל ...אין דרך חזרה ".
"רוצה גבירתי "
"אוקיי"
מושכת את השלשלת , מרימה מסובבת אותו לכיוון ה"חמור" ובאיטיות מכופפת אותו לכיוון החמור , עד אשר ראשו ופרק הגוף העליון מונחים על החמור , רגליו מעט באויר . קושרת את הרגליים בפיסוק לרגלים. הידים משתלשלות לצדדים .הישבן מונח על הכרית מוגבה מעט באויר .
"נוח לך?הכל בסדר?"
"נוח, גבירתי"
"יפה"
נסוגה מעט לאחור , בוחנת שוב ...במחשבה שניה מגביהה מעט את הכרית . מלטפת את מצחו, מתכופפת מצמידה שפתים לשפתיים. מכניסה לשון עמוק טועמת את פיו.כאשר מרגישה את ההיענות המיידית . מחבקת את הכתפיים. נוגסת בשפתיים עד אשר מבצבץ דם בזווית הפה. מתרוממת ולוחשת באוזנו.
"בהצלחה , תזדקק לה "
מסתובבת הנה והנה בחדר המרווח, מסיטה כיסא לאחור, מתכופפת מדליקה את הנרות המפוזרים. מפזמת להנאתי חרישית, חשה את מבטו עוקב אחרי בתהייה , בצפייה ואולי בחשש מסויים מפני העתיד לבוא . מחייכת חיוך קטן . מעיפה מבט ...הכל לשביעות רצוני, תאורת החדר כפי שצריך, בודקת שוב את קשירת הסאב.
ניגשת למזוודת ההפתעות שלי , המזוודה שמלווה אותי תמיד, מכילה בתוכה אביזרים רבים. מבחר רב של דלידואים. שוטים , מחטים, סכיני מנתחים, ציוד עזרה ראשונה ועוד....
הפעם נוסף אביזר נוסף...שולפת מערכת סטריאו קומפקטית קטנטנה .מכניסה cd . מתרחקת מעט. יחודה של המערכת הזו שיש בה אפשרות להפעלה גם מרחוק באמצעות שלט . מנסה לוחצת על המתג....וצלילים ערבים של אחת היצירות האהובות עלי מתפשטים באוויר. מבחינה במבטו התמה של הסאב נעוץ בי .
מחייכת לעברו "מיד תבין"
ניגשת אליו וכורכת כיסוי עיניים כהה מסביב לפניו. מהדקת היטב ומלקקת טיפת דם שנשארה בזוית השפתיים החושניות.
מביטה בשעון....בול לפני התוכנית...פותחת את הדלת .ו5 דמויות חסונות נכנסות בלאט לתוך החדר האפלולי. מניחה אצבע מתרה על שפתי לאות שקט . מורה להם בתנועת יד להתפשט.
מבחינה באותות של מבוכה ותהייה מצד הסאב.מחליטה לפזר מעט את הסקרנות והתהייה.
מתקרבת ל"חמור" , מאותתת לחמשת הדמויות להתקרב, מסדרת אותם מסביב לסאב השרוע. מכריזה:
"אנחנו עמודים לשחק כיסאות מוסיקליים , בשינוי קל . שינוי על פי מיטב הדמיון היצירתי שלי . במשחק המקורי יש מספר כיסאות פחות אחד ממספר המשתתפים, כל המשחק מלווה במוסיקה, עם היפסק המוסיקה, יש להתיישב במהירות . האחרון שנותר לעמוד נפסל. עד כאן ברור ?"
"ברור" מקבלת 6 גווני קול שונים.
"ממשיכה, המשחק פה הינו שונה מעט., מוסיקה יש. משתתפים יש, כיסאות אין...במקום הכיסאות יש ..."
מורה באצבע לכיוון הסאב השרוע .
" יש לנו ארבעה חורים"
"חור ראשון - הפה "
"חור שני - פי הטבעת "
"חור שלישי - יד ימין"
"חור רביעי - יד שמאל "
ממשיכה לפרט:
"כללי המשחק - אני מפעילה את המערכת .כולם מסתובבים מסביב ,ברגע שמפסיקה כל אחד ממהר לתפוס חור ,האחרון שלא היה מספיק זריז, עומד מאונן בצד.עד להתחדשות המוסיקה, ברגע שמפעילה שוב את המערכת כל אחד , ולא משנה באיזה מצב הוא נמצא , שולף את הזין ומתחיל להסתובב מסביב לאובייקט"
"יש שאלות , משהו לא ברור ?"
