לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

קציר החטאים

© כל הזכויות שמורות לכותבת הבלוג ולה בלבד!
אין להעתיק, לצלם, להעביר לאתר אחר, או להשתמש בכל הכתוב בשום צורה.
לפני 3 שנים. 27 במרץ 2021 בשעה 12:20

אז ככה. אני שפחה גוריאנית ואצלנו היחסים פוליאמוריים שגם כוללים ריבוי נשלטות ומכאן באה שאלה. למה בבדסמ זה בסדר שיש ריבוי נשלטות ואף אחד לא קורא לאדם שיש לו שתי נשלטות ומעלה גואל רצון או מנהל כת, אבל ברגע שאומרים גור ישר אנשים מתחרפנים?

כל פעם שאני מעלה את הנושא במיוחד פה,אני מותקפת על ידי אנשים הזויים. בין אם זה שטופת מוח,מנהלת כת, ועד לקללות.

מה הבעיה שלכם? מציק לכם שיש קהילה שבה נשים לא צריכות לחוות אלימות או השפלות כדי להתמסר כי אז זה לא בסדר? הבחורה צריכה להקיז דם כדי שזה יהיה נורמטיבי בעיניכם?

גור זו קהילה שנוצרה בעקבות ספרים שכתב ג'ון נורמן אבל גם בדסמ התחיל מספרים. שלושה מחברים ראשיים, הראשי שכתב את התנ"ך, המרקיז דה סאד והברון וון מאזוך. רק שהמרקיז והברון הם האבות המייסדים של הסאדו והמאזו,לכן אלה נקראים על שמם. אז מה השוני בעצם?

אז מותר לכם קהילה שהתחילה מספרים וזה בסדר ולגיטימי אבל כשיש עוד קהילה שגם התחילה מספרים שלא כוללת את כל זה,זה לא בסדר?

ועכשיו למה שיותר חשוב. ריבוי נשלטות.

אני בעד ריבוי נשלטות מהסיבה הפשוטה. אף חיה בטבע לא נועדה להיות מונוגמית. קחו את כל עולם החי. לדוגמא: האריה יש לו להקת נשלטות. הוא השייח הסעודי והן עושות הכל,כולל לצוד.

אם לא הבנתם לרגע,גם בני אדם הם חיות.

איפה הבעיה? שלשאר החיות אין אגו. אבל לבני אדם יש.

אני נתקלת בלא מעט נשים בקבוצות בדסמ דווקא שרואות בריבוי נשלטות כדבר פסול ואז צצה המפלצת הירוקה,הקנאה.

למה קשה לנשים לפרגן לזה שיש לאדון שלהן נשלטת נוספת?

תבינו שברגע שאתן מתחילות עם הקנאה,כמה שאתן נשלטות,ברגע שיש אופציה למישהי נוספת אתן מתחילות לשלוט מלמטה ואז אתן לא נשלטות אלא שולטות מלמטה.

יש משהו מדהים באחות לקולר,מישהי שאת יכולה לדבר איתה,לבלות איתה כשהאדון לא בבית. או סופי שבוע משותפים למשל,אלה בכלל תענוג.

אני מאוד רוצה אחות לקולר. אני רוצה מישהי קינקית א מונוגמית שתחווה את החוויה הזו ביחד איתי. מישהי שתהיה החברה הכי טובה שלי. מישהי שתשלים אותי מולו. מישהי שאני יכולה לעטוף כשהיא צריכה. 

אז למה זה לא בסדר?

נשלטוש - מהמם כמו שאמרת יש זבל של אנשים שלא שווים לנהל איתך שיחה בכלל פשוט להתעלם ולזרוק לפח

תהיא את עצמך ומי שאת
את לא חייב דין וחשבון לאף אחת ואף אחד
🤗❤️❣️
לפני 3 שנים
nasi - אין לי בעיה עם הנושא של ריבו נשלטות כל עוד שזה משליך עלייך בלבד ברגע שזה נהיה גואלמרצון כזה שהילדים נכנסים לשרשרת.מ
לפני 3 שנים
Okami​(לא בעסק) - עם זה אני מסכימה. אני לא בעד שילדים יהיו חשופים לזה בשום צורה או יהיו חלק מזה. אבל אני מדברת נטו על דינמיקה בין אנשים בוגרים מעל גיל 21 (לפי החוק הבריטי) שינהלו קשר כזה
לפני 3 שנים
נימרייה​(שולטת) - אני רוצה להבהיר משהו, אין לי שום דבר נגדך או האופן בו את רוצה לחיות, מה שעושה לך טוב. אבל בעניין החיות, יש מגוון וריאציות של מערכות יחסים בין חיות. כמו שציינת אצל אריות יש אריה זכר עם עוד מספר של נקבות, אבל אצל צבועים למשל יש מספר נקבות שליטות וכל הזכרים מדורגים נמוך מהן, כמו כן קיימים בעלי חיים השומרים נאמנות לבן או בת הזוג שלהם (למיטב זכרוני זאבים ונשרים נאמנים לבן זוג אחד כל חייהם). אצל נמרים למשל נקבות חיות בטריטוריות נפרדות והזכרים מגטיילים בינהן, מרביעים אותן וממשיכים הלאה. הנקודה שלי שלדעתי טיעון כמו אנחנו כמו חיות בטבע ולהביא רק את דוגמת האריות לא תורמת.

