שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 8 שנים. 28 ביולי 2015 בשעה 6:40

ההודעה שלך, בה אתה מודיע לי שאתה בבית מוקדם מהרגיל ומציע לי לבוא לבקר, תופסת אותי בתחילתו של דייט. אני מספרת לך את זה ואומרת לך שעוד לא החלטתי לגביו אז שתמתין. כשאתה עונה "כרצונך", אני מחייכת. 
אני מתנצלת בפני הדייט שלי וכשהוא אומר שהיה שווה להמתין בשביל לראות אותי מחייכת ככה אני חושבת לעצמי שאולי יש פה פוטנציאל. נעים לי בבר הזה והגבר שמולי מתגלה כאיש שיחה מלא הומור, כשאני מבינה שאני כנראה אסיים איתו את הלילה אני אומרת לו שאני צריכה להודיע משהו למישהו, מתנצלת ושולחת לך הודעה שמודיעה לך שאני נהנית מאוד אבל עדיין לא החלטתי. ושתכין את עצמך, אולי עוד אבוא.
התמונה שאתה שולח לי כמה דקות אחר כך מעוררת אותי, מאוד. אני רואה את הדילדואים על השולחן, קולר ורצועה מונחים לידם ובהשתקפות שבמראה רואים אותך על הברכיים, מצלם הכל וממתין.
אני מחליטה לקחת סיכון, פונה אל הגבר שאיתי ושואלת אותו: "תרצה לראות מה מחייך אותי?" כשהוא עונה בחיוב אני מפנה אליו את התמונה והוא מסמיק. אני מסבירה לו שאתה ממתין לי, מחכה לראות אם אני נהנית איתו ולאן זה יוביל ומציעה לו שזה יוביל אליך.
"אני בדרך", אני מסמסת לך, "תשאיר דלת פתוחה, תתפשט ותמתין על הברכיים". ה"תודה" שאני מקבלת מענגת אותי. בדרך אליך הוא לא מפסיק לגעת בי, אני מצלמת לך את היד שלו בין הרגליים שלי ואתה לא מגיב. כשאנחנו נכנסים לדירה שלך אני ניגשת ישירות אליך, מתכופפת ולוחשת לך שדאגתי לשנינו הלילה.
אני פונה אליו ואומרת לו שהוא יכול לבחור צעצוע אחד ממה שמונח על השולחן ומאוד מופתעת כשהוא מצביע דווקא עליך. אני מביטה בך ורואה את החרדה שלך נאבקת בריגוש.
אני מחייכת אליו ואומרת לו שאתה יותר מתשמח להכין אותו בשבילי. אני פונה אליך ומורה לך להפשיט אותו ולהתחיל למצוץ. 
אני מתיישבת על הספה, מסתכלת עליך מענג אותו, משתנק עליו ויודעת שבראש שלך עובר שלפחות ככה אתה יכול לספק לי זין אמיתי.

Eve - אני רוצה גם דייט כזה :)
לפני 8 שנים
hrgiger - גם אני (:
לפני 8 שנים
רצסיבי​(נשלט) - מקסים. אני מוצא ב-cuckolding ענף מאוד מגרה של בדס"מ, ואפילו מגלה בו רומנטיקה אצורה. אבל משום מה, תמיד כשאני כותב על זה, זה לא יוצא ענוג כמו אצלך כאן, בלשון המעטה.
לפני 8 שנים
hrgiger - הכתיבה שלך על קקהולד היא בין המרגשות שיש, לדעתי.
המגע שלי בזה הוא בכתיבה בלבד, זה עולם מרגש ומסוכן בעיני, לפחות בקשר העיקרי הספציפי שלי. אני חושבת שאצלי הוא עדין יותר כי אני לא משיקה לקקוהלד ה"רגיל". אין שם את האלימות שנוכחת בדרך כלל, את השפלת האישה (כן, היא לגמרי מוחפצת בקקהולד "רגיל" לדעתי).
לפני 8 שנים
רצסיבי​(נשלט) - אפשר לחלק באופן גס את פנטזיית הקקולד לשני סוגים עיקריים. הפנטזיה היותר נפוצה היא פנטזיה גברית של בעל שחולם שגבר/ים זר/ים "עושים" את אשתו. בפנטזיה הזאת האישה מוחפצת לחלוטין, כמו שאמרת. הפנטזיה האחרת היא יותר בדסמית, ובה נשלט/ת נוכח / רואה / שומע / משתתף בסיטואציה שבה השולט/ת שלו שוכב/ת עם אחרים. בפנטזיה הזו, השולטת (או השולט) לא מוחפצים. היוזמה שלהם, ום משמרים בידם כוח.
אגב, הייתי בשתי סיטואציות מעין קקולדיות שכאלה, עם שתי שולטות שונות, בעברי, ככה שזה קיים, וכל עוד לא מדובר במערכת זוגית בין השולטת לנשלט (כמו אצלי ובשונה מאצלך), גם אין בזה סכנה כלשהי (אם כי בהתאמה, מידת הקקולדיות / הגירוי היא קטנה יותר, כיוון שלא מדובר בבן זוג של ממש).
לפני 8 שנים
hrgiger - כן, אני מסכימה עם החלוקה (הגסה) ובאופן ברור נמשכת יותר לאופציה ב'. בצורה מאוד לא מפתיעה (:
אני חושבת שכן ניתן לקיים מערכת יחסים קקהולדית גם מחוץ לזוגיות הקבועה, כשמדובר בנשלט בקשר קבוע. הרי יש את הקשר הרגשי, שזה מה שבעצם "משחקים" עליו בקקהולד.
לפני 8 שנים
פייה{O} - רק את ועוד קומץ יחידות סגולה מצליחות לכתוב פאמדום (עם גבר למטה!) בצורה כה אותנטית ומוצלחת, שזה מדליק אפילו בעיני :)
לפני 8 שנים
hrgiger - תודה, זה באמת מחמיא (:
ועכשיו אני רוצה לדעת מי האחרות, אני אוהבת פאמדום (גם עם גבר למטה!).
לפני 8 שנים
פייה{O} - :)) לא מישהי שלא מוכרת לך...
פתאום קלטתי שלא רואים כמעט (או שאני לא מכירה) בלוגים שעוסקים בפאמדום אבל עם נשים למטה.
וחבל..
לפני 8 שנים
ציונהב - מ ע ו ל ה !
לפני 8 שנים
Grey / Green - וואו.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י