צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שליטה אמיתית, עבדות אמיתית

דברים שבהחלט קרו במציאות, לצד מחשבות ופנטזיות. לא אגיד לכם מה זה מה, נחשו לבד.
לפני 12 שנים. 27 באפריל 2011 בשעה 8:11

יצא לי להיות במסיבת בדס"ם של "נשים לבושות גברים עירומים". אני רוצה להגיד מראש: אני מאוד מתחברת לקונספט של מסיבה כזאת. על הנייר יש בו את כל האלמנטים הנכונים של פמדום, ועם פוטנציאל עצום לריגוש: לעבור בין ההיצא, כמו בשוק, או להיפך, שהסחורה תעבור בין הנשים. היכולת לראות את הסחורה, למשמש, לטעום במקום. יש אפשרות אפילו לקבל מישלוח הבייתה.
אני כותבת על המסיבה הזו רק כי המציאות שנגלתה לעיניי בה שונה מאוד, לרעה, ממה שקורה בדרך כלל במסיבות רגילות, או בחיי יום יום, ובכלל ממה שתיארתי לעצמי שיהיה. אכזבה גדולה.
זה היה מוזר לי, כי תמיד מספרים לנו על כמה שהנשים מגיעות לבדס"ם בגלל שהן דחויות, ושמנות ,וכיו"ב, נכון? אז קדימה, להתעורר למציאות: על מספר מצומצם של נשים, שבעצמן נראו לא רע בכלל, היו המוני בחורים, (יחס של ארבעה לאחת, בערך), שרובם המוחלט לא יפים, ובעיקר מאוד מוזנחים. מאוד. אתם מכירים את זה שהולכים ברחוב ומזהים אנשים לא יוצלחים ממרחק. באמת שלא צריך חוש שישי בשביל זה.
עכשיו, אני מבינה שיש גם לאנשים האלה יש צרכים מיניים, והם באים להגשים פנטזיה. ואני מבינה לחלוטין שלכולם מגיע להגשים אותה. לכן בדיוק אני מגישה לכם פה את "מדריך העבד למסיבות סי אפ אן אם". כדי שהפנטזיה של כולנו תוגשם. כדי שכולנו נהנה. הנה הוא, המדריך, בקצרה:

1) אם אתה מרגיש שהזנחת את עצמך במשך השנים, או בזמן האחרון, שהשמנת, או שאתה לא מתגלח ולא הולך לחדר כושר, או אפילו שנגמר לך הדיאודורנט בדיוק אתמול, אנא, אל תגיע למסיבה. הרי רק תקלקל שם. תקלקל את ההנאה גם לעצמך, ובעיקר לשולטות. בעצם אני אומרת: כן, מה לעשות, כרגע אתה לא מספיק שווה בשביל להגשים את הפנטזיה שלך. אתה לא מספיק שווה להיראות בחברה אנושית בסיטואציה מינית.

2) אנא, אם הושפלת בסעיף (1), וגם אם לא, נסה למנף את תחושת ההשפלה. חשוב כמה נהדר יהיה אם תגיד לעצמך: "להגשים את הפנטזיה שלי זה חשוב. זה גדול, זוהי מטרה לשאוף אליה בחיים." נסה להרזות רק בשביל שארשה לך להגיע למסיבות אלו. להסתפר. להתגלח, לבחור קולון. לפתח שרירים וכושר. להשקיע במראה.
לא לטעות בדבריי, נשלטים יקרים; לא כולכם במסיבה צריכים להיראות כמו בראד פיט עם איבר באורך 25 ס"מ. אפילו לא רובכם (למרות שיהיה מאוד נחמד אם יהיו כמה כאלו בכל מסיבה, ואנו בהחלט שומרות לעצמנו את הזכות להתעלם מהאחרים). אבל תבינו, *המסיבה* צריכה להיות מושכת. מצודדת. סקסית. קינקית, בשביל שתצליח. עבד, כנס אליה רק אם אתה מרגיש בהתאם.

3) נסה להשאיר את מכלול הבעיות האובייקטיביות וגם אלה הנפשיות שלך בכניסה. נכנסת למסיבת סי אפ אן אם? נא להתנהג בהתאם. תהיה יצוגי, גברי, ריחני, ותן הופעה. תחייך, תפלרטט בעדינות. אני לא מתכוונת שתשנה אופי לחלוטין. אבל קצת כן. שים מסכה קטנה למעננו, ושחק אותה. אני אישית מעדיפה שתציג לי את עצמך בעדינות ועם דגש על כמה אני סקסית בעיניך (למשל תבקש להזמין לי משקה, וכשתדבר על כמה אני יפה גם תראה לי את התשוקה בעיניים שלך), ואח"כ אל תטריד ותיתן לי להחליט בשקט. אבל ייתכן שבנושא זה דעתה של כל אחת היא אחרת. החשוב הוא להיות ייצוגי, ולתת לנו הופעה קטנטנה פרטית, ולא מחייבת של העירום שלכם. לא מסובך, לא מחייב. זורם. זאת מסיבה, וכולנו באים להנות בה.

בהצלחה לכולנו.

לפני 13 שנים. 5 בינואר 2011 בשעה 15:44

נשלט אמיתי, עבד, גבר, צריך ללמוד איך להתבייש במעשיו. זוהי כל התורה על רגל אחת.

יקר עתידי שלי, שלום.