"גבירתי , ואם באמצע גמירה..אז?"
"אוקיי....יפה, נקודה חשובה..אז אם לא הבהרתי...מבהירה שוב, מסיימים רק לפי הוראה !"
נועצת מבט תקיף
"ברור ?!"
"ברור גבירתי "
"יפה!"
מעיפה מבט חטוף לכיוון הסאב השרוע , ולעבר 5 הגברברים...ורואה מולי 5 אברי מין מתוחים . ולמשמע כל מילה מתמתחים עוד ועוד..
המ...מוצא חן בעיני , ועכשיו יש צורך לעשות הכרה .
מקרבת את הראשון לדמות המתוחה על ה"חמור"
"תכיר זה א'..."נוטלת את הזין הענק בידי ומרפרפת על השפתיים הסמוקות.
"לקק , תן נשיקת הכרות ...נשיקה טובה עם הלשון לכל האורך !"
חוזרת על התהליך עם יתר הארבעה. שלהלן יקראו א' ב' ג' ד' ה'.
לאחר הכרות ראשונה , אמורה להגיע הכרות עמוקה יותר , מובילה אחד אחד מחור לחור , מהפה ליד ימין , לישבן ההדוק , ומסיימת ביד שמאל. בפתח הישבן לא מרשה לדחוף את הזין, רק להצמיד את הראש לפי הטבעת לערוך הכרות נעימה. עוקבת בעין חדה לוודא שלא מתבצעת חדירה .מצמידה יד בכדי להיות בטוחה.
האווירה מסביב מתחממת , מבחינה על פי ההתרוממות המאסיבית והמהירה של כל זין וזין. שומעת את גניחות התשוקה .רואה את התרוממות החזה בנשימות חטופות .
"זהו , מתחילים. למקומות ..."
סוגרת את המוסיקה, מוודאת שכל אחד תפס את מקומו. מפעילה שוב את השלט...צלילי פאנטום האופירה מתנשאים באוויר .חודרים לאוזן ללב לנשמה . מתחילים להלך לאיטם, סובבים סביב לדמות השרועה . כאשר כל אחד מנסה להיות קרוב וצמוד ככל האפשר לנקודות האסטרטגיות :).
שפלן האגדית מרטיטה את האוויר.
ממתינה....ואז......סטופפפפפפפפ!
קוטעת את המוסיקה בבת אחת . במהירות ארבעת המאושרים עם הכלים הענקים תופסים את מקומם, ומבלי להמתין, ללא חומר סיכה , ללא משחה ללא שום דבר . מתחילים להחדיר בעוז בעוצמה בכוח.
א' נמצא מול הפה הפעור ומתחיל לדחוף פנימה מבלי להתחשב , יש לו זין ענק מעריכה בערך 19 ס"מ קטלניים . דוחף פנימה עוד ועוד. ממלא את כל הפה. רואה את הלחיים מתנפחות ואת הלשון מנסה להקיף את הראש העבנ שנדחס במהירות פנימה .
ג' וד' תופסים את הידים החסונות מניחים כל אחד על הזין המתוח שלו . ושתי כפות הידיים מתחילות ללוש ולסחוט לכל האורך. עולה ויורד מעלה ומוריד את ידיו כמו שתי בוכנות אדירות ומלאות כוח. מעלה מטה במהירות , נהנה לתפוס וגם אם לא....הם לא נותנים לו להפסיק תופסים את ידיו , לופתים בכוח ועוזרים לו למשוך, לדחוף, ללחוץ ולסחוט .
ה' שזכה בסיבוב הראשון לבקר את הפתח הצר וההדוק . לא ממתין בכלל ...הבעת פניו מלאת תאווה אינסופית . יורק על הזין במקום משחת סיכה , מתכופף מעט ויורק על פי הטבעת מניח את הזין העצום בגודלו מול הפתח הצר , ומתחיל לדחוף לדחוס פנימה , לרגע נראה כאילו בלתי אפשרי , וכאילו חבל עבה מנסה להכנס בחור דקיק של מחט . לופת בחוזקת את פלחי הישבן מרחיקם זה מזה, מתרחק מעט לאחור , מייצב את העמידה, קופא לרגע קט ...ובמהירות תוקע פנימה, שומעת אייי
, אנחה כבושה, צעקה גרונית, שומעת מעין פלוףף כמו קול שמוציאים פקק מכיור אטום ...אותו קול מעיד על כך שהזין הוחדר במכה אחת אימתנית , כמעט עד סופו , קורע את הסאב עד סופו , שוקע ומחולל שמות שם בפנים, במעמקי הישבן הנכסף ועורג לכל מכה ומכה שחוטף.לכל חדירה , השחלה ופמפום שחש.
