אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

קציר החטאים

© כל הזכויות שמורות לכותבת הבלוג ולה בלבד!
אין להעתיק, לצלם, להעביר לאתר אחר, או להשתמש בכל הכתוב בשום צורה.
לפני 4 שנים. 13 באוגוסט 2019 בשעה 13:58

לא פעם יצא לי לשוחח עם כמה שהצהירו על היותם גוריאנים.אבל כשמגיעים לסוף הנקודה,הם לא.מהסיבה הפשוטה.גוריאני לא יערבב בין עולמות.אצלינו לא מצליפים ומכאיבים לשפחה רק כי יכולים.לא,פשוט לא.שפחה היא רכוש אדונה,זה נכון.אבל אין זה אומר שאתה יכול להכאיב לה כי זה מה שמעמיד לך את הזין.כמו שהאוטו שלך או הבית שלך הם הרכוש שלך ומן הסתם לא תעשה עם האוטו תאונה או תשרוף את הבית בכוונה כדי להוכיח על אחד מהשניים בעלות.אותו עיקרון גם השפחה.אתה לא יכול להכאיב לה לשם התענוג שלך.זה לא גוריאני.מי שמתקשה להבין את זה,אוסיף ראיון שנערך עם מחבר הספרים עצמו.

http://curtisagency.com/blog/2011/10/an-in-depth-interview-with-john-norman.html

 

אצטט מה שהוא כתב על יחסי שליטה גוריאנים 

 

8. I am in favor of people being safe, healthy, happy, fulfilled, and so on. What makes people safe, healthy, happy, and fulfilled? That probably depends on the individuals involved. I think the test of “life consequences” is important here. I have no objection to individuals involving themselves in safe, healthy, happy, fulfilling Gorean relationships. Master/Slave sex, for example, can be emotionally and physically rewarding for both partners. I am not in favor of cruelty, to a slave no more than to any other animal. The slave is to be cherished, and know herself the belonging of her master. She exists to love and serve her master. She is not to be abused, but enjoyed. In the collar there are many rewards. The Gorean relation has nothing to do with hurting people. If it is not beautiful, it is not Gorean.

 

התאכזרות בעיניו זה גם להצליף בשפחה או להכאיב לה שלא כעונש על מעשיה,וגם אז,העונש ינתן בהתאם למעשה ולא תמיד יהיה פיזי.סוף הנקודה היא.אין אצלינו סאדו ומאזו,גם לא יהיה.אתה רוצה לערבב בין השניים?סבבה,אבל אל תקרא לעצמך גוריאני כשאתה עושה את זה,כי החוקים שלנו ברורים מספיק.זה לא משתמע לשתי פנים.

Master Kinkin​(שולט) - תודה אהבתי. מעניין ומאמין שאחפש בהרחבה בהמשך.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י