אל תפחד, אני אישה הגיונית. אני מבינה שזה קשה. אומנות לקיחת האחריות על מעשיך בפני האישה שלך, שכועסת ומעירה לך, היא חומר הלימוד הקשה ביותר לגברים. אסביר לך מדוע מיד. אין לי ספק שרוב הגברים "ברי החיתון", כמוך למשל :), לא מסוגלים לקחת את מטלת הלימוד הזו על עצמם בלי הכוונה והתערבות מתמדת של האישה שלהם.

ותתפלא, זוהי משימה שאנו לוקחות בתחילה בחפץ לב, כמעט אוטומטית ובלי לחשוב; הרי כמעט כל אישה אומרת לעצמה כשבוע לאחר כל תחילת זוגיות "לא נורא, אני עוד אשנה אותו". אנו משקיעות המון בלשנות, לתקן, להעיר. לטובתכם. לטובת שנינו ולטובת הזוגיות. וכך, אט אט, היחס שלכם אל הניסיונות האלו הופך קשה עד בלתי נסבל. אתם פשוט מוותרים, חדלים לנסות להשתנות.

אתם קוראים לנו נודניקיות. אתם כועסים, מקללים. וכשאנחנו חוזרות ומסבירות לכם שאין לנו צורך בגבר שמקלל, אלא רק בגבר שאוהב ומקשיב, מתפתח ריב. אותי הוא משאיר, לאחר שעות, חסרת אנרגיה, מפורקת ומוטלת על המיטה ליום שלם. כמובן שיום לאחר מכן אתם מתנצלים על דבריכם. אתם מביאים פרחים, מצחיקים אותנו, מסדרים את הבית. שפוטים מקסימים. יממה מאוחר מדי. ואנו מפויסות, ואז מקיימים סקס פרוע וכיפי, פורק לחצים.

אבל ככה אתה לא תלמד מזה כלום, יקר שלי. אתה תמשיך לקרוא לי נודניקית, ולטעון שאני לא מבינה אותך. ויפרוץ ריב. ומה שיקרה הוא שאני כבר אנסה לשמור בבטן. הריבים האלו יחלישו אותי. יגרמו לי לדעוך כמו שדעכתי בפרק הראשון שלי.

מה עושים, יקר שלי? איך חושבים מחוץ לקופסה ושוברים את מעגל הקסמים הזה? זה קשה עד בלתי אפשרי בזוגיות שוויונית. אך אתה גבר נשלט, שרוצה במוצהר להישלט על ידי, ושאהיה המלכה שלך. ואני אחזיק ברכוש שלנו, המשותף. זה רק כוח, לא יותר. אמצעי. הוא פותח לנו דרך אחרת, אהוב עתידי שלי; היא לא קלה כלל, לא לך וגם לא לי, אבל אני מוכנה לעבוד קשה: מה שאתה צריך זה ללמוד כיצד להתבייש. או יותר במדויק, אני חייבת ללמד אותך איך להתבייש במעשיך באופן הנכון לי.

ואתה עושה זאת, בעצם, ממילא. בכל פעם שאנו מעירות לכם, התחושה הראשונית שלכם, האינסטינקטיבית, זאת בושה גדולה. אתם יודעים שאנו צודקות. אתה תרגיש שנכשלת. מהאביר שלי שהיית רק לפני שנייה, מהעבד המוצלח שלי, מהגבר של החיים שלי, הפכת במחי משפט למטרד בשבילי. למשהו שממלא אותי אכזבה.

אבל אז אתה תעשה את הטעות. תרגיש שאתה חייב לצאת מהמצב הזה. הלא נעים. ומהר. במה תבחר?
אולי תחזור לנסות להיות האביר שלי, לנחם אותי ולהגיד לי שזה לא נורא מה שעשית. תראי, לא קרה כלום. תנסה להרגיע אותי, לדבר איתי בשקט.
או שתכעס עלי. תבטל את דבריי. "זאת הערה מטופשת, מה שאמרת”, תאמר. "מה, בבית שלי לא אעשה מה שאני רוצה? מי מעיר בכלל על דברים קטנים כאלו? אף פעם לא נתקלתי בכזאת קטנוניות.”
או, אם אתה מהסוג של הגבר "המתחשב", אתה תקשיב לי בדממה, ותעוות את פניך בכאב, ובעליבות. תראה לי באותות ובמופתים שאתה לוקח ללב, שכואב לך הדברים שאני מטיחה בך, שאתה מרגיש נורא אשם. אתה בוודאי תחשוב שזה נורא מתחשב בי. אבל לא. יקר אהוב. זה פשוט חלק, פן, מאותה המחלה.

כי מה שגבר אמיתי, עבד, צריך באמת לעשות ברגע ההוא, הראשוני, אחרי הרגשת הבושה, הוא פשוט כלום. לוותר על הצורך בתגובה. כי הרי, באותו רגע שאני מעירה לך שאתה מתנהג כמו אפס, אתה בעצם מקבל עונש. אתה מרגיש רע. מרגיש קטן. המשימה היא ללמוד לוותר על התגובה. אתה תלמד לוותר על הצורך התת-מודע שלך להגן על עצמך כאשר אני מענישה אותך. תוותר על הצורך לתקוף כאשר אתה נענש על ידי. תוותר אפילו על הצורך לרחם על עצמך, להאשים את עצמך או בכלל לראות את עצמך.

כאשר אתה נענש, אתה תראה אותי.

