סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 9 שנים. 5 במאי 2014 בשעה 8:14

מה שהייתם רואים אם הייתם מציצים עלינו מבעד לחלון:

אני נכנסת למיטה ומתחילה להתעסק בענייני בטלפון, דקה לאחר מכן הוא יורד אל בין רגלי, מפשיל את תחתוני ומתחיל ללקק. זה נעים, אבל מפריע למה שאני עושה ואני מתעקשת להתעלם ממנו. הוא ממשיך, מוסיף אצבעות מלטפות וחודרות.

לאחר כמה זמן אתם תראו אותו נשכב מעליי ומתחיל לדחוק, הוא בטח מזיין.  אני, כנראה עייפה, מכבה את האור ומנסה לישון, הוא ממשיך. הוא נעמד על ברכיו ואני מולו, מאוננת לו.
שיחה כלשהיא מתרחשת, הוא קם אל ארגז הצעצועים, מביא את הדילדו ואת המסכך ומדליק את האור. אני מתהפכת, ישבן באוויר וכתפיים צמודות למזרון.

הוא מחדיר לי את הדילדו שנכנס די בקלות ומזיין אותי איתו. לאחר דקות לא ארוכות הוא מצמיד את האגן ודוחק. לאחר מעט זמן הוא גומר לי על הגב, קם להביא מגבת ומנגב אותי.

אני מכבה את האור והולכת לישון, הוא בטלפון.

 

מה שבאמת היה:


אני נכנסת למיטה ומתחילה לשחק בטלפון במשחק ה"תעשי שלשות והכל יתפוצץ" המטופש שאני כל כך אוהבת. הוא זולג לו אל בין רגלי ומתחיל ללקק, אני אומרת לו שלאט ובעדינות וממשיכה לשחק תוך כדי אנחות קלות. הוא נעים. מידי פעם הוא הופך אגרסיבי מידי, מוסיף אצבעות, אני מורה לו להרגע, מסבירה שעכשיו עושים רק נעים ושיחזור ללקק. אני ממשיכה לשחק.
מידי פעם הלשון מתעייפת אז הוא משעין את ראשו על ירכי ומלטף בעדינות, נעים לי. פתאום בא לי משהו נחרץ יותר ואני שואלת אותו אם בא לו להתחכך בי, הוא קופץ על הרעיון. הוא נשכב בין רגלי ומחכך את הזין שלו בין רגלי, זה מנמנם אותי ואני מכבה את האור. הוא ממשיך להתחכך ואני אוסרת עליו להכנס.

"אתה רוצה להתחכך לי בישבן?" אני שואלת ומרגישה את הזין שלו מרצד בהתרגשות. הוא עונה שכן וכשאני אומרת שנמרח את הזין שלו בקרם לפני, שיהיה חלק ונעים הוא מציין שהוא מפחד שיגמור, וזה עוד לפני שבכלל אמרתי שאסור.
אני מציינת שהוא רחוק מלגמור, הוא מאשר ואני מאוננת לו עם הקרם. זה מטריף אותו.

אני מתהפכת, ישבן באוויר וכתפיים צמודות למזרון. הוא נעמד על ברכיו מאחורי ומתחיל להתחכך, זה נעים לי ואני מתחילה לאונן. לאחר כמה דקות הוא אומר שהוא רוצה לזיין אותי ואני אומרת לו לשכוח מזה. אני חוככת בדעתי תוך כדי שאני מתחככת באצבעותי ובו ומבינה שאני רוצה שיזיינו אותי. אני אומרת לו שהתחרטתי ושהוא יכול לזיין. הוא שמח.
"לך תביא את הדילדו הסגול, הקטן ואת המסכך" אני אומרת לו. כשהוא שואל אם הוא לא זה שיזיין אותי אני שואלת אותו אם הוא השתגע ודוחקת בו לקום אל ארגז הצעצועים.

כשהוא חוזר הוא מבקש להדליק את האור ואני מרשה. הוא מציין כמה אני סקסית ככה ואני תוהה אם הוא עיוור מאהבה או מחרמנות.

הוא מחדיר לי את הדילדו שנכנס די בקלות ומזיין אותי איתו, אני ממשיכה לאונן ולקח לי לא הרבה זמן עד שאני גומרת גמירה יחסית ארוכה ביחס אלי.
כשהוא מבקש שוב להתחכך בי אני שומעת את התסכול בקולו ואולי אפילו קצת תקווה שיוכל לחדור. הוא מתחכך בי ככה, כשהדילדו עוד בתוכי ואני מרגישה את האורגזמה שנבנית בו.
הוא מציין שהוא קרוב לגמור ואני לא מגיבה, הוא מציין זאת שוב ואני שומעת את הפחד מלגמור כי אולי אני לא מרשה. אני אומרת לו לזיין אותי חזק יותר והוא אומר "אבל אני אגמור", אני אומרת לו לזיין חזק יותר.

הוא גומר גמירה חזקה, על הגב שלי. אני נשכבת על הבטן והוא קם להביא מגבת.
הוא מנקה אותי בעדינות ונושק לירך שלי. אני מכבה את האור, מתכסה והולכת לישון.

הוא מתחיל להתעסק בטלפון שלו.
בטח הולך לצוד מישהי שתרשה לו לזיין על באמת (:

 

 

Miss Hide - תענוג :)
לפני 9 שנים
Honeyfinger​(אחרת) - ס ק ס י
לפני 9 שנים
עו''ד רוצה עוד - והאמיתי הרבה יותר יפה ומחרמן....
לפני 9 שנים
באשיר - תעברי ל 2048. יותר ממכר.
לפני 9 שנים
a מק - חח, אתה מוזר אפילו לעבד.
הדברים שמחרמנים אתכם..

(סגרתי 65,536, ביצ')
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י