שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 7 שנים. 25 בדצמבר 2016 בשעה 15:13

משהו בלראות אותך עם גאג תמיד מעורר אותי. הכדור הזה שגורם לך לרייר ולהוציא קולות לא ברורים הולם אותך כל כך שהייתי משאירה אותך כך לתמיד לולא הייתי נהנית לשוחח איתך.
אני מצמידה את הדילדו לרצפה ומבקשת ממך להתיישב עליו. אתה מגניב מבט ימינה ואני רואה את העלבון הזועם בעיניים שלך. אני מניחה יד על הלחי שלך ואתה מצמיד את הלחי כמו כלבלב מתחנן. ספק מבקש די, ספק שואב בטחון. אני אומרת בקול שקט שזה הזמן לשים את החור שלך על הדילדו ולהוכיח לי את המקום שלך מולי. אתה זוחל לכיוונו על שש, ראש מושפל, משאיר שאריות רוק אחריך ומתיישב עליו. המבט שלך מעט מתערפל, אני יכולה רק לנחש כמה אתה כועס עלי עכשיו, תחושת עליבות מציפה אותך. אתה מוריד ראש ועוצם עיניים.
אני מתיישבת על הספה מולך, מרימה את החצאית, מפשקת רגליים ושולחת יד. אני מורה לך להרים ראש ולפתוח את העיניים ואתה מבצע, כמובן. המבט שלך כשאני מחדירה את הדילדו אלי מרטיב אותי אפילו יותר, אני מבקשת ממך לא להסיר ממני מבט ועוצמת את עיני. אני מאוננת וכשאני גומרת אני שומעת אותך משתנק, מאבד אוויר. אני פותחת עיניים, מפשילה את החצאית בחזרה ורואה אותך מלא רוק, עיניים בוהקות, זקפה מטפטפת.
אני ניגשת אליך, מסירה את הגאג, ונותנת לך למצוץ את הדילדו. אני משאירה לך אותו בפה, כמו מוצץ, חוזרת לספה, מרימה שוב את החצאית, עוצמת עיניים ואומרת "עכשיו תורך, תגיד לי כשתגמור".

עציץ​(מתחלף){משוייך} - הולי שיט.
אני הולך לקחת אוויר כי לא נתתי לעצמי לעשות את זה לאורך הפוסט
ביי.



את מהממת. שתדעי לך.
לפני 7 שנים
hrgiger - תודה (:
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י