שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שליטה אמיתית, עבדות אמיתית

דברים שבהחלט קרו במציאות, לצד מחשבות ופנטזיות. לא אגיד לכם מה זה מה, נחשו לבד.
לפני 13 שנים. 15 בדצמבר 2010 בשעה 2:45

האם אתאהב באחד העבדים שלי? האם אני יכולה להתאהב במישהו שניכסתי לעצמי? במישהו שאני קובעת איך הוא מתנהג, ומשנה אותו לצרכיי? או אולי כל העבדות הזאת תהיה רק הכנה, איזו עבודה פסיכולוגית על עצמי, ובסוף אתאהב במישהו ונילי לחלוטין, ונצעד אל השקיעה?
אני לא מבטיחה דבר. אבל אין לי ספק שהאפשרות להתאהב בעבד קיימת. העבדות תהייה מאוד אינטימית. היא תגרום לקרבה בלתי נמנעת. אני אזרום עם הקירבה הזו. לא אתנגד לה. אוביל אותה ואובל על ידה לאן שתוליך.
והנה היום למדתי על עוד סיבה למה התאהבות בעבד היא אפשרות סבירה מאוד. העבד שלי יהיה גבר ששונה ממני מאוד. בעצם, שונה מכל מה שהכרתי. הראש שלו יהיה אחר. לגמרי. הוא יפקח את עיניי, ואני אגיד בפה פעור "וואו, כזה עוד לא היה לי, או לאף אחת אחרת". הוא לא יהיה שייך לשום ז'אנר קיים. הוא ייצור את הז'אנר שלו בעצמו, ויביא לי אותו מתנה. הוא יצחיק אותי, ואני אותו, ויכרכר סביבי ויחפש אותי בהמון, ויעבוד קשה. ובד בבד ובאותה נשימה, הוא יהיה שלי לעצב, לפסל, לשנות, ללוש. והוא יהיה חסר אונים לחלוטין.
אז הנה, עבד שלי. פרסתי לך רשת דקה ויפה. רק בשבילך.
בוא אליי, עבד שלי. חפש אותי.
בוא, תעשה מה שאני אומרת לך.

irrelevant2 - בחיי שהכתיבה שלך עושה לי משהו, לא ראיתי כמעט צורך להגיב לאף אחד או אחת בכל השנתיים שאני פה בכלוב והנה הגבתי בשרשור שלך איזה 3 פעמים. משהו מאוד מושך אותי בכתיבה הזאת אין מה להגיד...

אבל האמת שאחרי מה שכתבת בשרשור לא הייתי רוצה להיות ידיד שלך, את נראת לי אלמנה שחורה שממש לא כדאי להתקרב אליה ואת השאר נראה לי שצריך לברר עם הפסיכולוג :).
לפני 13 שנים
צעיף אדום מדם - תגיד, קרה לך שכתבת משהו פעם בהתכוונות, בהתרגשות, בגילוי לב, וקיבלת תגובה ממישהו שלא מכיר אותך, אבל אתה מעריך, "אני לא רוצה להיות ידיד שלך, אתה חייב לראות פסיכולוג"?
לא כיף...
לפני 13 שנים
Aציבעוני​(אחר) - ברור
את לא יודעת עד כמה
לפני 13 שנים
נשלט sub - מעונין להיות העבד שלך
לפני 13 שנים
צעיף אדום מדם - לא אמרנו שבוע? חכה, עוד לא הגעתי לפאנצ'.
לפני 13 שנים
קייסי - איזו טווית קורים מתוקה.
אני לא חשבתי שאוכל להתאהב בעבד שלי, אך גיליתי שכן. המאבק המתמיד הזה, כשמדובר בעבד איכותי, דעתן ומשובח, מעניק לך כל העת נצחונות קטנים ומגרים.
לפני 13 שנים
צעיף אדום מדם - גם זה, בהחלט. (:
לפני 13 שנים
ניק דרייק טוב נו - מס שפתיים
לפני 13 שנים
2001​(נשלט) - בבקשה צרי קשר צעיף
אני רוצה להבחן אצלך, שתבדקי האם אני ראוי
shoe_licker2001@yahoo.com מייל מסנגר או פייס
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י