ברגע שאני מעירה, בן-זוגי הכנוע צריך להיות ייצוגי בשבילי, וחשוף. הוא, אתה, צריך לעמוד כמו גבר. להאזין לי. ולהגיד לי רק: אהובתי, את צודקת. אני מרגיש בושה גדולה.

ואהוב שלי, אנא הבן. זה לא משנה אם אובייקטיבית אני צודקת או לא באותה רגע. אחר כך יהיה זמן, שנשב על קפה ונברר את זה ביחד. יהיה זמן. לא חשוב. כרגע אני צריכה אותך, ואתה צריך לתת לי את מה שאני צריכה. "את צודקת”. נקודה.
וזה לא חשוב אם תרגיש שאולי יש לך נסיבות מקלות, או שאתה מרגיש רגשי אשמה איומים. הם לא מועילים לי, רגשי האשמה שלך. או אולי תרגיש שאני מחממת את עצמי, ושאתה כלכך רוצה להיות אביר שלי ולנסות לתקן אותי. אין לך מה לתקן, יקר שלי. כל זה משני, כל זה הוא פשוט חלק ממחלה, וצריך להידחק.
באותו הרגע, אני צודקת. אתה צריך להקשיב, זקוף, עיניים מלאות הבעה. גברי, חסון, סופג. ופשוט להגיד בקול את מה שאתה מרגיש באמת: "את צודקת! וואו, אני כלכך מתבייש בעצמי!".

ואני גם לא רובוטית מושלמת. אני גם לא רוצה להיות. ולכן יכול להיות שאמשיך לעלוב בך. שארגיש צורך להוציא כעס. “זאת לא פעם ראשונה!”. "תסביר לי למה אני צריכה להמשיך לחיות ככה איתך?!". זה מה שאוטומטית יבוא לי להגיד, ואתה? אתה צריך רק להנהן. להמשיך להישיר לי מבט לתוך עיניי, הגבר הכנוע של חיי. ולהגיד רק את האמת לאמיתה: “כן. אהובתי. אסור שתמשיכי לחיות כך. את כלכך צודקת. אני אפילו עוד יותר מתבייש עכשיו".

ואני מבטיחה לך, יקר שלי, שלמרות שאין שום דבר מיני בנ"ל, כמו שאני מכירה את עצמי, רבע שעה אחרי זה אני ארצה אותך בתוכי כאילו אין מחר. ארצה לזיין אותך כלכך חזק כמו כלבים מיוחמים בליל ירח מלא, ואני מבטיחה לך שאתה אכן תצרח מהתשוקה. בעיקר מהתשוקה שלי, אני מתכוונת (:.

מעטים הגברים שיידעו להתנהג כך מהתחלה. אתה לא תדע. אתה תעשה את הטעויות. וככל שהפשע שלכם "אמיתי" ומאכזב אותנו יותר, כך הנטייה שלכם יותר להרגיש אשמים ולטעות בתגובה. והרי אתה כלכך חכם. אולי גם תנסה במניפולציה לשכנע אותי שאני גם קצת אשמה.

"מי אשם?” לא נכנס אלינו לזוגיות, אהוב. ובוודאי שכלל לא משנה לאותו הרגע. רגע הבושה.

אסור לי לוותר. אני חייבת את זה לעצמי. יש לשנס מותניים וללמד אותך. שוב ושוב. לא לתת לך מוצא. אשתמש בשוט הרכוש, בשוט ההתעלמות, בכל הבא ליד. בעדינות אך בנחישות. ברגע שתלמד, ותהיה מודע, וכבר תתרגל בעצמך כיצד להתבייש באופן שמכבד אותי, שנינו נרגיש הקלה עצומה. אני בטוחה שכבר תתחיל לחשוב בעצמך על דרכים לרצות אותי אפילו יותר. להתחרות בעצמך בכל פעם, להתבייש אפילו יותר. לחפש בך דרכים להגיש לי את הבושה שלך באריזה יותר נאה ומעניינת. זה יהיה עולמך הפנימי, פינת היצירה הקטנה והפרטית שבראש שלך, עבד, של איך לעשות את המלכה מאושרת. לא אתערב בו.

ולסיום, כמו תמיד. לאחר כל שיעור כזה ארצה להבהיר לך את המעמס הנפשי שאתה שם עלי, ואת כובד המשימה בה אני עומדת. אני ארצה שתודה לי שלימדתי אותך. ששיניתי אותך קצת, עד הפעם הבאה. להבין שיש לך חוב כלפיי, אהוב שלי, והחוב גדל כל פעם שאתה מאלץ אותי לנהוג בך בתקיפות כזאת.

בהצלחה לשנינו (:.

לפני 13 שנים. 25 בדצמבר 2010 בשעה 14:06

הוא ליטף בעדינות את רגלה, שרק היא הייתה פרושה לעברו בחוסר תשומת לב, על הדום שחור. היא היתה בוחנת את מסך המחשב, לעיתים מקמטת את מצחה היפה, מתקנת עיצוב של עטיפה חדשה, יצירת כפיה. תנוחת גופה אומרת כרגיל נינוחות, ומהצד שלה כך היא גם הרגישה.
אבל מצידו, בדיוק אותו הגוף ואותה התנוחה הנינוחה זעקו לעברו "אני מושא להערצה!". הוא רכן בזהירות ונשק לכף רגלה החשופה המושטת על ההדום, והחל לנשק כל בוהן, בעדינות, שפתו התחתונה על הבוהן ושפתו העליונה על הציפורניים המשוכות לק אדום, כאשר הלשון חוקרת את התפר ביניהם, מתחננת.
זו הדרך היחידה בה לשונו העזה להתחנן על רצונותיו ליחסיי מין. לא בדיבורים. הוא היה ביישן. נראה לו פחיתות כבוד לבקש ממנה בקול רם וגס את מה שבער בו. להוציא לעברה ב"בהמיות גברית" את רצונותיו שלו. הלשון על הבהונות הייתה דרך טבעית יותר בעיניו, עדינה, מענגת ולא ישירה מדי.

