שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 6 שנים. 15 בספטמבר 2017 בשעה 5:45

אני מסתכלת על הרשימה שביד שלי ומחייכת, כשאני מרימה את הראש ורואה אותך עומד מולי בציפייה החיוך רק גדל.
"תראה כמה ארוכה היא ואיך לאט לאט היא מצטמצמת", אני אומרת ואתה מהנהן. אני מבקשת ממך להזכיר לשנינו למה בכלל הכנת לי את הרשימה הזאת ואתה אומר: "כי רצית לדעת כל מה שלא עשיתי בקשר בדס"מי, לפני שהגעת אלי.", עכשיו תורי להנהן ותורך לחייך, כשאני מאשרת את התשובה.
אני נזכרת שהופתעתי מכמות הדברים ה"בנאלים" שמופיעים ברשימה. הופתעתי והתגריתי, אני אוהבת ללמד, ראשוניות מרגשת אותי. אני דורשת הרבה אבל גם מאוד סבלנית. אני גם נזכרת שממש נבהלת מזה שאהבתי את הרשימה, כי הבנת שארצה ממך כל מה שמופיע שם, ושאתה תתן.
אני נזכרת שאתה פה מולי וחוזרת למציאות. אני מגישה לך את הרשימה ואומרת לך: "היום אנחנו מטפלים בסעיף 27. אל תטרח לבדוק מה הוא, אתה תבין עוד שנייה." 
אתה מחזיר את הרשימה לתיק שלי, שם מקומה מהיום שהגשת לי אותה ואת עצמך ושואל: "מה עכשיו?"
אני מבקשת ממך להביא את התיק אלי, להתפשט ולרדת לרצפה אל בין הרגליים שלי. "זוכר שביקשתי ממך לצפות בסרטי הדרכה שמלמדים איך לרדת לאישה? היום אתה תראה לי מה למדת.", אני אומרת ושמה עליך את כיסוי העיניים.
אני מבקשת ממך להתיישב בין הרגליים שלי, על הישבן, גב אלי ולהישען. אני רואה את הבלבול והפחד בשפת הגוף שלך ושואלת אם אתה רוצה לומר משהו.
"אני לא מבין. אני עם הגב אליך, אני לא יכול לרדת לך ככה. את מביאה מישהי אחרת? אני לא רוצה ככה.", אני שוב מבקשת ממך להתיישב כמו שאמרתי ואתה מבצע. הגוף שלך מתוח, בחרדה, הזקפה שלך ירדה. אני מניחה יד על הלחי שלך ואומרת לך שזאת רק הכנה, שלא הבאתי אף אחת ושתרגע. 
אתה נושם לרווחה, הגוף שלך נרפה ואתה מנשק את כף היד שלי עשרות פעמים בתודה והקלה.
אני נשענת לאחור, מבקשת ממך להישען עלי בנוחות ולהגיש לי את יד ימין שלך ולא לדבר מעכשיו. אני מניחה בה פלאשלייט ומסבירה.
"זה מדמה איבר מין נשי. תראה לי מה למדת. תתחיל עם ללטף אותו קצת, לעורר אותו. אני לא מתכוונת לתת הוראות חוץ מזה.", אני עוצרת קצת ונותנת לך להתרגל למבוכה, "תשקיע בו שאראה שאכן למדת. שאשתכנע שכשתללקק אותי תדע איך לענג ולספק אותי. תתחיל, אני כבר אגיד לך מתי זה מספיק."
אני משתתקת ואתה מושיט אצבע מגששת ומתחיל ללטף את הסיליקון. אני מניחה רגל על הירך שלך ומרגישה שהזין שלך עדיין רפוי. 

Avi the one - זה מדהים ,ואת המורה
לפני 6 שנים
Netrunner​(נשלט) - הוא: "בולע רוק", ואז מבצע את המשימה במבוכה רבה
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י