לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שליטה אמיתית, עבדות אמיתית

דברים שבהחלט קרו במציאות, לצד מחשבות ופנטזיות. לא אגיד לכם מה זה מה, נחשו לבד.
לפני 13 שנים. 27 באפריל 2011 בשעה 8:11

יצא לי להיות במסיבת בדס"ם של "נשים לבושות גברים עירומים". אני רוצה להגיד מראש: אני מאוד מתחברת לקונספט של מסיבה כזאת. על הנייר יש בו את כל האלמנטים הנכונים של פמדום, ועם פוטנציאל עצום לריגוש: לעבור בין ההיצא, כמו בשוק, או להיפך, שהסחורה תעבור בין הנשים. היכולת לראות את הסחורה, למשמש, לטעום במקום. יש אפשרות אפילו לקבל מישלוח הבייתה.
אני כותבת על המסיבה הזו רק כי המציאות שנגלתה לעיניי בה שונה מאוד, לרעה, ממה שקורה בדרך כלל במסיבות רגילות, או בחיי יום יום, ובכלל ממה שתיארתי לעצמי שיהיה. אכזבה גדולה.
זה היה מוזר לי, כי תמיד מספרים לנו על כמה שהנשים מגיעות לבדס"ם בגלל שהן דחויות, ושמנות ,וכיו"ב, נכון? אז קדימה, להתעורר למציאות: על מספר מצומצם של נשים, שבעצמן נראו לא רע בכלל, היו המוני בחורים, (יחס של ארבעה לאחת, בערך), שרובם המוחלט לא יפים, ובעיקר מאוד מוזנחים. מאוד. אתם מכירים את זה שהולכים ברחוב ומזהים אנשים לא יוצלחים ממרחק. באמת שלא צריך חוש שישי בשביל זה.
עכשיו, אני מבינה שיש גם לאנשים האלה יש צרכים מיניים, והם באים להגשים פנטזיה. ואני מבינה לחלוטין שלכולם מגיע להגשים אותה. לכן בדיוק אני מגישה לכם פה את "מדריך העבד למסיבות סי אפ אן אם". כדי שהפנטזיה של כולנו תוגשם. כדי שכולנו נהנה. הנה הוא, המדריך, בקצרה:

1) אם אתה מרגיש שהזנחת את עצמך במשך השנים, או בזמן האחרון, שהשמנת, או שאתה לא מתגלח ולא הולך לחדר כושר, או אפילו שנגמר לך הדיאודורנט בדיוק אתמול, אנא, אל תגיע למסיבה. הרי רק תקלקל שם. תקלקל את ההנאה גם לעצמך, ובעיקר לשולטות. בעצם אני אומרת: כן, מה לעשות, כרגע אתה לא מספיק שווה בשביל להגשים את הפנטזיה שלך. אתה לא מספיק שווה להיראות בחברה אנושית בסיטואציה מינית.

2) אנא, אם הושפלת בסעיף (1), וגם אם לא, נסה למנף את תחושת ההשפלה. חשוב כמה נהדר יהיה אם תגיד לעצמך: "להגשים את הפנטזיה שלי זה חשוב. זה גדול, זוהי מטרה לשאוף אליה בחיים." נסה להרזות רק בשביל שארשה לך להגיע למסיבות אלו. להסתפר. להתגלח, לבחור קולון. לפתח שרירים וכושר. להשקיע במראה.
לא לטעות בדבריי, נשלטים יקרים; לא כולכם במסיבה צריכים להיראות כמו בראד פיט עם איבר באורך 25 ס"מ. אפילו לא רובכם (למרות שיהיה מאוד נחמד אם יהיו כמה כאלו בכל מסיבה, ואנו בהחלט שומרות לעצמנו את הזכות להתעלם מהאחרים). אבל תבינו, *המסיבה* צריכה להיות מושכת. מצודדת. סקסית. קינקית, בשביל שתצליח. עבד, כנס אליה רק אם אתה מרגיש בהתאם.

3) נסה להשאיר את מכלול הבעיות האובייקטיביות וגם אלה הנפשיות שלך בכניסה. נכנסת למסיבת סי אפ אן אם? נא להתנהג בהתאם. תהיה יצוגי, גברי, ריחני, ותן הופעה. תחייך, תפלרטט בעדינות. אני לא מתכוונת שתשנה אופי לחלוטין. אבל קצת כן. שים מסכה קטנה למעננו, ושחק אותה. אני אישית מעדיפה שתציג לי את עצמך בעדינות ועם דגש על כמה אני סקסית בעיניך (למשל תבקש להזמין לי משקה, וכשתדבר על כמה אני יפה גם תראה לי את התשוקה בעיניים שלך), ואח"כ אל תטריד ותיתן לי להחליט בשקט. אבל ייתכן שבנושא זה דעתה של כל אחת היא אחרת. החשוב הוא להיות ייצוגי, ולתת לנו הופעה קטנטנה פרטית, ולא מחייבת של העירום שלכם. לא מסובך, לא מחייב. זורם. זאת מסיבה, וכולנו באים להנות בה.

בהצלחה לכולנו.

שולה פנינים - היית במסיבת נקניקיות, אח שלה?
לפני 13 שנים
הרמאפרודיטה - חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לפני 13 שנים
צעיף אדום מדם - מצוין :), אהבתי את "אח שלה"
לפני 13 שנים
Aציבעוני​(אחר) - אלו היו נקניקיות בלי כבוד
לפני 13 שנים
Bent - בחלוקת הכבוד העצמי,
לבוש, ערום, או בכול צורה.

לחלוטין לא ביקרת

לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י