שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אי שפיות

מחשבות ודיונים שבתוך מוחי.
בין הדמויות הרבות שמתרוצצות בראשי.
לפני 12 שנים. 1 בינואר 2012 בשעה 13:13

כל כך התרגשתי לפתוח את השנה החדשה איתך, מבחינתי איך שאתה מבלה את ערב השנה האזרחית החדשה ככה תבלה כל השנה.
לפני שנתיים הייתי עסוקה כל הערב בריב עם האקס שלי - מיותר לציין שבאותה שנה נפרדנו בצורה הכי מכוערת שיש וגם בשאר תחומי החיים נחלתי כשלונות רבים באותה שנה.
שנה שעברה הייתי עם החברים הכי טובים בערב שקט מלא משחקי קופסא - השנה הזאת עברה עם המון אנשים טובים והכי רגועה שאפשר, גם מצאתי את העבודה המושלמת (ללמד ילדים משחקים).

השנה ישבנו אצל חברים שלך, ערב שקט עם בירה ומופע סטנדאפ דרך היוטוב. ערב שקט ורגוע, אפילו עם נשיקה קטנה בחצות. כל אחד מאתינו משגיח על השעון בתורו לוודא שלא נפספס את הרגע.
ונכון שלא הלכנו לאיזו מסיבה מפוצצת, ונכון שזה לא היה ערב שייזכר לדורות, אבל זה הרגיש כל כך נכון, אני ואתה, מחזיקים ידיים (אוי הדביקיות הזאת - שמישהו יירה בי כבר, מעולם לא האמנתי שאגיע למצב מעורר בחילה שכזה) מביטים בעיניים, מתנשקים ואומרים שנה טובה.
הבירה עלתה לי לראש ובאחת בלילה חתכנו אלייך בעודי מנסה לא ליפול בין החריצים של המרצפות במדרכה (וזה עוד בלי עקבים!!). התארגנות לשינה, אני מושכת אותך אליי, חיכיתי כל הערב להיות איתך לבד, התגעגעתי, רציתי להרגיש אותך - איתי - שלי - אמיתי.
מתחבקים במיטה, מתנשקים, מפגינים חיבה יתרה. אני שולחת יד, אתה דוחף אותה חזרה. וכך חוזר חלילה עד שאני מתעקשת להבין מה קרה. החבר שלך שוב בשביתה.
אתה מתבאס על עצמך ואני מנסה להסיח את דעתך. את הערב אנחנו מסיימים מחובקים, לא תמיד צריך סקס, לפעמים זה יותר ממספיק גם פשוט להיות לצידך.

מעניין איך הערב הזה יבוא לידי ביטוי במשך השנה, אם זה הולך לפי ההרגשה אז הולכת להיות לי שנה נהדרת 😄

מקוה שגם לכם תהיה אחלה של שנה }{

בלוסום​(לא בעסק) - אפשר למתוח את זה לשנים? בבקשה? }}}{{{
לפני 12 שנים
Wolf Cub​(נשלטת){LE} - אהמ... זה קצת בעייתי היות וקצת פחות משנה לסוף העולם, אבל למה לא... תמתחי עד קצה גבול היכולת וגם קצת אחרי :)
}}}{{{
לפני 12 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - כוונתי היתה: "אם זה הולך לפי ההרגשה אז הולכת להיות לי שנה נהדרת" - אז שזה ימתח לכמה שנים קדימה! }}{{
לפני 12 שנים
D r a K o N​(שולט) - שנה דבש ;-)
לפני 12 שנים
Wolf Cub​(נשלטת){LE} - שנה נהדרת ונפלאה גם לך
}}{{
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י