שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שליטה אמיתית, עבדות אמיתית

דברים שבהחלט קרו במציאות, לצד מחשבות ופנטזיות. לא אגיד לכם מה זה מה, נחשו לבד.
לפני 13 שנים. 18 בדצמבר 2010 בשעה 3:00

היית תזזיתי מאוד אתמול, יקר שלי. הבעת דיעה, ופחדת מהתגובה שלי. ואז נרגעת, ופרטת, והצעת: מסיבה פה, פתיחה שם. ביקשת, רצית, ואז קצת התוודת בפניי. לא יכולת להזיז את הידיים מהמקלדת לשנייה? 😄
ואני בכלל שונאת מסיבות ומשתעממת מהם. בא לי אולי לבוא למסיבה הזו באמצע. למצוא אותך עומד עם כוס יין ביד אחת ואגרול ביד השנייה, מדבר עם מישהי, או מישהו. אני ניגשת אליך, גבוהה, יפה. נעמדת די קרוב. נוגעת רק במפשעה שלך. מחככת עם היד שלי את הזין שלך דרך בד המכנסיים. לוחשת לך באוזן את שמי, והולכת. תמשיך במסיבה שלך, בליין שלי, היא באמת טובה...
היית תזזיתי מאוד אתמול, יקר שלי. זה כבר לא מתאים. אתה כמו זבוב שמשוויץ לעכביש על איפה הוא היה, איפה הוא עוד יהיה, וכמה הוא גיבור. לא מתאים כבר. כשאתה מדבר איתי עדיף שפשוט תהיה איתי. אתה, לא תדמית. תצחיק אותי, תאתגר אותי, תלמד אותי..
זה מאוד פשוט. בסיסי. גרעיני. אתה מחפש אותי, יקר שלי. זה מה שקורה לך. אתה מחפש אותי. אני מרגישה את החיפוש, ואתה גם מרגיש אותו.
אל תדאג, אתה לא יכול להפסיק את החיפוש, להעיב עליו או לקלקל אותו. לא משנה מה תעשה. אפילו אני לא הייתי יכולה להפסיק אותו, לו רציתי. לכן אין מה לפחד ממנו.
אנחנו יכולים רק לנסות לקצר אותו. ואני דווקא קובעת שהוא יהיה ארוך. כדי שגם תלמד. כדי שתדע שאני צודקת, ושתמיד אסביר לך, ולא אסתיר דבר. אני יודעת שאתה כבר יודע. אתה תדע הרבה יותר. יש לך עוד :).
וגם כדי שבסוף החיפוש, כל דבר פחות מעבדות אמיתית יהיה פשוט... מגוחך.
בוא אליי :).

חומר ביד היוצרת​(נשלט) - like
אין כמו המילים ,בוא אלי" כדי להמיס את ליבי
לפני 13 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - את טובה.. טובה מאוד. כתיבה מדהימה. ממש הרגשתי את הנהיה והכמיהה הבלתי נשלטת הזו להשלט, אליך, לדעת כל פיפס ופיפס בך, להיות שייך אלייך (או אל שולט מאן דהוא)..

תודה שכתבת את זה בצורה כל כך כל כך יפה.. (:
לפני 13 שנים
צעיף אדום מדם - גם את לא רעה בכל...}{
לפני 13 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - *מסמיקה*... טנקס... }{
לפני 13 שנים
irrelevant2 - לא ברור לי בדיוק איך עשית את זה, כנראה הרבה מזל, אבל השרשור שלך על רכושו של עבד התפתח למשהו מאוד מאוד מעניין להבדיל מ99% מהם שיורדים להכפשות הדדיות, אני מודה לך על כך :).

אני עדיין חושב שאת יכולה למצוא עבד שישתעבד אלייך יופי גם בלי המשחקים המיותרים האלה עם הכספים, סוד קטן, אמא שלי לא נשואה לאבא, נמצאת איתו במערכת יחסים מונוגמית כבר יותר מ30 שנה באושר וכן הוא די עושה כל מה שהיא אומרת לו ומתגאה בזה והיא אחראית על הכספים למרות שיש להם חשבון משותף.

