שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 9 שנים. 24 ביוני 2014 בשעה 22:41

כן, זקפה. ככה התעוררתי בבוקר. הכל היה זקור ובמוד עוררות.
הבחור עבד עד מאוחר אז הנחתי לו לישון ויצאתי לסידורים. כשהוא התעורר ובדק היכן אני הבהרתי לו שיסיים עם סידוריו כי כשאני מגיעה אשתמש בו. במהלך השעות שהייתי בחוץ העוררות רק גברה, תחתוני פיתחו כתם רטיבות ורק רציתי לחזור הבייתה.

"תתפשט, תעצום עיניים ותדפוק על דלת החדר", זה הסמס שהוא קיבל בעודו יושב בסלון לאחר שפרסתי את מה שבא לי לשחק איתו על המיטה ולבשתי/חבשתי/גרבתי/ענבתי (מה המילה הנכונה?) עלי את הסטראפ, עם הדילדו הקטן כמובן, הרבה זמן לא חדרתי אליו.

אז הוא דפק על הדלת, התפשט ועצם עיניים. כשפתחתי את הדלת והוא לא היה ערום לחלוטין סגרתי לו את הדלת בפנים, שינסה שוב. הפעם כמו שאמרתי.
הוא הצליח (:
שמתי עליו את כיסוי העיניים ומשכתי אותו מהזין, שבצורה מפתיעה לא היה זקור, אל תוך החדר. שמתי עליו מצבטים, התיישבתי על המיטה והורדתי אותו לברכיים. הוא עם פישוק קל ואני עם כף הרגל חובטת בזין ובאשכים שלו, מידי פעם מושכת במצבטים. אני אוהבת את העוויות הפנים הסובלות/נהנות שלו. זה מחרמן.
את הסטירה הראשונה הוא לא צפה, לשאר הוא כבר חיכה, משהו איתו ספציפית פיתח לי את החיבה לסטירות.
כשצרפתי את גלגל הכאב הוא לא היה כל כך מרוצה, הוא לא ממש אוהב אותו. בטח לא על הזין הזקור והפטמות הממוצבטות.

הפעם הראשונה שהוא חש בסטראפ זה כשעמדתי מאחוריו וקשרת את אשכיו. הן הופכים נפוחים ויפים. עמד לי אפילו יותר. הפעם השנייה שהוא חש בסטראפ זה כשאמרתי לו למצוץ לי. נכון, יש לי קטן, תצחקו עלי. הוא עמד בזה בגבורה ואני הרטבתי. פעם הבאה הוא ימצוץ את הגדול, הוא הוכיח לי שהוא יכול להתמודד עם הקטן גם כשאני מזיינת לו את הפה.

ועכשיו לחלק בו אני פחות טובה. לזיין. אני לא מרגישה אם הדילדו נכנס! והוא קצר מידי. אני צריכה זין משלי או להרגיל אותו לגדול יותר. נראה לי שהשני יקרה יותר מהר. אז לזיין אותו לא ממש הצלחתי ואת הדילדו זכוכית שאני כל כך אוהבת הוא לא הצליח להכיל. חבל, פעם הוא היה אנאלי כל כך. לא נורא מותק, אל תרגיש אשם, נתאמן (:

מסיבה שאני לא אפרט הוא היה צריך ללקק אותי עשר דקות. לא את כולי, סוטים. הורדתי את הסטראפ, כיוונתי שעון והורדתי אותו אל בין רגלי. התנאי שלו לגמירה היה עשר דקות מבלי שהלשון יוצאת מהחור שלי. הוא לא גמר הבוקר.

אני כן.

כן מותק, אני יודעת שהחסרתי חלקים. אתה מוזמן להוסיף, אם מתחשק לך (:
אני גם מזכירה לך שהבטחתי שאתן לך לאונן בשבילי היום. טוב נו, הבטחתי לעצמי, אני כל כך אוהבת לראות אותו מאונן.

ועדיין - עומד לי.

 

נ.ב.

התחתונים דרך אגב, זה אותם כתומים מהפוסט הקודם.

 

miracle - וזו רבותיי, שליטה נשית טהורנ
לפני 9 שנים
hrgiger - תודה רבה (:
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י