לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

קציר החטאים

© כל הזכויות שמורות לכותבת הבלוג ולה בלבד!
אין להעתיק, לצלם, להעביר לאתר אחר, או להשתמש בכל הכתוב בשום צורה.
לפני 4 שנים. 10 בינואר 2020 בשעה 18:39

אני יושבת מול התנור חימום,נזכרת בימים האחרונים של הקיץ,לקראת סיומו של ספטמבר.

אחרי שעשינו קניות ובישלנו ביחד,אחרי מקלחת משותפת ומענגת במקלחות של המרינה. היינו חוזרים לסירה ומבשלים ביחד. הוא התעסק עם הבשר ואני עם הסלטים.

אחרי שמסיימים לאכול,מפנים שולחן. עושה לו סלט פירות קטן כפינוק לפני שינה. נשכבים בקוקפיט ואני מאכילה אותו,מסתכלת לתוך עיניו כשאני נושכת קלות את השפה התחתונה.

כמה שהוא לא היה הטעם שלי ואני לא הטעם שלו בהתחלה...פתאום הוא הפך להיות הגבר הכי יפה בעולם. מביטה בו והוא משיב בחיוך נבוך...כמוני כשהוא מביט בי בעיניו החודרות. אחרי שהוא מסיים את הסלט,אני שוטפת כלים. פורשים את המיטה בקוקפיט,שתהיה מוכנה. הוא כבר הרבה פחות ביישן. עכשיו לא אכפת לו מי ידע שהוא מזיין על הסירה כשהתורן מרקד מצד לצד כמו פרוצה לצלילי הרוח.

היום דעך,והרקיע נצבע בכחול עמוק,כמעט שחור. כוכבים מבצבצים כגחלים,מזכירים על כוכבי לכת רחוקים מיד נוגעת. אנחנו שוכבים ומביטים אחד בשנייה,שרבוב שפתיים נצמדים בתשוקה למחול משלהם. ידיים לוטפות כל פינה וקימור בין הגופים. גניחות חרישיות שמתחזקות כלל שהתשוקה גדלה בפנים,במעמקי הבטן.

הוא עושה את דרכו מטה משפתיי,לאורך הצוואר החשוף,אל שדיי ופטמותיי שנעמדות בפקודה מלשונו,לכבודו. ממשיך את הבטן אחרי יניקה קטנה,ומשם בין רגליי.

אז מתחיל מחול מסוג אחר,בין לשונו והפות שלי שמתענג על כל הצלפת לשון בין קפלי שפתי הלבייה. לשונו מפליקה על הדגדגן,חודרת מעט פנימה לטעום את מיצי תשוקתי...ואני מזיזה את מותניי לפי הקצב שלשונו מכתיבה בי. מושיטה את ידיי מעטה,מלטפת את פניו,את צדדי שפתיו ולו רק כדי להרגיש עם היד את שפתיו שנעות בין ירכיי. לאמר בכל הכנות,נהניתי להרגיש זאת,נהניתי להרגיש עד כמה הוא מחליט בכל תנועת לשון איך מותניי יזוזו לכבודו...ואז...

הוא היה מתרומם ומושיט אליו את ידו,שארטיב את אצבעותיו במציצה...מוריד אותה משפתיי אל שפתי הלבייה ומתחיל. אצבע ראשונה חודרת ועיניי בוהות בו. נושכת מעט את השפה במן מבט שואל "זה הכל?".הוא רואה את המבט שלי ומוסיף עוד אצבע,מתחיל לנוע איתן מעט יותר מהר והגניחות מתחילות,הוא מחייך. מוסיף עוד אצבע והשפתיים שלי נפערות,כמתחננות בקול חרישי לעוד. מבטו לא מש מפניי. אז עוד אצבע חודרת והנשימה שלי נעתקת,הוא מחייך מסופק. יודע שאני נהנית מזה,מהכאב המתקתק הזה שגובר בין רגליי בכל פיתול ידו בתוכי.

האצבע האחרונה מצטרפת לאחרות,ידו בחציה כבר בתוכי ואני גונחת בקול שלא היה מבייש נפקנית במשגל קבוצתי רב משתתפים כשיותר מאיבר אחר חודר אותה בו זמנית.

הוא מחייך,נהנה לראות את מותניי מתפתלות לו על היד,את שפתי הלבייה שלו פעורות לכבודו,לרצונו ולשימושו. קול גניחותיי גובר ושובר את שריקות הרוח בין דגלי התורן על הסירות האחרות.

הוא מתכופף ולשונו נצמדת בתשוקה על הדגדגן,מתחילה להצליף בו ללא רחמים בעוד ידו מתחפרת לה עמוק יותר בתוכי. האורגזמה לא מאחרת להגיע. הוא מסופק ואז,רק אז חודר לתוכי.

רגליי נעטפות סביב מותניו וציפורניי כמעט בוקעות את עורו בניסיון לחדור מתחתיו. הוא שואג וממשיך,מזיין את גופי בכוח,חודר ומעמיק עד שמתקרב לקיצו,שולף את איברו ומסמן את גופי בזרעו. מתנה מושלמת לסיום.

אחרי שמתנקים,עולים לישון,אני חבוקה בתוך זרועותיו,במיטה שנמצאת בקוקפיט.

 

נ.ב

זכרונות הם הפורנו הכי אהוב עליי


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י