במקום זה אני רוצה לחזק אותך ולומר שיש מגוון דרכים להיות עם מישהו ולהרגיש נאהבת ואין צורך לנמק את זה, כל עוד זה מקובל על הצדדים המשתתפים וזה נעשה מתוך אהבה וקבלה זה מדהים. מאחלת לך למצוא אחות לקולר כמו שרצית ולא להיות מוטרדת מצידם של אחרים.
לפני 3 שנים
orian - יקירה הנך מכירה את עמדתי הערכית כי צריך תמיד לתת מקום לאפשרות שכל אדם יחיה כדרכו בדרך מאפשרת. צר לי כי הותקפת. בתור פוליאמורי כאשר הדברים באים נכון וטוב זה הטוב בכל העולמות לכולם
לפני 3 שנים
דורה באהבה​(אחר){המלכה AQ} - קאמי חג שמח יקירה 😘. אני אומרת תעשי מה שבא לך, ואל תתיחסי למי שמנסה לתקוף אותך. תתעלמי. מאחלת לך שתמצאי אחות וחברה לקולר ❤
לפני 3 שנים
Okami​(לא בעסק) - תודה אהובה שלי וחג שמח
לפני 3 שנים
נשלטת שולטת בנפשה - אל תכעסי על אנשים שחושבים אחרת ממך, ואין אפילו צורך לתת דוגמאות בכדי לחזק את שהחלטת.
כל עוד את גאה בחייך, לא חסרת אונים ומרגישה ממולאת. הכל טוב.
הויכוח על מדוע פוליגמיה לא חוקית כיום כמו פעם, והאם פוליאמורה באמת מעשירה ותורמת ליציבות זוגות, והאם צאצאיהם גדלים בטוחים ובריאים נפשית, לא צריך להעסיק אותך, כל עוד טוב לך.
העניין הוא, בעיניי, הצורך לחשב מסלול מחדש לאורך החיים, ולא להיתקע עם אג'נדה מסויימת כשאת חשה לא בטוחה, רק בגלל שלקחת החלטה.

חג שמח 🌹

לפני 3 שנים
Okami​(לא בעסק) - אני אמא ואין לזה כל השפעה עליהם. הם מקבלים כבוד ואהבה וגדלים עם ערכים מכל כיוון שכוללים גם את קבלת האחר שאשר הוא או היא. מה שאני עושה כאדם אינדיבידואלי,אינו קשור במשפחתיות אבל האדון והאחיות תמיד כיבדו את המקום שלי כאמא ואת הילדים,מבלי לחשוף אותם לעולם או לזוגיות שלנו
לפני 3 שנים
'''''''''' - משיטוט קצר בגוגל זה די נשמע כמו כת. אפילו עלתה כתבה על חקירה שהתנהלה בבריטניה. לא שזה לא מחרמן או משהו. אבל אפשר פשוט לקרוא לזה כת. ואפשר גם להיות לא מונוגמיים בלי קשר למדע בדיוני וכל מיני כאלה.
לפני 3 שנים
Okami​(לא בעסק) - גם מכל מה שקוראים על בדסמ אפשר להסיק שכולם פה אנסים,פדופילים אלימים שמתעלללים פיזית,מנטלית ומינית בנשים.זה הופך את זה לנכון?לא. זה שאידיוט אחד החליט לקרוא לעצמו גוריאני ובאמת עשה כת,לא אומר שכולנו כאלה ואני לא אוהבת הכללות.
לפני 3 שנים
Heartbeat - הי Okami בהמשך לתגובתך בבלוגי...שימי לב שחיבבתי פוסט זה עוד בטרם תגובתך אצלי. נפלאה היא אהבת נשים והכל טוב. דווקא הפוסט שהגבת לגביו פחות מדבר על כך.
תודה ונשיקות
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י