וכמובן, זה שהוא החזיק את עצמו כבר שבוע בשבילה גם קצת תרם.

"יקר שלי! אתה אוהב אותי..." צחקקה לעברו במתיקות. עיניהם נפגשו לראשונה הערב, והיא הבינה בדיוק את מצבו. המראה הגברי, חצי ערום, קרוב אליה, היה פשוט יפה. הרגישה חמימה, נינוחה, ביתית מאוד. איכשהו זה התאים והשתלב אצלה מצויין עם תחושת העומס בעבודה. עבודה מהבית. ליטפה לו באהבה את פנים הירך.
"אבל אין כל כך זמן עכשיו יקר שלי. יש לך עוד לנקות ולהרים את הדברים מהשטיח. וגם לעשות כלים, ואתה קצת איטי בדרך כלל, נכון? ולי יש לגמור להכין לעצב את העטיפה, ולבשל צהריים לילדים למחר..

הוא, מצדו, נהיה מודע לכך שעיניו המשיכו להתחנן. וגם העז קצת להתווכח, היד על הירך שלה מעודדת אותו לדבר: "לא נכון. הבית עוד נקי מאתמול, ואין בכלל דברים על השטיח..כמעט. וכלים.. נו"

תחושת הנינוחות, השובע והרוגע שלה לא פסה, ואין סיכוי בעולם שתשנה אותה. "לא כל כך בא לי עכשיו, אני עסוקה." טפחה פעמיים על ירכו עם אצבעותיה, לסיכום. ואז חזרה להסתכל במסך משועשעת מתסכולו, והוסיפה בחיוך "אבל ברור שאתה יכול לאונן, בשירותים, בשקט. אם אתה רוצה. בשמחה, יקר שלי."

"אני צריך אותך. אני רוצה אותך." אמר בקול שקט, מבויש. בוער.
משהו בביישנות הזו ובביטוי של הרצון שלו ורק שלו, הזיז בה משהו, גרם לה להרגיש לא נוח לשנייה. באותו הרגע, היא הבינה משהו. והוא לגמרי לא.

"אם אתה רוצה אותי, אתה צריך לעבוד בשביל זה"
"מה, מה? לא ... הבנתי".
"לעבוד. לעשות בשבילי, לשכנע אותי. אתה חרמן נורא. אני כרגע לא. גם לא יבוא לי אם הכל יבוא לך בקלות. אתה הנשלט, העבד, לא? אז הנה, אתה צריך לעבוד. קשה. שכנע אותי, רגש אותי."
מייד השתלטה עליו תחושה חזקה ומשתקת של חוסר אונים. התבייש ולא הבין מה היא רוצה ממנו. ממילא הרגיש גס רוח, ואשם על רצונו במין. האשמה גרמה לו להיות גמלוני, ומודע לעצמו מדי. לא דיבר, ולא הניע איבר למשך כמה שניות.
היא נאנחה "הכל צריך להסביר לך. להגיש לך בכפית לפה. אתה צריך לפתות אותי, לשכנע אותי"

"אה!" נזכר.
את זה הם כבר תרגלו, לתמלל את הרגשות שלו. הוא חש פתח יציאה, והלך על מה שכבר הכיר. על מה שכבר לימדה אותו.
"אהובתי, אני לא יכול שלא לחשוק בך, כשאנחנו באותו החדר לבד. אני צריך אותך בתוכי, בנשמתי. אני צריך לשמוע את הקול שלך מבפנים, ואני חייב את המגע שלך. אני לא יכול לחיות לאורך זמן בלי המגע שלך" (כאן הוא נזכר שהיא מתגרה לעיתים כשהוא מתחנן לסקס) "אני מתחנן למגע שלך. אני.."

"תופיע לפני."
פתח היציאה נסגר. שוב תחושה חזקה, משתקת. הביט בה בלי יכולת אפילו לשאול.

"תעבוד. תאונן מולי, בצורה מושקעת, יפה. אומנותית, סקסית. מפתה. תרקוד." ואז התרווחה בכיסאה, הביטה בו מעט מלמעלה, ובטון מלא פאתוס של תיאטרון רוסי, כשהיא מדגישה כל אותR , ציוותה

"Preform. For me."

רגש מעורב הציף אותו, של ריגוש מיני, ובושה בעת ובעונה אחת. והיא מצידה חייכה כשהביטה בו, אבל המבט שלה היה חזק, דורש, ומצפה לתמורה. ללא ספקות. הוא חייב לעשות את זה.

