לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

קציר החטאים

© כל הזכויות שמורות לכותבת הבלוג ולה בלבד!
אין להעתיק, לצלם, להעביר לאתר אחר, או להשתמש בכל הכתוב בשום צורה.
לפני 4 שנים. 17 בינואר 2020 בשעה 1:36

נפגשנו ברכבת,היא חיכתה לי בטייץ מחמם וסוודר ארוך מעל. חיוכה כמו קרן שמש שחודרת בין עבים קודרים. עיניה כמו שתי גחליליות,מרקדות לצבעי הליל. היא התקרבה בהיסוס לחיבוק. ניסיתי להבין מה יש בי שהיא כה חוששת ממני. ספק הגובה,ספק השיער הכחול. חיבקתי אותה אליי,שדיה המלאים צמודים לי לבטן. רכנתי מעליה מעט,מריחה את ניחוח שיערה,מסניפה אותה לאט לריאותיי.

לא התאפקתי והושטתי יד לעבר ישבניה הקופצניים,אוחזת באחד חזק במן משמוש חפוז. היא חייכה במבוכה ושאלה אם כדאי שנזוז,אמרתי שכן.

הגענו אליה הביתה,הבית ריק ומעט מוחשך. מבחוץ אורות הפנסים מאירים את מרצפות הבית.

אמרתי לה שיש לה ברירה,או שהיא מתפשטת,או שאני קורעת ממנה את הבגדים."את לא תעיזי"- היא לחשה ומיד הרגישה את היד שלי אוספת את שיערה בליטוף סביב האגרוף,מושכת אותה אליי. יכולתי לראות את מבטה המפוחד. אבל גם זכרתי מה ביקשה.

גוררת אותה למטבח,תופסת סכין ומצמידה אותה לקיר,כשיד אחת שלי,אוחזת בשתי ידיה מעל ראשה. הסכין חדה מספיק וחודרת בין צווארה והסוודר שלה. מחייכת אליה מספיק כדי להלחיץ אותה טיפה יותר.

הפחד בעיניה מרקד כמו נפקנית מיוחמת ואני רק מתגרה...היא הרי התחננה שאאנוס אותה.

משחררת את ידיה ופושטת ממנה את הסוודר,מתחת כלום פרט לפטמות זקורות ושדיים מלאים וענוגים. מצמידה אותה אל הקיר הקר. היא צווחת מעט שקר לה ומיד מנחיתה לה סטירה על שד אחד,ואחריו על השני...כדי להשוות (אני כזו נדיבה לפעמים)

היא קופצת באנקת כאב. גוררת אותה למקלחת,כששיערה עוד לטוף סביב האגרוף שלי.היא אמרה לי איפה היא מחביאה את הצעצועים שלה. מוציאה חבל וקושרת את מפרקיה לקרסוליים שלה,שתישאר מכופפת עד שאסיים.

שמה על עצמי את הסטרפאון ופותחת את המים,בודקת שהם חמים מספיק ורק אז משנה את התנוחה והחבלים. קושרת את ידיה וזרועותיה לירכיים שלה, מסבנת את הראש של הדילדו ומפשקת את שפתי הלבייה שלה לאט. בוחנת אותן לדקה ואז בלי הכנה חודרת אותה בעוצמה. היא מזנקת קדימה בצווחה.

היא שואלת למה שמתי סבון על הדלידו ועניתי "כדי לנקות את הטינופת מימך לפני שאני משתמשת בך חור"

אם הייתה דרך לתאר את המבט שלה באותו רגע..להלן התיאור: עיניה נפקחו כמו שני פנסים קדמיים של סמיטריילר. ספק תדהמה וספק מבוכה אבל הרטיבות הייתה מורגשת. מסיימת לזיין לה את הפות המסובן ואז דופקת לה ביס באוזן בשאלה "ואת הפות האנאלי שלך ניקית כמו שדרשתי זונה?"-היא מהנהנת ואני לא מהססת,מוציאה את עצמי מהפות ומצמידה את הראש הדילדו לפתח ישבנה. היא מביטה אחורה ומתחילה להתחנן "בבקשה לא כל כך חזק"

הייתי נחמדה אציין...

חדרתי את הפות האנאלי שלה לאט ובעדינות,עד שהתחילה להזיז את ישבנה על הצעצוע שמזיין כל נים בנשמתה האחורית.

כשראיתי שהיא נהנית מידי,הפסקתי ופירקתי את ראש הדוש,כיפפתי אותה מולי ודחפתי את הצינור כל פעם בחור אחר כדי לנקות אותם מסבון. כשסיימתי,שטפתי את הדילדו וגררתי אותה למיטה בלי להתייבש.

הדלקתי את המזגן (שלא תחטוף לי דלקת ריאות)

השלכתי אותה כמו בובת סמרטוטים על המיטה. רכנתי מעליה אבל בלי לתת לה לנוח,תפסתי את שיערה שוב וגררתי את ראשה לקצה המיטה. אומר שתמיד חלמתי לזיין למישהי את הגרון כשראשה מביט בי מלמטה. הדילדו כ25 ס"מ אורך. בהתחלה היא ניסתה להתנגד אך במהרה מצאה את עצמה משתנקת ממנו,פניה נמרחו ברוק של עצמה שנזל על האיפור שלא טרחה להסיר,זה אכן מראה מלבב.

