צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

"L" as in "laundry"

suzanne is waiting at your doorway"
but all she does is waste your time
and she looks just like my sister
but she feels just like my man"
לפני 13 שנים. 5 בדצמבר 2010 בשעה 22:01

אני עייף

אני עייף כשפה עתיקה מאוד
שמילים זרות חודרות לתוכה.
אינני יכול להגן.

אקנה לי כלב
ואלמד אותו להתגעגע

דלת חורקת:
זה לא מי שאני אוהב.

אבל בערבי חסד עדין מלא הרחוב
בממלאי מקום אב וממלאות מקום אם

י. עמיחי





אסור להשאיר אותי לבד וללא השגחה ותעסוקה, באמת, זה לא בריא, כמו בת 5 אני מסוגלת להחריב חצי בית, אני הופכת היפרית, נרגנת, מסתגרת והזויה וכול הפרויקטים היצירתיים שלי במצב הזה הופכים בדרך כלל למפגעים סביבתיים קטנים.
היא בחו"ל ואני...אהם... עמוק בתחת של עצמי.

כי קשה לי ללמוד, כי העבודה שלי הורגת אותי משעמום, כי אני לא מצליחה להתרכז, כי אני לא רוצה לראות אף אחד, כי אני מתחילה לסנן טלפונים ולדלג על ארוחות, כי אף אחת לא עולה עליי בסוף היום ומצמידה את האף שלי לרווח שבין שדיה, ולא משגעת אותי בשאלות טריוויה דביליות בזמן שאני מנסה להירדם, לא מעצבנת אותי רק בשביל לראות מתי אתחרפן ואתנפל עליה בנשיכות וצביטות.
אני כבויה והזויה ושינה בסלון, למה? ככה, כי היא לא במיטה. וזה נורא ילדותי מצדי, אני מחרימה את המיטה כי היא לא שם, הגיון של בת 4 שגורם לגב בן ה28 שלי להרגיש בן 82.

כשהיא נוסעת אני באופן אוטומטי עושה רגרסיה לגילאי היסודי, כול מה שאסור : אוכלת גלידה לארוחת ערב (אתמול, היום, מחר?), לא שותפת כלים ימים ע"ג ימים (מי צריך צלחות כשיש טילון בפריזר) מאחרת ללימודים וחותכת מוקדם, לוקחת יום מחלה מהעבודה ומבלה את כולו עם ג'וינט בפה והלפטוף בחיקי, מצלמת את עצמי תמונות מטופשות להחריד ילדת מייספייס בת 16 סטייל, לא ממחזרת, מסננת את אימא ישנה עם כול האורות דולקים.

כשהיא נוסעת אני שוכחת להיות הורה טוב לעצמי וחוזרת להיות "חיית פרא מטונפת" שזו ההגדרה המדויקת שנתתי לפסיכולוגית שלי שהיא שאלה איך הרגשתי כילדה.

וזה לא שהיא "המבוגר האחראי" שלי, ההפך, הילדה שבה גורמת לילדה שבי לחייך מהבטן, ולהרגיש אהובה, בטוחה, לרצות לשחק.
ססעמק, טוב, ממחר בחזרה למתכונת ההורות התומכת, הלילה – טילון.
[b]

defluo{BDOC} - יקירתי, לא ממזמן עברתי איבחון והתחלתי ריטלין. זה עוזר ולא עוזר אבל בעיקר גרם לי לחשוב על התיכון. אחרי שנה שאני אתנסה בריטלין או דקס, אני ארד ממנו ופשוט אעבור לעשות ספורט בצורה רצינית.

הפואנטה שלי אלייך היום - כשיש יותר מדי רעש ובלאגן, אני ממליצה ללכת לרוץ בחוצות העיר.

בהזדהות עצומה,
דפלואו.
לפני 13 שנים
BDOC - לרוץ בחוצות דרום ת"א בשעת ערב מאוחרת? מממ, עוד לפני שנולדנו זה הפסיק להיות רעיון טוב. דחיינות נחשבת לספורט?

ריטלין קצת מדאיג אותי, למרות שאני מאמינה שהוא ללא ספק יכול לעזור, בהצלחה אתו, שמעתי שכול עוד את לא מסניפה אותו את אמורה להיות בסדר :)
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י