מעולם לא רקד מלבד בחתונות, וגם זה בצורה מאולצת. גבר טיפוסי רגיל, שקט מופנם וביישן. מעולם לא סמך יותר מדי על מראהו, או על תנועות גוף, שיעשו עבודה של פיתוי. רק הראש שלו עבד בשבילו. תמיד הוא חיכה שהיא תפתה אותו, כי ככה "ראוי". כי נשים הן אלה שעושות את הדברים האלו. עם הגוף המשגע שלהן. לא גברים. לעיתים, כשאמרה לו שהוא סקסי, זה החמיא לו בטירוף, כי ידע שהיא תמיד דוברת אמת. אבל לא הבין *באמת*, איך זה יכול להיות שהגוף *שלו* סקסי.

הוריד את חולצתו ומכנסיו במבוכה, ירד על ברכיו ערום, והחל לאונן מולה. המבוכה הלכה וגברה. והיא לא אומרת כלום. הוא רצה להראות לה כמה כנוע הוא, וכופף את גוו, ואח"כ מייד התחרט. הוא נזכר בכל הסיפורים על הנשלטות הכוסיות, שמרצות את האדון שלהם, ומציגות את גופן לראווה על הרצפה. פיסק את רגליו כשהוא על ברכיו, וקימר את גבו לפנים תוך שהוא מנסה בצורה מגושמת לשמור שיווי משקל וגם לאונן, כשהוא נע בחוסר נוחות. אח"כ הרים את הישבן (בכל זאת, החלק המוצלח בגופו).. וניסה לאונן תוך כדי.

"מה אתה מנסה לעשות?"
האדים. "כאילו, להציג את עצמי, את הגוף זאתומרת.." הבושה אכלה אותו. כמה מגושם הוא. כמה כבד.

-"למה הפסקת?"
-"כי אני מתבייש, כי אני לא יודע מה לעשות ואת לא עוזרת לי!"
הוא התחיל שוב לנסות סתם לשבת לאונן, לפניה, בייאוש ובבושה, וגם בכעס קצת עליה.

היא סימנה לו להפסיק ולהסתכל עליה.

"אתה מבין למה אתה מתבייש? ברור לך למה אתה רוצה שאני אעזור לך?"
"למה?"
"כי אתה חושב רק על עצמך. לא עליי."
"מה זאת אומ..". הנידה בראשה, והמשיכה לדבר.
"אתה מרשה לעצמך להתבייש, לרחם על עצמך. אתה חושב שמותר לך. אבל זה לא סקסי. להתבייש, זה לא לחשוב עליי. על מה שאני רוצה לראות עכשיו"
"אבל אני לא שולט בזה!"
היא הסתה אותו מייד, בלי כל כוונה להיכנס לוויכוחים מטופשים. היא הביטה בו במבט שלה. המבט שהכיר, המבט של "הדברים, יקר שלי, הם כמו שאני רואה אותם".

"אתה בתפקיד. אתה צריך להיראות ייצוגי בשבילי. ועכשיו. התפקיד הוא של הגבר של החיים שלי, שמראה לי כמה שהוא סקסי ושמציג לפניי את הזין שלו בגאווה. ומפתה אותי בעיניים שלו. זה כל מה שאתה כרגע. תתחיל לעבוד."

באותו הרגע רצה למות. הוא התחיל לאונן מחדש, בכבדות. היא הצביעה על העיניים שלה. "אני מסתכלת. תתכוונן אליי". הכבדות מעט נעלמה, הוא שפשף את האיבר ביותר מרץ, והצליח אפילו להרים עיניו אליה. היא לחשה "בהתחלה תשחק, ואחר כך תהיה. תכניס את הבטן".

הוא חייך אליה, מעט במבוכה ומעט בהכרת תודה. והמשיך, מבליט את הזין שלו כלפיה, מראה לה אותו, ומכניס את הבטן שלו, וכל הזמן מסתכל בעיניה הצופות בו. היא שמה לב בפניו, איך המודעות שלו מופנית לאט מבפנים כלפי חוץ, אליה, והמבט של הבושה פינה את מקומו למבט מרוגש מינית, של משרת. גבר שמשרת אותה ואת המאוויים שלה, ומציג את עצמו לה. התחושה הזו שלו, של נתינת שירות, גרמה גם לזקפה המוצגת לראווה שלו להתפקע. ואז היא שוב הפסיקה אותו.

"אני לא אוהבת את האחיזה שלך. תסובב את היד. שהאגודל מתחת לזין והאצבעות כלפי מעלה."
התנועה החדשה הייתה גסה. הזין נטה יותר כלפי מטה, והיה קשה לו להתחכך עם הזרת בראש הזין. קצת כאב לו. אבל תנועות היד משכו את הזין ושוו לו מראה ארוך יותר. הוא הרגיש קצת כמו סרט כחול מאוד לא טבעי, מאוד משוחק, זול ושובניסטי על פועלי בניין או משהו. היא מצידה נהנתה מאוד מהאחיזה החדשה. "מצוין. אחלה גבר. גבר עם צינור שמשפריץ".

הבושה שתקפה אותו בעקבות ההערה שלה התחלפה מייד בריגוש. היא ראתה את סחרחורת הרגשות שבו, והתרגשה ממנה בעצמה. שלחה את ידה וצבטה את פטמתו בחזקה. הוא פלט צווחה דקה לא רצונית. היא רמזה לו בידה להמשיך לאונן, אך הנידה בראשו בחוסר שביעות רצון. "אני צריכה גבר" אמרה בטון פרקטי. "גבר שלא שם זין. עם מבט גברי, מפתה. עם קול עמוק ונמוך. נוהם ומגרבץ".