נהנתי לדפוק לה את הגרון כמו גבר. נהנתי לראות אותה מתחננת למעט אוויר והפוגה.

הוצאתי את הדילדו מהפה שלה ובמשיכה מהשיער,סובבתי אותה כמו פורפרה על המיטה. פנים אל המיטה וישבן מורם אליי. יורקת לה על הפות ודוחפת את הדילדו חזק פנימה...הכלבה רטובה להפליא.

מתחילה לסטור לישבניה הקופצניים בזמן שמזיינת לה את הפות אבל זה ונילי מידי...יוצאת ממנה וקושרת אותה מחדש כשידיה לצידיה גופה והיא מכופפת עם הראש כלפי מטה. קושרת את ירכיה גם שלא תזוז והולכת לתיק הצעצועים שלה. מביאה גלגל כאב,מצבטי פטמות,אטבי כביסה,משקולות לשפתי הלביה וויבורטור.

הויבורטור מוחדר לכוס,מיד אחריו מתלבשות המשקולות על השפתיים התחתונות. מעגנת את הפטמות שלה במצבטים,שמתחברים בשרשרת למשקולות. ממקמת את האטבים לאורך גופה ותופסת את גלגל הכאב.

נעמדת מולה עם הדילדו השחור שלה נעוץ בפניה "תמצצי זונה" והיא פוערת פה..הפעם גם לא מתנגדת אלא רק מצייתת. הפה נפער ואני שוב מזיינת לה את הגרון,תופסת את ראשה כשאני דוחפת לה אותו הכי עמוק. כמו כלבה טובה,היא מרטיבה אותו היטב. זורקת את הראש שלה מטה ומתמקמת מאחוריה. הרטט מופעל בעוצמה חלשה והשלט ביד אחת. גלגל הכאב ביד השניה ומתחיל לצייר על עורה העדין. דוחפת את הראש לישבנה ואם ממש מעט מאמץ,הוא מחליק לתוכה.

"תראי לי איזו כלבה מזדיינת את חור יפה שלי,ותזייני את הפות האנאלי שלך על הזין שאת כל כך אוהבת"-היא לא מדברת,רק מתחילה לזיין את עצמה כשאני ממשיכה לטייל על גבה עם גלגל הכאב. מגבירה את עוצמת הרטט וממשיכה להביט בה דופקת את עצמה למעני...היא כמעט שם,מתחננת לגמור. אני שולפת את עצמי מתוכה ומורידה לה כאפה מצלצלת על הכוס ואז לוחשת "שלא תעיזי לגמור עדיין זונה,הלילה את חור לשימושי ואני אחליט מתי מגיעה לך מתנה כזו"-שמעתי אנקת כאב משפתיה.

הפעם אני חודרת אותה ומחליטה לזיין חזק,לאנוס לה את החורים כמו שביקשה. שולפת את עצמי מהתחת שלה ומתחילה לדחוף את עצמי לתוך הפות המלא שלה, מעט בעיית גישה בגלל הקשירה שלה. היא נאבקת בכאב שזה גורם לה,על הגבול המתנדנד של לצרוח או לגנוח. הדילדו חדר,ואני מחייכת,מזיינת לה את הפות עם שני הצעצועים.

מניחה את גלגל הכאב ויורקת שוב על הפות האנאלי שלה...רק שהפעם האצבעות שלי מתחילות לחדור. אצבע ועוד אצבע,ועוד אחת,ואחריה עוד אחת,ואחרונה...ישבנה מתרחב לי על המפרק. שני צעצועים מפשקים לי את החור היפה הזה מולי בעוד ידי חופרת בתוך ישבנה...

הזונה היפה מרטיבה והרבה אבל הפעם מתחננת לגמור. אני לוחשת לה "אם תצליחי לגמור ככה,תקבלי פרס"-למשמע מילותיי,הזונה אפילו לא מתאמצת להסתיר את השפריץ שמרטיב את המיטה שלה בגנחות שמהדהדות בחדר. שולפת את עצמי מתוכה ואת הצעצועים,היא נופלת על המיטה אבל אז...משיכת שיער חזקה מזכירה לה שלא סיימתי איתה.

נשכבת בעצמי על המיטה ודוחפת את פניה בין רגליי,והיא יודעת לרדת הכלבה...לאחר עשר דקות אני מפסיקה אותה. היא מביטה בי במבט נעלב כי לא גמרתי...הורדתי לה ספאנק מצלצל ואמרתי לה "חור יפה שלי,בשביל לגמור,אני צריכה זין אמיתי"

היא נשכבה לידי,ראשה על הבטן שלי ואמרה

"את יודעת שפחדתי לנסות איתך?חשבתי שלא תרצי שוב אחרי האקסית שלך אבל אני שמחה שטעיתי"

חיבקתי אותה אליי מעט ונישקתי לראשה ושוב הורדתי ספאנק ואמרתי "סתמי זונה,את מדברת הרבה"

למשך הלילה היא ישנה עם פלאג רוטט בישבן ושתי אצבעות שלי בתוך הפות שלה,רק למקרה שארצה להשתמש בה שוב.

סבלני44 - אהבתי....הרעיון עם הסבון קסם לי. אימצתי!
לפני 4 שנים
Okami​(לא בעסק) - חחח
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י