שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 12 שנים. 17 בפברואר 2012 בשעה 16:15

ישבתי מול אתר ההיכרויות הבנאלי שלי ואמרתי לעצמי שהיום אני נשארת פה. בלי לחפש סוטים וסוטות בכלוב. התחלתי לדבר עם בחור מסויים, הכל היה נפלא פרט לכך שהוא גבוה. אני לא אוהבת גבוהים. הוא גם אוהב שנדי, שזה דבר מוזר לאהוב.
השיחה הייתה ארוכה ומספקת, הוא החמיא לשפה שלי כמה פעמים וזה שימח אותי. באחד המשפטים שלו הוא שוב חזר על כך שהוא אוהב שנדי, ועוד עם דובדבן, אמרתי לו שאם הוא יהרוס לי שוב את הגולדסטאר אני אאלץ להכות אותו. הוא שתק כתגובה. אחרי כמעט דקה הוא כתב: "אם תנסי אני אשמח, מקסימום אחזיר". לקח לנו בדיוק 3 דקות להבין ששנינו סוטים, חובבי המילה הכתובה וחובבי אלכוהול. שעה וחצי אחר כך הוא היה מחוץ לדלת שלי, עם שישיית גולדסטאר, בלי ספרייט ועם זקפה מטורפת.
המשחק היה כזה: כל פעם מישהו מאיתנו מציין שם של ספר, אם הצד השני לא מזהה הוא שותה כוס בירה. הראשון שמסיים בקבוק נענש עם הבקבוק. כשהבקבוקים יגמרו - אלוהים יודע מה יקרה.
לקח לו בדיוק 20 דקות למצוא את עצמו על ארבע, עם בקבוק מאחור ובקבוק בפה, אני קוראת מלא והטמבל לא שם לב לארבעת הספריות שבדירה שלי. הוא היה די נאה ככה, ארוך כזה, מטר תשעים זה מלא כשזה כורע מולך על שש. מה שמצחיק זה שהוא בא כולו גבר, עם מוד של "אני אראה מה זה לפלרטטנית הזאת".
הקראתי לו פוסט שאיזה בחור כתב בשבילי וראיתי אותו מתרגש, הוא התנשם מבין הרגליים אפילו.
השארתי אותו ככה וישבתי מולו לקרוא עם יד בין הרגליים.
אחרי שסיימתי את הפרק, ספר מחורבן, נעשה ממנו מדורה, התרוממתי, חבטתי בו עם הספר על הישבן, הבקבוק ריקד למולי אז דחפתי אותו פנימה, שיתייצב.
הודעתי לו שבחיים הוא לא יראה אותי יותר, הוצאתי לו את הבקבוק מהפה ומהישבן, הפכתי אותו על הגב, קשרתי יד ימין לרגל ימין, יד שמאל לרגל שמאל ואת הזין לצוואר. נראה כמו ג'ירפה עקודה, ארוך כזה וקשור. וזקוף.
שפכתי על עצמי חצי בקבוק, נעמדתי מעל הפנים שלו והוריתי לו לבלוע כל טיפה שמטפטפת ממני, אולי ככה הוא יבין לא להוסיף ספרייט לבירה.
כל ניסיון שלו לכוון את הראש אלי משך לו בזין, כל משיכה כזו גרמה לו לגנוח, כל גניחה כזו גרמה לי לנזול.
בסוף התיישבתי עליו, הזין שלו קשה, הקשר מתחכך לי בדגדגן וגמרתי עליו פעמיים.
קמתי, שיחררתי אותו, הוריתי לו להתלבש. כשהוא עמד בדלת ונפרד ממני אמרתי לו שעכשיו מותר גם לו לגמור, שלחתי יד אל בין הרגליים שלו, אוננתי לו לשניות קצרות, הוא גמר במכנסיים.
כשהוא סגר את הדלת לקחתי את הבקבוק שהיה בתוכו, דחפתי לעצמי, התיישבתי מול הכלוב והבטחתי לעצמי שאת הנורמלי הבא אחפש שם. באתרי הכרויות רגילים יש רק סוטים.

(לפעמים גם פנטזיות יגיעו לכאן, בעיקר כשהרוויחו אותן)

עו''ד רוצה עוד - תמיד ידעתי שאת סוטה
מעולם לא ידעתי עד כמה
לפני 12 שנים
יואב39 - יקירתי, לא הגיע הזמן שאשמע ממך? תרמי בבקשה טלפון ואם אין לך, נפתור זאת דרך מנוי הזהב אלריק.

אשמח מאוד.

יואב
לפני 12 שנים
טלי35​(שולטת) - אוי שזה מצוין
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י