ב' שנותר מחוץ לפעילות המענגת , נותר עומד בוהה , הזין עומד ותאוותו בידו, עומד ומאונן. מעלה ומוריד את היד , משפשף במרץ.
מביטה בסאב השרוע . ומשהו חסר לי ....רואה אותם נוגחים בגופו , מכניסים משחילים מזיינים במרץ.
את גופו נענה מגיב לכל דחיפה בקונטרה, את ידיו משפשפות , עולות ויורדות במהירות, והפה שמוצץ
ומתנפח בכל חדירה וחדירה.
מגיע לו איזשהו גמול קטן.
יש!!!!
"חוקי המשחק התעדכנו " מכריזה.
נוטלת את ב' , בתנועת יד מכופפת אותו מתחת לה' . מורה לו להידחק מתחת לרגליו הפתוחות . לזקוף מעט את הראש. לשבת ....
"לקק את ישבנו של הסאב , ליקוק רטוב ...מצוץ את הזין של הסאב ,ברגע שהזין של הדופק יוצא תעביר לשון על הזין שלו ועל פי הטבעת של הסאב!"
המוזיקה בוקעת , מתפזרת באוויר , חודרת לעצמות מרטיטה , ומסביבי הפעילות ערה ותוססת . מביטה משועשעת בהתרחשות . בוחנת את הבעות הפנים , שומעת את הגניחות אנקות התשוקה הכבושות . ומריחה את היחום האפל שחודר לנחירים.
רואה את הריכוז המאומץ על פני ה' . העונג על פני א' ג' וד'. ממשיכה עוד קצת ו.....סטופ,מפסיקה את המוסיקה בבת אחת . באי רצון בולט ניתקו את עצמם , נעמדו על רגליהם . ולקצב המוסיקה המחודשת המשיכו להסתובב סביב לסאב השרוע על גבי החמור , פיו פעור לרווחה , ידיו מחפשות לחפון זין ענק , ישבנו פעור לרווחה רוטט . ודרך שתי רגליו המפושקות רואה את הזין האדיר שמתוח לכל האורך כמו עומד להתפוצץ. ממתינה מושכת זמן...רואה איך לכולם נעמד הזיין , מתוח וזקור כמו עומד להתפוצץ. שומעת מבעד לצלילים את הנשימה המואצת .
הקול האגדי של שפלן האלוהית נמשך ונמשך....טראאח מפסיקה את המוסיקה במהירות ממהרים לתפוס את מקומם .
ג' וד' תופסים את ידיו הפרושות ומצמידים לזין האדיר שלהם. ה' תופס את פיו ובבת אחת מחדיר פנימה עד למעמקי הגרון. מצמיד מדביק את הביצים הענקיות לשפתי המוצצת . ב' מאושר זכה בישבן ההדוק .נעמד מאחור . מרטיב מעט את הראש הסמוק מייצב את עמידתו , תופס ביד אחת את הזין הענק , ביד השנייה מרחיב את החור הקטן . ו....בהדיפה עזה נועץ פנימה. מההדיפה העזה זז הסאב....אך לא מרפה מ 2 האיברים הענקים שאוחז בידיו.
א' מצמיד את פיו ושפתיו לזין הענק של הסאב ומתחיל לינוק , למצוץ וללקק בתאווה חסרת מעצורים.שוב נותנת לסצינה להתרחש להתקדם עד....שמבחינה בעוית של ..כמעט כמעט...הנה זה בא.
ו..מפעילה בחזרה את המוסיקה הגואה. כמה שמתאימה המוסיקה לזה. אין כמו פאנטום האופירה .הבעות הפנים המיוסרות , התאווה הגואה....ממש מוסיקה שנכתבה עבור סשן פראי , לפי מיטב המסורת של דולי .