למרות שאני עדיין סולד ממה שעשית בשרשור ההוא הראשון, אני מרגיש שאת אישה נחמדה, אני חושב אחרי הכל, (ככה, חיוך פה ושם קונים אותי כנראה :)) ואני מאחל לעבד שלך בהצלחה בחיפושים :).
לפני 13 שנים
irrelevant2 - אגב אם לא דימיינתי מגיע לך מזל טוב? :)
לפני 13 שנים
צעיף אדום מדם - בא לי להגיד לך כמו ילדה בת שש: "אה, אז עכשיו אתה *כן* רוצה להיות חבר שלי"...(:
ואין לך מה לסלוד ממה ש"עשיתי" כל עוד אין לך מושג שלם מה עשיתי, לדעתי.
ובקשר ל"כספים" - מצטערת שאתה סולד גם מזה. אבל נעשיתי מאוד נחושה בעיניין. הייתי טוענת הפוך: אם אתה באמת חושב שמה שאני מציעה זה כמו היחסים של ההורים שלך, למה אתה בעצם סולד מזה?

לפני 13 שנים
Aציבעוני​(אחר) - צעיף המחשבות שלך טסות על מאתיים
ואני מה זה איטי
סליחה
לפני 13 שנים
צעיף אדום מדם - אתה אחלה. בדיוק כמו שאתה.
פעם אחת תסמוך על מה שאני אומרת? תעשה את זה בשבילי?
לפני 13 שנים
irrelevant2 - חחח חבר שלך? :), זה קצת מוגזם, זה לא אני... לא היית לי חברה אחת בכל החיים בינתיים ואני גם לא ממש מעוניין באחת, אבל אני אוהב אדם ואת מחייכת הרבה וזה קונה אותי, אין ספק :). אני אדם שעובד יותר על רגשות מאשר על מילים :).

אולי את צודקת קשה לשפוט בלי להיות בסיטואציה אבל מספיק לי שאמרת לבחור שקר... בגוד... בעיניי אלה דברים שהם כל כך יהרג בל יעבור... שאפילו שאני מרגיש שאת נחמדה המח שלי אומר מי שמסוגל להגיד דבר כזה... :).

אני לא סולד מהקונספט, אני פשוט חושב שהרעיון של הכספים הוא רעיון מיותר, כאילו להגיד לו מראש אני לא בוטחת בך ולא נותנת בך אמון שתעשה מה שאגיד... אמא בוטחת באבא 100% היא לא צריכה את כל הערבויות האלה...

אם לדבר באופן אישי אני נותן אמון מלא מאוד בקלות באנשים ועד היום לא התאכזבתי, אנשים היו מאוד נחמדים אלי והחזירו לי אמון מלא, מצד שני את מדברת על מערכת יחסים שמראש את אומרת לו אני לא בוטחת בך אתה עלול לעשות "משחקים מיותרים"... באופן אישי אני ארגיש בסיטואציה הזאת לא בטוח ודי אסלוד ממנה... אני מעדיף מערכת יחסים שמבוססת על אימון הדדי.

מקווה שסיפקתי קצת חומר למחשבה :).
ובהצלחה :).
לפני 13 שנים
Aציבעוני​(אחר) - מה זה קשה לי הבקשה שביקשת ואת יודעת את זה
אבל
יש לי בררה אחרת?
לפני 13 שנים
סוגד שישים ותשע - אחלה סיפור הבאת כאן אני רק יכול להגיד לך שאני מאוד מעריך אותך אם אני ההיתי נבחר להיות עבדך דבר אחד ההיתי מבקש בתמורה לדעת להיטבתות כמוך
בכמה מישפטים לרכך לב של אבן ולהיות נמס לידך
מאחל לך המון בהצלחה עם השפע שיגיעה כאן
לפני 13 שנים
עו''ד רוצה עוד - יפה
הפנמה יפה של מערכת יחסים
לפני 13 שנים
irrelevant2 - אין אין זה החיוכים אין ספק :), סוף סוף פגשתי משהי שמחייכת כמוני בפוסטים :). אני רגיל להיות הרגשן היחידי -.-.

אין אין, תחושת הבטן שלי אומרת לי שאת בן אדם טוב בלי כוונות רעות והראש שלי אומר זהירות, כנראה שלעולם לא אדע את האמת אבל סקרנת אותי :).

אם יצא פעם לדבר בצ'אט אני אשמח, סתם שיחה ידידותית אני מתכוון, אני סקרן, בדרך כלל תחושת הבטן שלי צודקת אז נראה לי שאת כנראה בסדר :).
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י