שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 8 שנים. 8 בספטמבר 2015 בשעה 9:05

בבוקר אני אגיד לך שנראה לי שאבוא לבקר הערב וכשתשאל אם להכין משהו מסויים אענה ב: "אותך".
במהלך היום אנחנו נשוחח כרגיל אבל אני אזהה בטון הכתיבה שלך שאתה מתמקם קצת בלמטה שלך, במקום הנכון. בשלב מסויים אני אבקש ממך לנעול את דלת המשרד ולהשאר ערום כל עוד אתה לא צריך לפגוש אנשים. השיחה הרגילה בשילוב עם העירום תעורר אותך ואתה תחלוק איתי שאתה זקור. כשאענה לך שאני אוהבת שאתה מיידע למרות ששנינו יודעים שאין לי שימוש בזקפה שלך אתה תעלב ותענה ב: "טוב".
בערב אתה תאסוף אותי והנסיעה תהיה שקטה, אתה לא לגמרי בטוח מה הולך לקרות ואני לא חשה צורך לספר. כשנגיע אליך אתה תגיד לי שאתה נכנס למקלחת קצרה ושארגיש בבית. כשאשמע שסיימת אצעק לכיוון המקלחת שאין צורך שתתלבש ושככה לא מארחים. אתה תצא עירום ומבולבל ותשאל מה חסר לי, אני אצביע על כוס יין ריקה.
אתה תדאג לי ליין, תשאל אם חסר לי משהו וכשתענה בשלילה תשאל אם אתה יכול לרדת לרצפה. המבט שלי יבהיר את התשובה וכשתהיה מולי, על הברכיים אני אכרוך את החגורה שלך על צווארך ואשים לך כיסוי עיניים, מה שאתה לא תראה זה אותי מתלבטת איזה דילדו לקחת. משיכה אחת חזקה בחגורה והפה שלך נפער מהפתעה, זה הרגע בו אדחף את הדילדו עמוק ומהר ואצפה בך משתנק. כשארפה מהחגורה ואתה תרגע אניח יד על הראש שלך ואכופף אותך לכיוון הרצפה. כשתגיע נמוך כוסית הוואקום של הדילדו תדבק לרצפה ואני אומר: "תמצוץ".
הראש שלך יעלה וירד, היד שלי תדחוף נמוך יותר ויותר ותמנע ממך להרים את הראש לפרקים. בשלב מסויים אבקש ממך להכניס עמוק ולהשאר סטטי.
כשאפסק את הרגליים שלך אראה שאתה כבר מטפטף, טיפות של עלבון וריגוש. אני ארד נמוך לידך, אצמיד את הפה שלי לאוזן שלך ואשאל: "עם זה אתה רוצה לזין אותי? לא עדיף שנחפש לי גבר אחר?" אני אוריד את כיסוי העיניים שלך רק כדי לראות את העלבון ואגיד לך שנעים לי לראות אותך מרייר ככה ושטוב שאתה מתאמן.
אני אעמד מאחוריך, אבקש ממך להרים את הישבן גבוה ולהתרומם מהדילדו. התודה שתבוא כשהפה שלך יהיה חופשי תחייך אותי ואני אבקש ממך להשאר על ארבע, לא לזוז ולהתחיל לספר לי מה בדיוק היית רוצה לעשות לי.
אתה תתחיל לדבר לואחר מילה אחת או שתיים, באיבחה אחת מהירה, הדילדו השני יהיה בחור השני שלך. זעקת הכאב וההפתעה שלך תעורר אותי ואני אבין שאני באמת אצטרך גבר להיום.
תחפש לי.

נח השישי - וואו
לפני 8 שנים
נח השישי - (להבדיל מ-"האו")
לפני 8 שנים
Gia X - משובח. כהלכה. מרגש מאוד
לפני 8 שנים
באקט{F.L} -

מצוין.
ממש מצוין .

זה מרגש איך שאת קוראת אותו,
איך שאת מבינה את הסטייט אוף מיינד שלו
איך שאת בבית בכל התחושות וההרגשות האלו שלו. זה מרגש.

וגבר אחר בתמונה, יכול יותר, פוטנתי יותר, מסוגל יותר.
זה תמיד חזק, זה תמיד מגרד את הקצה, שלי לפחות.

שהוא יחפש לך גבר אחר, מה יותר חזק מזה ?

נפלא.



לפני 8 שנים
אלפא-בטא​(מזוכיסט){נשלט} - מנבכי הבנתי את מקום השולטת והתנהלות הנשלט. מצוין!
לפני 8 שנים
אביב נעורים - מושלם.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י