שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 7 שנים. 18 בדצמבר 2016 בשעה 21:25

נעים לי לראות אותך שרוע על הרצפה, זה מרגיש כאילו זה מרגיע את שנינו. כף רגל אחת שלי מונחת ברכות על הפנים שלך ואת השנייה אתה מעסה. אני מרוכזת בספר שלי ואתה מבקש רשות להפסיק בשביל לשתות. אני אומרת לך להביא את בקבוק המים לידך, שלא תצטרך לקום בהמשך וגם את שרוול האוננות הרוטט, אם כבר קמת.
אני יודעת שאתה לא אוהב אותו כל כך, אתה תמיד אומר שזה תחליף עלוב לכף היד שלי, אבל אני אוהבת את המראה שלך על הגב, עם הפלסטיק הזה סביב הזקפה הרעבה שלך.
אתה שותה וחוזר עם בקבוק מים, שרוול האוננות וזקפה. אתה מתמקם מתחת לרגליים שלי, מניח כף רגל אחת שלי על הפנים שלך ומעסה את השנייה. אני מפסיקה לקרוא בשביל לירוק על הזין שלך, להרטיב אותו מעט ולהלביש את השרוול עליו. אני מפעילה אותו, צופה מעט בפנים שלך משתנות וחוזרת לקרוא בחיוך. לוקח לגוף שלך מעט זמן אבל אני מרגישה את המתח נבנה תחתי. אני עוצרת את השרוול ומבקשת ממך לשתות חצי בקבוק. אתה שותה ואני נהנית מהמבט הלא מבין שלך שמלווה את הציות האוטומטי. אנחנו חוזרים לפוזיציה הקודמת ולאחר עשר דקות שבהן אתה מעסה אותי והשרוול רוטט עליך בקצב איטי אני מבקשת שתשתה שוב. ושתביא עוד שני בקבוקים, שיהיה.
המבט שלך כשאתה חוזר מבהיר לי שכבר הבנת שאתה הולך לשתות הכל אז אני אומרת לך שבשביל שלא תפריע לי לקרוא פשוט תקפיד לשתות, בזמנך החופשי, את שני הבקבוקים. ושיש לך חצי שעה. אתה מבקש רשות לשבת מולי ולא לשכב ואני מאשרת. אתה מתיישב מולי בפיסוק, מחזיר את השרוול, מחזיק אותו עם יד אחת ואת אחד הבקבוקים בשנייה. 
מגע קל ברגל שלי גורם לי להרים ראש מהספר, אני מסתכלת עליך ואתה אומר שהנה, קיבלתי מה שרציתי ועכשיו אתה ממש חייב להשתין. אני מלטפת לך את הלחי ומגבירה את הקצב של השרוול. אתה מנסה להסביר לי שלא תצליח לגמור ככה, שאתה ממש ממש חייב להשתין ואני מתרצה ומסירה את השרוול.
אני מבקשת ממך לעמוד מולי על הברכיים, לאחוז את הזין שלך, מתחילה לסטור לך ואומרת: "תשתין".

אפס אמיתי - כתיבה יפהפיה, טקסט מרטיט.
לפני 7 שנים
יואב 31​(אחר) - ביג לייק
לפני 7 שנים
אלפא-בטא​(מזוכיסט){נשלט} - אולטימטיבי:-)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י