לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

קציר החטאים

© כל הזכויות שמורות לכותבת הבלוג ולה בלבד!
אין להעתיק, לצלם, להעביר לאתר אחר, או להשתמש בכל הכתוב בשום צורה.
לפני 3 שנים. 22 במרץ 2021 בשעה 7:40

נתקלתי לא פעם בבעיה הזו, של חברי "קהילת" הבדסמ בארץ לקבל את השונה.

אני חיה לפי אורח חיים גוריאני ואני אוהבת את השלווה והפשטות שיש בזה. בלי סאדו ומאזו, בלי סטיות. נטו ממקום נקי של שירותיות. אבל בכל ניסיון שלי לפתוח יותר את הנושא אני מגלה את אותם האנשים שפשוט חשים דחף מטורף להקטין ולגמד את אורח החיים הזה וישר קוראים לזה כת. למה? כי לנו יש הרמוניה גם כשיש ריבוי נשלטות באותו קולר? כי אצלינו האדונים באמת שולטים ולא כל שני וחמישי מחליפים צד? מה הפאקינג בעיה שלכם שאתם חשים צורך לעשות מאורח חיים שונה משהו פסול ורע?

לכמה שולטים פה יש כמה נשלטות? המון וזה בסדר כי זה בשם הבדסמ. כי הן חוטפות ומסושנות וזה בסדר. אבל מישהו מקהילה מקבילה שלא כוללת את זה אוסף נשלטות? גואל רצון? מנהיג כת?

יש אתכם ביותר מטומטמים וצרי מוח?

לא טוב לכם? תשמרו את התגובה המפגרת שלכם לעצמכם כי גם ככה לא שאלתי אותה.

לפני 11 שנים בחרתי למצוא קהילה אחרת יותר מכילה ומעצימה ולא שופטת כי להיות בין אנשים פה גרמה לי להבין כמה כל זה מחליא אותי.  לא ראיתי כמות כזו של שחקנים שלא יהססו לרסק ולשבור מישהי כי חשבו שהם "שולטים" אבל גם זה היה  בסדר. אני ב"קהילה" הבדסמית מ-2004 וראיתי את כל החרא האפשרי. ראיתי צביעות, שקרים, זוהמה, ריסוק נפש, שיימינג מהמקום הכי רע ולפעמים ללא כל סיבה, אלימות במסווה בדסמ, ונראה שכל זה לא הפריע כי עד שזה לא הגיע למצב שמישהי התאבדה, לא אמרתם כלום. לקרוא פוסטים של נשלטות שחובטות מילולית בשולט כי בחר לסיים את הקשר או לקרוא פוסטים של נשלטות שנפגעו כי הופעלה נגדן אלימות לכל דבר או הותקפו מינית...למה? מתי איבדתם צלם אנוש?

אלה ועוד היו הסיבות שלי להתרחק כי הרגשתי שלהיות בין אנשים כאלה שמוגדרים גם חברי "קהילה"- פשוט גרם לי לרצות להקיא את המקום הזה מתוכי. אין אצלינו את כל הרוע הזה, הצביעות, השקרים, האלימות...אין את כל זה. יש בינינו דינמיקה יפה וחיבור וזרימה.

כל פעם שהעלתי את הקהילה הגוריאנית כנושא לשיח מתורבת, היו כאלה שהתחילו ללכלך וניצלו את הבמה כדי להשפיל וללעוג וניסיתי להבין למה. למה זה כל כך קשה לכם לקבל את השונה? ואיך אתם בתור "שולטים" מגיעים למצב כזה של איבוד טוטאלי של שליטה עצמית כשאתם בוחרים להראות את הצד הכי מכוער שלכם כאדם. אז אגלה לכם סוד...אתם לא שולטים אלא בריונים במסיכה. ילדים קטנים עם אגו שברירי שלא יכולים לשלוט בשיט, אבל תהנו מהמסיכה שלכם. היא שלכם נטו.

בכל אופן, עכשיו נזכרתי למה בחרתי להתרחק מה"קהילה" הבדסמית אז. חבל שחזרתי!