הוא אונן מולה, בתנועות גסות כלפי מטה, כשהוא מביט בה ועוטה על עצמו את המבט שרצתה, מסיכה של גבר קשוח. שמוכן להכל. צבתה אותו שוב באותה פיטמה, שוב ושוב, בחזקה. היא ידעה שהוא יהיה חייב לצעוק. ואכן, הוא השמיע נהמה עמוקה כפי שרצתה. ולא הסיר ממנה את המבט הגברי, הבטוח והמפתה לרגע. היא הנהנה בחיוך, מאשרת. הוא מצידו מייד הרגיש תחושה אלימה ומשפילה של ריקון מתוכן. שחקן, בובה. אבל הוא לא היה יכול יותר להפסיק לשחק.

היא הביטה בו, גבר מאצ'ו יפה ועירום, שמאונן מולה ושולח לה מבטים מפתים גבריים. יציר כפיה. היה לו מראה נהדר. מתאים. שוב התרווחה בכסא, תוך כדי שהיא מחככת את ירכיה, מרוגשת ולחה.
"תמשיך גבר" אמרה, כשהיא תופחת באצבעותיה על משען כסאה, נותנת לו את הקצב הרצוי. הוא התפוצץ בשניות. מלכלך את עצמו ואת סביבתו הקרובה.

היא נאנחה בחיוך רחב, והוא החל לצחוק בצחוק משוגע, משחרר, לא רצוני, מעט מפחד ממה שקרה. הביטה בו והכריחה אותו להביט בה.
"מה אומרים?".
"תודה, אהובה שלי, תודה, תודה".
"בשמחה, יקר שלי".

לאחר מכן היא הסתובבה חזרה למחשב, לעבוד על עיצוב העטיפה. חשה, בצער מה של לאחר מעשה, שהיא ממש צריכה אותו בתוכה. עמוק. תוך כדי כך הפטירה בחיוך, תוך שהיא מדגישה את המילה השלישית:
"אז, כמו שאני אמרתי, גבר, יש לך לנקות ולהרים דברים מהשטיח, ולרחוץ כלים."

לפני 13 שנים. 23 בדצמבר 2010 בשעה 14:54

אני שיטחית ורדודה, חשוב לי שהגבר שלי ייכנס לספר השיאים של גינס.
בקיצור, אני רוצה כזה:

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A8%D7%90%D7%95%D7%9C_%D7%95%D7%9C%D7%A0%D7%91%D7%A8%D7%92

(לקרוא בעיקר את החלק "תקופת ממשלת צלב החץ" עד הסוף, ולהפנים)

לפני 13 שנים. 21 בדצמבר 2010 בשעה 19:26

הסשן יתחיל כשאני אהיה לבושה בשמלת מיני שחורה צמודה עם מחשוף נדיב, וגרבונים שחורים. ואטופף לי בנעלי העקב השקופות והגבוהות שלי בתוך הבית שלי. הגבר שלי, המקסים והיפה, יבקש ממני שהוא ישכב על הרצפה כעבד, ושאדרך עליו עם העקבים. אני כמובן אעשה זאת, למרות שלא יהיה לי קל בכלל. וגם אגיד לו. "תראה אהוב שלי. אני דורכת עליך, בדיוק כמו שאתה רוצה".
הוא יבקש ממני להיות רעה, ומתנשאת. ואני אגיד "כן אהוב יקר שלי. אני אהיה כלכך רעה אליך עכשיו". אני אקח את השוט ואצליף בו קצת, ואגיד "תראה אהוב שלי. אני מצליפה כמו שלימדת אותי. זה בטח כואב לך, חה! אני רעה כלכך! זה בדיוק ככה, נכון?"

אני מניחה שייקחו כחמש דקות כאלו כדי לדכא לו לחלוטין את הדחף המיני, ונוכל לעבור לשלב העיקרי והפרקטי של הסשן, דהיינו סידור הביית והברקתו.

לקוראיי הנאמנים שתוהים בוודאי מדוע בכלל ארצה לדכא לגבר המקסים, היפה, והחייתי שלי את הדחף המיני, אטען להגנתי שזה לא אני, זה הוא. גם בכנות, אין לי שליטה מוחלטת על מהלך הסשן, ועל דברים שאני רוצה או אומרת. אני פשוט אומר את האמת, וכל האמת, ולא אהיה מניפולטיבית. זה הכל. האמת תמיד הייתה נר בין רגליי.

אז אני אוריד את נעליי העקב, ואשאר עם השמלה שאני מאוד אוהבת, ואהיה סקסית בצורה טבעית קצת יותר. אבקש ממנו לעשות לי קפה, ואלגום אותו תוך כדי שאני מביטה איך הוא מסדר ומנקה.

עכשיו, אני לא יודעת לכמה מכן היה בן זוג שרצה להיות האביר שלכן, ולסדר את הבית. אבירים מסדרים את הבית, מה לעשות, לאט. לאט ובאבירות. לאט מאוד, אפילו. ובסוף, אחרי שעה מתישה של נקיון, הם תמיד שוכחים את הפרטים הקטנים האלו, הפינישים, שעושים את ההבדל. כל מני חפצים אחרונים על השיש, הסמרטוט זרוק איפהשהו, מכירות את זה?

