סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 6 שנים. 18 ביולי 2017 בשעה 5:24

כבר בערך שבוע שהוא כותב לי פנטזיה ביום. יש לו הוראה אחת, לאונן (בלי לגמור) כשאני אומרת לו שאני קוראת. אז אני מול המסך קוראת והוא מול המסך שלו, שומר על זקפה. אנחנו לא מדברים על מה שהוא שולח לי.
כשאנחנו נפגשים אני מכינה לו כרית לברכיים ואומרת לו לכרוע. אני מהדקת את כפות רגליו בסרט נצמד וכך גם את כפות ידיו. אני בוחרת את הגאג עם הטבעת ואת כיסוי העיניים האטום ביותר.
אני מתיישבת מולו ומסבירה לו מה הולך לקרות תוך כדי שאני מלטפת לו ברפרוף את הזין. הוא מטפטף ומהנהן, להראות שהוא הבין.
אני מניחה את ההדום בין רגליו ואת הרגל שלי עליו. הזין שלו מונח על השוק שלי, מקפצץ בהתרגשות. אני מתחילה להקריא והוא מתחיל להתחכך, לאט. יש לו שישה סיפורים להתחכך בי. אחרי הסיפור השלישי אני עושה הפסקה, מושכת את הרגל אלי מה שגורם לו להאנח באכזבה ומספרת לו איך הוא נראה. מוגבל לחלוטין בתנועה, הראש שלו זז כמי שמחפש את הקול שלי והוא מרייר ומטפטף, כמה לא בשליטה הוא נראה. אני מדמיינת את המבט שלו מתחת לכיסוי ואומרת לו שאני יודעת שהוא מרגיש קצת עלוב עכשיו, אבל ככה הוא בחר להיות כשהוא ביקש להיות שלי והוא מהנהן בהסכמה. אני חולקת איתו שאני רטובה, מאוד, ומוכיחה לו את זה כשאני מורידה את התחתונים שלי ונותנת לו להריח. הוא שואף עמוק.
אני דוחפת לו את התחתונים לטבעת של הגאג ואומרת לו שממשיכים ושישים לב כמה הרגל שלי רטובה ממנו.
אני מקריאה את הרביעי ואז מתחילה לספר לו מה אני רוצה. אני מספרת לו עליו, חבול, כואב. אני חולקת איתו שאני מאוננת לפעמים על המחשבה שלו צופה בי משתמשת באחר. הוא מתחכך מהר יותר ואני עוצרת בשביל להגיד לו שהוא יכול לגמור בזמנו החופשי וממשיכה לספר על רצונות שלי.
הוא גומר ואני רוכנת אליו, מסירה את כיסוי העיניים ואת הגאג. הוא נראה חצי מסומם. אני מניחה יד על הראש שלו, מסמנת לו להתכופף ואומרת לו שהוא לכלך אותי, ושהוא יוכל לנוח אחרי שהרגל שלי תהיה נקייה לחלוטין, שילקק.

MyLexicon - איך אני אמור לעבוד אחרי דבר כזה?
וואו. הישיבה תהיה קשה
לפני 6 שנים
hrgiger - נו? הצלחת לעבוד?
לפני 6 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - חזק. אהבתי.
לפני 6 שנים
דקיקון​(נשלט) - מצויין
לפני 6 שנים
Aציבעוני​(אחר) - הכי קצה שיש
לפני 6 שנים
MidnightM - מצויינת
לפני 6 שנים
יואב 31​(אחר) - הרגת אותי על הבוקר.
יושב במשרד ומקווה שלא אצטרך לצאת.
חבל שלא קראתי בבית :(
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י