שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 7 שנים. 17 בדצמבר 2016 בשעה 8:48

פעם זלזלתי בבנאליות, בהוראות תפעול. החלק המתיימר שבי זלזל ב:"לכי בלי תחתונים", "תכתוב על הירך שלך שאתה שלי ולך ככה לעבודה". ראיתי בזה משחק, התעסקות מיותרת, משהו משטח.
עם הזמן הבנתי שיש דברים שמנכיחים שליטה, שייכות. שהוראות וביצוען, לא משנה מה הן, משאירות אותי בראש של מי ששלי ומאפשרות לאותו אחד להראות שייכות. 
כשרק התחלתי את דרכי, עם הנשלט הראשון, הייתי ממציאה כל מיני מטלות מטופשות (מאוד) רק כדי לבחון אם הוא באמת יגיד "כן". לא שאבתי מזה הנאה ברמה הרגשית, זה היה יותר כמו ללמד את עצמי מה מותר ומה אסור. היום זה אחרת, היום הבקשות המטופשות שלי מסבות לי עונג. 
היום כשאני חושבת על לשלוח מישהו לקנות לעצמו גרביונים, ליום יום, לעבודה, אני מחייכת. אני מדמיינת את המבוכה שלו ומחייכת. אני מדמיינת אותו מתיישב וקצת לא נוח לו ומחייכת. אני מדמיינת אותו הולך להשתין ונזכר ברגע האחרון שעדיף לו, כנראה, שלא להשתמש במשתנה ומחייכת.

היום אני חושבת על מטלות מטופשות, בנאליות, ילדותיות.
ומחייכת.

Milonga​(שולטת) - :)
מוכר כל כך.
לפני 7 שנים
abir - נוחות...:)
לפני 7 שנים
צ'יטה​(שולט) - אני גיליתי בתצפיותי שיש אקטים דומיים ואקטים סאביים. שניהם מחוללים שליטה ומעצימים אותה. פעם לא היה לי ברור באופן אינטואיטיבי מה אקט דומי ומה אקט סאבי. למדתי מבת זוג שהיתה לי פעם, לקטלג אותם. יש עליהם. הם מחוללים שליטה. שליטה זה מואי כיף.
לפני 7 שנים
me and him​(נשלטת) - רוצה לחייך מעוד מטלות מטופשות! אנא.. :)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י