ואני, בחוסר טאקט משווע, ובלי לשים לב לרגשותיו אלא רק לבית, תפקע סבלנותי מהאביר. זה יקרה כמובן בחמש דקות האחרונות, ואגיד לו "תזוז, תזוז! אוף!" ואתחיל לסדר בעצמי. איזו מקסימה אני!
הוא ימות מבושה ומעצבים. ויתחיל לקלל. אסביר לו שהוא פשוט לא יעיל, ואשאל אותו מדוע במקום להקשיב לדבריי ולשמוח שאני מלמדת אותו מה הוא עשה רע, הוא מתעצבן ככה.
מה שיגרום לו להתעצבן יותר, ולתת לי נאום של "תסתכלי עליי, תראי אותי! איך אני יכול להקשיב לך ככה, אם את לא רואה אותי בכלל?". אני אנסה להקשיב לו, להבין. אקמט את מצחי, ללא הצלחה. הרגשות יבעבעו בצורה קולנית מדי.

ואז פתאום כן אבין, ואומר לו בעדינות ובנשיות, "אה, אתה בעצם קצת תופס תחת. נכון, אהוב שלי?".
וזה, בניגוד למה שאתם חושבים, יגרום לו להשתתק. כי הוא יזכור מה קרה בפעמים הקודמות שאמרתי את המשפט הזה, וחוץ מזה יהיה יום שישי, והוא ירצה מאוד שאתן לו כסף ללכת למשחק של שבת, וגם כסף לעוד כל מני דברים. אני לא אצטרך לדבר הרבה, הוא ילך לחדר, יחכה חמש דקות, ייצא ויגיד שהוא מצטער, ושהוא נבהל שהתחלתי לנקות במקומו, ולא ידע איך להגיב. אני אשאל אותו אם הוא מבין שהוא דביל, והוא יגיד שכן.

הוא ימשיך לסיים לנקות. בן זוגי הכנוע, החצי ערום. אני אשכל את רגליי על הספה, ואתבונן בו, מגורה. כוס הקפה כבר מזמן ריקה, אבל כבר לא יהיה לי אכפת כלכך.

ובסוף בסוף תמיד אקפיד על אמירת תודה. חשוב, כשיש לך רגשות עזים כלכך כלפי מישהו, להגיד תודה. לא להשאר בעל חוב. תודה שהעשרת את חיי ככה:
הוא יבוא, יכרע ברך על הרצפה מול הספה לפניי. יישק לידי, ויגיד לי "תודה, אהובה שלי".
בשמחה, יקר שלי.

לפני 13 שנים. 21 בדצמבר 2010 בשעה 14:49

חיפשתי אותך אתמול בצ'ט.

אני רוצה לשמש השראה
אני רוצה לשמש השראה
אני רוצה לשמש השראה
אני רוצה לשמש השראה

למה הפסקת לכתוב? תמשיך לכתוב. ולמה אתה לא כותב עליי?
מה, אני כבר לא מספיק טובה בשבילך?
מה, השמנתי? (:
}{

לפני 13 שנים. 20 בדצמבר 2010 בשעה 3:11

http://www.youtube.com/watch?v=c8botyK7zao&feature=related
וגם זה נכון:
http://www.youtube.com/watch?v=z09k9hbhmRE
קקה מעגלי, הרווקות. במובן הזה.
אבל יהיה בסדר.

לפני 13 שנים. 18 בדצמבר 2010 בשעה 3:00

היית תזזיתי מאוד אתמול, יקר שלי. הבעת דיעה, ופחדת מהתגובה שלי. ואז נרגעת, ופרטת, והצעת: מסיבה פה, פתיחה שם. ביקשת, רצית, ואז קצת התוודת בפניי. לא יכולת להזיז את הידיים מהמקלדת לשנייה? 😄
ואני בכלל שונאת מסיבות ומשתעממת מהם. בא לי אולי לבוא למסיבה הזו באמצע. למצוא אותך עומד עם כוס יין ביד אחת ואגרול ביד השנייה, מדבר עם מישהי, או מישהו. אני ניגשת אליך, גבוהה, יפה. נעמדת די קרוב. נוגעת רק במפשעה שלך. מחככת עם היד שלי את הזין שלך דרך בד המכנסיים. לוחשת לך באוזן את שמי, והולכת. תמשיך במסיבה שלך, בליין שלי, היא באמת טובה...
היית תזזיתי מאוד אתמול, יקר שלי. זה כבר לא מתאים. אתה כמו זבוב שמשוויץ לעכביש על איפה הוא היה, איפה הוא עוד יהיה, וכמה הוא גיבור. לא מתאים כבר. כשאתה מדבר איתי עדיף שפשוט תהיה איתי. אתה, לא תדמית. תצחיק אותי, תאתגר אותי, תלמד אותי..
זה מאוד פשוט. בסיסי. גרעיני. אתה מחפש אותי, יקר שלי. זה מה שקורה לך. אתה מחפש אותי. אני מרגישה את החיפוש, ואתה גם מרגיש אותו.
אל תדאג, אתה לא יכול להפסיק את החיפוש, להעיב עליו או לקלקל אותו. לא משנה מה תעשה. אפילו אני לא הייתי יכולה להפסיק אותו, לו רציתי. לכן אין מה לפחד ממנו.
אנחנו יכולים רק לנסות לקצר אותו. ואני דווקא קובעת שהוא יהיה ארוך. כדי שגם תלמד. כדי שתדע שאני צודקת, ושתמיד אסביר לך, ולא אסתיר דבר. אני יודעת שאתה כבר יודע. אתה תדע הרבה יותר. יש לך עוד :).
וגם כדי שבסוף החיפוש, כל דבר פחות מעבדות אמיתית יהיה פשוט... מגוחך.
בוא אליי :).

