שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 13 שנים. 17 בספטמבר 2011 בשעה 10:53

יש ערבים שבהם כל החשקים שלי מתקיימים. אני בחורה נהנתנית, כזאת אני. ויש פעמים שערב שלם אני מקבלת את מה שאני רוצה, זה עושה לי לקום מחייכת. הערב שלנו השאיר אותי ככה.
עוד לפני שיצאנו מהבית כבר הרטבת אותי כל כך שכאשר רצינו לצאת מהבית אתה זה שנאלץ להחליף מכנסיים, פעם הבאה שאני מתחככת בך, תתפשט.
אני, דרך אגב, יצאתי עם כל הרטיבות שלי עלי. ואולי בעצם זאת הרטיבות שלך?

אתה יודע שאוכל עושה לי להתרגש? להכין אותו, לקנות אותו, לגעת בו. מעורר בי ריגוש ותשוקה. בדרך למסעדה עוד המשכת לגעת, לאט לאט אני מתחילה לחשוב שאתה מחבב את הישבן שלי, היד שלך כל הזמן עליו.
בשר, הרים של בשר. העובדה שפרושים מולי נתחים ואני צריכה רק להצביע ולבחור משמחת אותי כמו ילדה בלונה פארק. הכל אדום, מדמם. עושה לי לרצות.

בארוחה ניסיתי לשכר את עצמי, הרגיש לי אינטנסיבי ורציתי לשחרר. כל הארוחה חיכיתי שתשלח ידיים, הרי בשביל מה ביקשת שאלבש את החצאית הספציפית הזו? ולא שלחת. אז שלחתי אני, רגליים. היה כיף לראות את המבט המחייך שלך כשכף הרגל שלי מעכה לך את הזין, ככה באמצע המסעדה. וידעתי שאתה רוצה להושיט יד מתחת לשולחן ולאחוז בה. בכלל, הדרך שבה אתה מסתכל עלי עושה לי נעים.

בבית מהר מאוד הגענו למיטה, אני לא זוכרת את כל הלילה, אולי בעצם כן הצלחתי לשכר את עצמי (:
בשלב מסויים ביקשתי שתחנוק אותי, ראיתי את הרתיעה בעיניך ומעט התאכזבתי. אתה הרי יודע כמה זה מעורר אותי, כמה אני רוצה את זה. לשנייה פחדתי שאולי לא תעניק לי את זה. ואתה הנחת את היד שלך על הצוואר והתחלת ללחוץ, והרתיעה שבעיניך התחלפה בסקרנות, בדאגה. אני זוכרת שלחשתי לך שאני בסדר, שאני רוצה עוד, נראה לי שאפילו ביקשתי שלא תפסיק ושתסמוך עלי שאני יודעת כמה ממך אני מסוגלת לספוג. ואולי בעצם רק חשבתי את זה לעצמי? אז נכון, אתה מפחד מזה, אולי אפילו מפחד ממני כשאני ככה, אבל נתת לי את זה. היה שלב שפתחתי עיניים והסתכלתי עליך, ראיתי אותך מסתכל בי בעיניין. נראית כאילו אתה לא באמת מבין מה אתה רואה פה מתחתיך, מה לעשות עם זה הלאה. ונראית מגורה. זה הרגע שהבנתי שאתה עושה את זה בשבילי, שאולי יש סיכוי שתעשה בשבילי מה שאבקש.
אני חושבת ששנייה אחרי זה צללתי.
כשיצאתי מזה ראיתי הקלה בעיניים שלך.

דאגת כשנעלמתי?


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י