מתנתקים במאמץ רב, מבחינה שמעט שפיך מתחיל לזרום מכל אחד . מחליטה להכניס קצת יותר אקשן במחזה, נותנת להם להסתובב מעט , הפסיעות הרבה יותר קטנות ממש מהלכים במאמץ בקושי מהלכים...כל הזמן משתדלים להיות קרובים לחמור שעליו שרוע הסאב. שולפת את השוט , כורכת מעט מסביב לפרק היד , מניפה באוויר , סלאש שומעת את האיוושה החרישית...מסתובבת סביב ומתחילה להצליף במרץ על הישבנים החשופים , על הירכיים , המטרה להחיש את הצעדים..ואכן..הצלחתי . הופך לריצה קלילה ....הרגלים , הזרועות והגבות החשופים הופכים למפוספסים ומנומרים בסימנים אדומים יפייפים, בדיוק כמו שאוהבת .
מצויין...יפה, ל ה מ שי ךךךך....בדיוק...המוסיקה גועשת , סוערת . הצעדים מפזזים במהירות , הכל נתון במחול שדים פרוע, קולות נשיפה עזים, זיעה קולחת , פנים מאומצות ו...זין בולט זקור לפנים...
עוד...., עוד.....עוד...., יותר מהר ,
מצליפה שוב ושוב .
אוחחחחח, כמה שאוהבת את הבעות היסורים, התאווה הכבושה, ריח הדם, ריח היחום. הפנים המיוזעות...חולה על כך.
מפסיקה את המוסיקה בבת אחת. משולהבים תופסים מקומות מרוב בהילות ג' וה' מנסים שניהם לדחוף בפי הטבעת, מתקוטטים על המקום הנכסף, אחד הודף את השני. מוצא חן בעיני מסמנת להם להישאר במקום,אחד מכניס מיד כאשר חברו מוציא , הדיפות חזקות ועמוקות פנימה פנימה. ד' שוקע בפה הפעור ונהנה מהמציצות הקולניות .הבעה חולמנית על פרצופו, מהדק את שפתיו ועיניו עצומות. רק גניחות התאווה שיוצאות מפיו מעידות על ההנאה בה הוא שרוי.
ב' יונק בעוז את הזין הענק של הסאב. ומאונן בו זמנית .
א' מניח את ידו הענקית על כף היד הענקית לא פחות של הסאב ועוזר לו לשפשף מעלה ומטה במהירות .
מתבוננת , מכריזה...."עכשיו, סופרת עד 5 כשמגיעה לחמש כולם בבת אחת גומרים, ולא סתם גומרים ...אלא, על גופו ....פניו , בטנו, חזו ....רוצה לראותו מכוסה בים של שפיך...."
מסתובבת סביב, מצליפה בשוט....וסופרת:
"אחחחחחחחחת"
"שתייייייים"
שלוווווווווש"
"ארבעעעעעעעעעע"
"חחחחחח.....", מאריכה בכוונה....
"מממממממממשששששש"
אוחחחחחחח, שומעת 6 גניחות ענק נפלטות , נשימה עצורה שמשתחררת בבת אחת ...,גופו מכוסה בשפיך לבנבן סמיך......., של היתר ושלו גם יחד.
מכבה את המנגינה , נוטלת מגבת . מתחילה לנגב את גופו החסון . באיטיות , בקפדנות ס"מ אחרי ס"מ. מסמנת ליתר לצאת , להשאירנו לבד במערבולת הספייס המתוק .

דולי .​(שולטת) - שבוע מצויין,
כי מתחשק לי לעשות מהדורה חוזרת....אבל עם נשים .
לפני 17 שנים
דולי .​(שולטת) - בולבול אקבולבול.
אתה תהיה האובייקט בו יטפלו 5 נשים .
:)))
לפני 17 שנים
דולי .​(שולטת) - אתה תקבל , אבל לא בולבול, אלא 5 דילדו :)
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - חחחחח מוטרפים שניכם.
מדהים מרתק ומחרמן עד כלות :)
לפני 17 שנים
דולי .​(שולטת) - חחחחחח
מה שנכון נכון ,


אוהבים אותך.
}{
2 קצת לא שפויים
לפני 17 שנים
שיר כאב​(שולטת){סוליקר} - זה הסיפור הכי מחרמן שקראתי פה ממזמן.
לפני 17 שנים
דולי .​(שולטת) - בכיף , אחותי .
}{
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י