סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 6 שנים. 10 במאי 2017 בשעה 8:19

החדר חשוך, מואר מעט, מספיק בשביל שתראה אותי. רדיוהד מתנגנים ברקע בווליום נמוך, אולי טורי איימוס. על הרצפה מונח מזרון ואני שוכבת עליו, עירומה, על הבטן. אתה כורע לבוש לידי. אני אומרת לך שאתה יכול להתחיל ואתה לוקח מהשמן בריח לבנדר, אולי אקליפטוס ומתחיל לעסות, בשקט. אתה מתחיל מהגב, מתמקד בשכמות ובעורף שלי שתמיד כל כך תפוסים. גניחות קטנות של הנאה מבהירות לך שאתה עושה עבודה טובה, נוגע נכון. כשאתה עובר לכפות הרגליים אני מגרגרת בהנאה וחושבת לעצמי שבטח קשה לך עם העובדה שאתה צריך לעזוב אותן ולהמשיך לשאר הרגל. ושבטח קשה לך, בכלליות. כשאתה מעסה את החלק העליון של הירכיים אני מפסקת מעט הרגליים ולך נפלטת אנחה קטנה. בישבן אתה נוגע בעדינות, אני מרגישה שאתה לא בטוח אם מותר לך, אני מאשרת. אתה מעסה אותו והגניחות שלי מאשרות שוב, אתה מעביר אצבע משומנת היטב בין הפלחים ואני רועדת מעט, אתה יודע איך אני מגיבה ללשון שלך שם, זה אותו הדבר עם האצבע. אתה מלטף מסביב לחור והקולות שלי משתנים מעט, שומעים את ההנאה.
מספיקה הרמת יד שלי כדי שתפסיק ואני אסתובב ואשכב על הגב. הידיים שלך עדינות אבל מעסות חזק, עובדות על כל מה שתפוס אצלי. אתה יודע שאני מתייחסת לתפקיד שלך כמעסה ברצינות, מעבר לגירוי. הלחץ המדוייק שאתה מפעיל על כפות הידיים שלי נעים במיוחד, אני אוהבת את ההשקעה בכל ס"מ מהן. אתה עובד על כל הגוף שלי ואני נרגעת לתוך המגע שלך, משתחררת.
אני מרגישה שהספיק לי, שהגוף שלי רגוע יותר ואני מפסקת רגליים. אני אומרת לך להפסיק לגעת בי, שולחת יד אל בין הרגליים ומאוננת לאט. כשאני גומרת אני מגישה לך את כף היד שלי, מבקשת ממך להריח אותה ושואלת אם גם אתה רוצה, אתה מהנהן בהתרגשות. אני מבקשת ממך להשכב על הגב ומתיישבת בין הרגליים שלך, יד אחת מועכת את האשכים שלך, חזק. יד שנייה עולה ויורדת על הזין שלך. הידיים שלי חלקות מהעיסוי ואתה מגורה מאוד.
לא עוברת חצי דקה ואתה אומר לי שאתה קרוב, מבקש לגמור. אני מועכת חזק יותר, מלטפת לאט יותר ומרשה. אתה רועד לי בידיים, מלכלך את עצמך ואני לא מפסיקה. הלחץ על האשכים ממשיך ואני ממשיכה לשפשף לך. אנחות ההנאה שלך הופכות לאנחות כאב ואני מחייכת.
נעים לי.

אלפא-בטא​(מזוכיסט){נשלט} - נאמן להוראות הפעלה! :-)
לפני 6 שנים
PeterPup​(אחר) - קשה לך בכלליות. .. אהבתי!
לפני 6 שנים
דולפין 4 - טקסט נפלא
לפני 6 שנים
עו''ד רוצה עוד - וזה ונילי?
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י