סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 7 שנים. 19 באוגוסט 2016 בשעה 4:48

הערב אנחנו נפגשים ואני קצת נרגשת. אני שולחת לך הודעה בבוקר שזה הערב שלך, שהפעם אני מרשה לך לבחור, להחליט. אתה יכול לבחור את המסעדה, את המנות וגם מה אלבש. אתה עונה לי שזה קצת מזכיר לך את ההתחלה, כשרק חזרת אחרי ויכלת לבחור לאן לקחת אותי, לא להתייעץ או לבקש רשות. אתה גם מתחכם ואומר לי שאתה רוצה שאבוא בלי תחתונים.
בצהריים כשאני מתפנה אני מבקשת ממך להגיד לי לאן בחרת שנלך ומה בחרת שאלבש ואומרת לך שאגיע לבד, שאין צורך שתאסוף אותי הפעם ושבסדר, בלי תחתונים. אני יודעת שאתה לא מצליח להחליט אם אתה מרוצה מהסיטואציה הזאת או חושש וזה מעט מעורר אותי. אני שולחת לך תמונה שלי, עם יד בין הרגליים ואומרת לך שאני מחכה עם האוננות, לך.
אנחנו נפגשים בערב, במסעדה שאתה בחרת, בזמן שאתה קבעת, אני נועלת את המגפיים שאני יודעת שאתה מעדיף, לובשת את השמלה שאתה אוהב וללא תחתונים.
במסעדה אנחנו יושבים קרוב על הבר ואני לוחשת לך לתוך האוזן שנעים לי ככה, כשאתה מחליט איך לעשות לי טוב. אני מניחה יד בין הרגליים שלך והשאננות שלך גורמת לך לשלוח יד אל בין שלי, בלי לבקש רשות כמו תמיד.
אני מפשקת את הרגליים בשבילך ומאפשרת לך גישה טובה יותר, אתה מלטף מתחת לבר ואני נשענת לאחור, שותה ומתענגת. כשהאוכל מגיע אתה מגיש לי טעימה ישירות לפה ואני מלקקת את הטעם שלי מהאצבעות שלך.
קצת לפני הקינוח אתה שואל אותי, בחסות שכרות קלה, אם אתה גם קובע את המשך הלילה ואני אומרת לך שכן. אתה מתבלבל מעט ואומר שלא הבנת. אני עונה לך שאתה יכול לבחור איך ואם נזדיין, אבל אני מעדיפה שתספר לי כבר עכשיו, כשהיד שלך בין הרגליים שלי. אני רואה איך אתה הופך לגבר הזה, שעם אחרות מוביל את הסיטואציה, קצת יוצא ממי שאתה מולי. אתה שולח יד בשנית ואפילו מרשה לעצמך להחדיר אצבע, אני מתחככת בך ואתה מספר שהערב אתה רוצה לשבת על הספה ושאני ארכב עליך, עם הפנים אליך. אתה רוצה שאלטף ואנשק. ואתה רוצה שאונן תוך כדי, כשתוסיף אצבע שתחדור אלי מאחור. שאתה רוצה לענג את כל החורים שלי ולהרגיש אותי מתכווצת עליך. 
הרטיבות שלי כבר בשיאה ואני אומרת שזהו, הגיע זמן שתשלם ונלך. אני מנצלת את הזמן שאתה משלם ומוציאה את הטלפון, כשתשומת הלב שלך חוזרת אלי אני מראה לך את הצג ושואלת אותך אם מה שכתוב שם זה כל מה שאמרת שאתה רוצה שיקרה הלילה וגם אומרת לך שהכל אתה בחרת, פרט לדבר אחד שהרשיתי לעצמי לקבוע מראש. אתה קורא ואומר שכן, אתה גם אומר שאתה מתרגש ושנראה לך שאתה מטפטף. כשאתה שואל מה החלטתי מראש אני עונה: "בחרתי מראש עם מי זה יקרה, הוא מחכה לי בחוץ." מנשקת אותך, מעבירה ליטוף על הלחי שלך ויוצאת.

Seductive Promises - את מרשעת!
ביג לייק :-)
לפני 7 שנים
hrgiger - למה מרשעת?
הרשיתי לו כל כך הרבה (:
לפני 7 שנים
מפתח מאסטר​(שולט) - וואו! זה חזק! איזה טוויסט בעלילה!
לפני 7 שנים
עציץ​(מתחלף){משוייך} - הרגייגר..... (סמיילי שטן מחייך)
לפני 7 שנים
Sharoman​(אחר) - אני מקווה שלבחור היה קרדיאולוג זמין.
כי אני במצב הזה הייתי סובל משיברון לב :)
פשוט מדהים לקרוא :)
לפני 7 שנים
Ronnie sm​(שולט) - (((:
לפני 7 שנים
Mary Jane - חבל שביציאה מאיזור הנוחות היא עדיין מודיעה לו שהגיע הזמן שישלם את החשבון, ולא משלמת בעצמה על שניהם (כן, אני יודעת שזה לא העיקר בטקסט, אבל היי, כל אחד והפרספקטיבה שלה: )
לפני 7 שנים
hrgiger - זה לא משנה, כשזה חשבון משותף (:
לפני 7 שנים
Mary Jane - ח (:
לפני 7 שנים
יייאא​(נשלטת) - פאקינג שיט.
לפני 7 שנים
taojelauobr - איך אומר המשפט הפולני היודע ?
תיזהר עם מי שאתה בוחר לשבת על הבר .
לפני 7 שנים
consonance - להיות רע/ה זה סקסי!!
אחד הפוסטים החזקים שלך.
לפני 7 שנים
נח השישי - וואו.
לפני 7 שנים
סדום - רשעות מענגת במיטבה.
לפני 7 שנים
kissa - אכזרי :)
לפני 7 שנים
Match Girl - נפלא ואכזרי ומדוייק.
לפני 7 שנים
אופק קסומה - אכזרית! אבל מאוד אהבתי. איל אפשר שלא, בעצם?
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י