Talulya​(נשלטת) - הכ הזוי שקהילת סוטים מטייגת מישהו כסוטה על הסטיות שלו😁
לפני 3 שנים
Okami​(לא בעסק) - זה לא ההזוי, אבל אתמול,מישהי ביקשה לדעת יותר על מזה גור והוספתי אותה לדיסקורד לשיח קולי עם אדון שיש לו חמש שפחות בקולר אישי ועוד ארבע בקולר של הבית שלו והיא ראתה את הדינמיקה והפשטות ורק צחקה. היא ראתה כמה עוצמה וחוזק יש בין כולנו ואיך הן, שהן לא האחיות שלי לקולר כי האדון שלהן לא האדון שלי, ובכל זאת הן מתייחסות אליי כאחות. כולם קיבלו אותה בזרועות פתוחות והסבירו ואפילו רקדנו (בתוך הכיסאות). בסוף השיחה היא ביקשה רשות לחזור לשיחות איתנו כי נורא נהנתה מהפשטות הזאת.
לפני 3 שנים
מלח הארץ​(אחר) - https://youtu.be/nDk7kInbY90
וזו עצה שלי !!!
ואני תוהה מדוע את צריכה להתחשב בדעתם של אחרים ? אם את לא מזיקה להם .. או באמת מפריעה .
לכן לא עושים סקס שישראל ברחוב , כי כולם עוצרים ונותנים עצות !!!
לפני 3 שנים
Okami​(לא בעסק) - זה לא להתחשב בדעתם אלא מה הם עושים עם הדעה שלהם. העלתי את הנושא בצאט בכלוב והתגובה הייתה רעה מאוד. ודווקא אלה שמגדירים את עצמם כשולטים בחרו ללעוג ולעשות שיימינג ולרמוס מילולית. זה פשוט מחליא
לפני 3 שנים
סבלני44 - לחיים יש צורות וצבעים שונים.
כל אחד חי את חייו לפי צו מצפונו.מה שטוב לו ומה שעושה לו טוב.
לחיות בקהילה חרדית...או עם אדון...או בקמונה...זה לא עינינו של איש-ומה אכפת לך...זאת את-ומי שלא טוב לו-יום טוב לו..

הרצון שללקבל אישור מקהילה זה מטופש...אין כאן באמת קהילה.
יש כאן מגוון רחב של ערב רב של מחשבות סטיות שריטות וכו.

כל אחד או אחת מרגישים נוח לשפוט ממקום מושבם את האחר
זה חלק מהחפירה של כולנו לחלוק בפוסט ואחר מגיב-וככה נוצר שיח שלא תמיד מתאים לכולנו.

ועכשיו לתכלס-מי שגרם לך להתרגש מהאמירה שלו...וזה עשה לך לא נעים-זה בגלל שנתת לו כוח להשפיע עליך(מרצון ,או שהוא נגע במקום שיש לך בו ספק)
שימי זין על מה שאומרים-תעצבי את חייך בהתאם לעצמך-תרצי לשתף כאן או בכל מקום אחר סבבה-(זה רצון שלך ..)

בכל מקרה יש כאן במקום הזה הרבה קבלת השונה-הרבה יותר מהמון קהילות אחרות..

:)
לפני 3 שנים
Okami​(לא בעסק) - אין לי ספק, ולרוב אני שמה זין אבל הדרך שבא הם בוחרים לבטא את עצמם דוחה. כי גם אם אתה לא מקבל את השונה, תמיד יש דרך לבטא את עצמך. אבל כשאתה בוחר לעשות את זה בדרך הרסנית ופוגענית זה כן צורם. אני לא צריכה אישור של קופים. כן קופים, אני הפסקתי לראות באנשים כאלה בני אדם
לפני 3 שנים
סבלני44 - מילה יכולה להרוס ולפגוע-אין ספק-תתרוממי מהכוח שאת נותנת לקופים כהגדרתך-הם לא בני אדם לדעתך...אז יאללה מה נפגעת?
שיכלו לחפש לרכב על מישהי אחרת
לפני 3 שנים
Okami​(לא בעסק) - מצורת הביטוי. הרי זה אחד הדברים שמבדיל את האדם מהקוף לא? יכולת ביטוי וניסוח. אבל כמובן מבריונות. זהל א פוגע,יותר גורם לי לרצות לקשור אותם הפוך לעץ ולעשות מהם פיניאטה
לפני 3 שנים
מלח הארץ​(אחר) - יקירה , גם בעבודה וגם כא ןלכל אחד יש מה להגיד , יש לך את האמת שלך , את נהנית , עושה לך טוב , אינך פוגעת באחרים ? התעלמי והלאה , המשיכי להנות !!!
לפני 3 שנים
Okami​(לא בעסק) - זה מה שאני עושה
לפני 3 שנים
איזולד​(לא בעסק) - תעשי מה שטוב לך.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י