לפני 13 שנים. 17 בדצמבר 2010 בשעה 16:32

האם נפגעתי מהדיבורים עלי בפורום? אול קצת, לא רלוונטי כרגע.
קשה לי להתמודד עם אנשים לא סובלניים. קשה לי להתמודד עם עצמי, בקשר אליהם. אני בזה להם ומתנשאת. בלי אפילו לרצות. הבוז פושע בי, מציף את חושיי. משתלט עליי.
הגברים הנשלטים שענו לי, כולם עד אחד, ענו לי תשובות נהדרות. אלה שלא הסכימו, עשו זאת מהלמות ליבם. בנימוס, אבל ברגש גדול. הסתכלו על עצמם בשבילי, וענו לי. אהבתי ממש כל הודעה, גם אלו השליליות. רעיונות מדהימים, מהלב. אנדרפוט, שימי, צ'ראנוחה. אני חייבת להתייחס למה שהם כתבו. או בכתב או אפילו בלב. בשום פנים לא לשכוח אותן. אין לי בכלל ברירה בנידון.
אהבתי מאוד את החיבה שהרעיפו עליי השולטות. גם הן תרמו לי, מנסיונן. הופתעתי מהן קצת. הרגשה נעימה. וכמובן שאהבתי את אלה (השולטות והנשלטים) שהסכימו, אבל זו לא חוכמה כלכך גדולה לאהוב את המסכימים.
וההבדל הוא תהומי. בלתי נתפס. למה שולטים ונשלטות צריכים להיות כלכך....כאלו? למה כל מי שאומר את שלושת האותיות SSC חייב להיות כזה מגעיל ואטום כלפי האחר? אני קוראת פרופילים של שולטים. מאוד הגונים, מנומסים, חכמים. ואז קוראת את אותם אנשים בפורום או מדברת איתם בצ'ט. מאוד לא.
אני חדשה בתחום, או שלא בתחום בכלל. האם זה מין שקר כזה? האם המילים ההגונות והמבינות בפרופילים, והאותיות SSC , נועדו אך ורק למיילדום, והאם כל המיילדום, על "חוקי המוסר" שלו, נועד אך ורק להזדיין בביטחה בלי להאנס, תוך מלמול "SSC, SSC,SSC" בלי לחשוב על כלום? כמו אריזת ביטחון עם המון פצפצים בתוך קופסא אטומה אטומה אטומה?
אני מתחננת, תראו לי שזה אחרת. מישהי אחת כבר הראתה לי, היום בהודעה פרטית. היא הראשונה. זה הפיץ בי כלכך הרבה תקווה לגבי המיילדום. אנא, המשיכו. שולטים, נשלטות. דברו איתי בצ'ט, בפרטי, בשוק. לא יודעת. תראו לי שאתם סתם אנשים נורא נחמדים.
אני מצטערת על ההודעה שלי בפורום מאתמול. היא באה מתוך בוז. צעיף, זיכרי, אסור שההודעות שלך יבואו מתוך הבוז וההתנשאות. אם את לא יכולה לשלוט בבוז הזה, פשוט אל תגיבי.
זהו, פרקתי. לא אדון בזה יותר.

לפני 13 שנים. 15 בדצמבר 2010 בשעה 2:45

האם אתאהב באחד העבדים שלי? האם אני יכולה להתאהב במישהו שניכסתי לעצמי? במישהו שאני קובעת איך הוא מתנהג, ומשנה אותו לצרכיי? או אולי כל העבדות הזאת תהיה רק הכנה, איזו עבודה פסיכולוגית על עצמי, ובסוף אתאהב במישהו ונילי לחלוטין, ונצעד אל השקיעה?
אני לא מבטיחה דבר. אבל אין לי ספק שהאפשרות להתאהב בעבד קיימת. העבדות תהייה מאוד אינטימית. היא תגרום לקרבה בלתי נמנעת. אני אזרום עם הקירבה הזו. לא אתנגד לה. אוביל אותה ואובל על ידה לאן שתוליך.
והנה היום למדתי על עוד סיבה למה התאהבות בעבד היא אפשרות סבירה מאוד. העבד שלי יהיה גבר ששונה ממני מאוד. בעצם, שונה מכל מה שהכרתי. הראש שלו יהיה אחר. לגמרי. הוא יפקח את עיניי, ואני אגיד בפה פעור "וואו, כזה עוד לא היה לי, או לאף אחת אחרת". הוא לא יהיה שייך לשום ז'אנר קיים. הוא ייצור את הז'אנר שלו בעצמו, ויביא לי אותו מתנה. הוא יצחיק אותי, ואני אותו, ויכרכר סביבי ויחפש אותי בהמון, ויעבוד קשה. ובד בבד ובאותה נשימה, הוא יהיה שלי לעצב, לפסל, לשנות, ללוש. והוא יהיה חסר אונים לחלוטין.
אז הנה, עבד שלי. פרסתי לך רשת דקה ויפה. רק בשבילך.
בוא אליי, עבד שלי. חפש אותי.
בוא, תעשה מה שאני אומרת לך.