סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 6 שנים. 3 באפריל 2018 בשעה 10:15

ההוראות שלך היו פשוטות, להביא איתך שלושה בקבוקי מים, מזכוכית. אמרתי לך שלשאר אני אדאג ולא יכלתי שלא לצחוק כשענית: "מזה אני חושש".
זה היה מראה די יפה, לראות אותך יורד לרצפה אחרי שהדלת נסגרת. המבט שלך הראה שילוב של רעב, פחד ושמחה. קצת קפצת מבהלה כשהשקית פגעה ברצפה והרעישה ואני חייכתי.
"היום יהיה קל, אתה בסך הכל צריך למזוג וויסקי ומים בכל פעם שהכוסות מתרוקנות, אני אקרא ואתה יכול לקבל את כפות הרגליים שלי בזמן הזה", אמרתי בעודי הולכת לסלון ואתה אחרי, על הברכיים. על השולחן בסלון היה הארדבג האהוב עלי, הסגריות שצצות רק כשאני שותה ושלוש כוסות.
"אתה יכול להתפשט ולמזוג, תיכף אחזור", אמרתי לך והלכתי לחדר להביא את הספר. כשחזרתי אמרת לי: "לא ידעתי מה למזוג לכוס השלישית, היא בשבילי?", הנהנתי ועניתי שכן, אבל עוד לא, לשם אני כבר אמזוג. התיישבתי, הנחתי רגליים על ההדום ואמרתי לך שאתה יכול לקבל כל חלק מכף הרגל עד הברך, להתחכך, ללקק, לשים ראש. רק לא לגמור ולא לדבר. לעצמי אני שומרת את הזכות להפריע לך, כמובן, כשארצה לשתות או מאפרה.
אתה מהנהן ואני שותה את כוס המים, לוקחת את כוס הוויסקי ומתחילה לקרוא. נעים לי ככה, אני קוראת ושותה, כשנגמרות שתי הכוסות אני אומרת "תמזוג" ואתה ממלא את שתיהן, כשאני רוצה סיגריה אני אומרת "מאפרה" ואתה מושיט לי סיגריה, מצית וכף יד. הספר טוב, המגע שלך נעים, הוויסקי מענג והגניחות הקלות שלך גורמות לי לחייך.
לאחר ארבע כוסות אני קמה, לוקחת את הכוס איתי ואומרת לך להשאר, אני הולכת אל השירותים וחוזרת עם כוס חצי מלאה. "הנה, גם לך יש לשתות. את המים אתה יכול לשתות ישר מהבקבוק", העיניים שלך נפערות ואני מוסיפה, "תזיז את ההדום ותתמקם, ישבן אלי, ראש על הרצפה. בקבוק מים אחד כבר סיימתי, נכון?".
אתה לא מוציא מילה, שותה את השתן שלי, מוותר על המים ומתמקם. יש בך שקט סוער עכשיו.
אני לוקחת את הבקבוק הריק, שמה יד על הגב התחתון שלך ואומרת: "כמה שניות של אי נעימות וזה ייכנס, רק תנשום", אני מחדירה ומוציאה קצת למשך כמה שניות, מעבירה יד מלטפת על האשכים שלך ועם האנחה המופתעת שלך אני מחדירה.
אתה נושם עמוק בבהלה ושואל: "זה בפנים? הכנסת לי את הבקבוק? מה עכשיו? מה לעשות?" הסערה שלך ברורה, גם הזקפה. אני מלטפת מעט את הזין שלך, מציינת בפניך שאתה מטפטף ואומרת שעכשיו אתה רק צריך לשמור את הבקבוק בפנים, יש לי עוד שני פרקים והספר נגמר, אני כבר אמזוג לעצמי.
נעים לי ככה, אני קוראת ושותה את הכוס האחרונה. הספר טוב, המגע של כפות הרגליים שלי בזין שלך נעים והגניחות הקלות שלך גורמות לי לחייך.

 

 

 

אישון מאוזן​(נשלט) - נהדר. רק, אהמממ, איך ויסקי בפסח?
קצת התחשבות, זה אתר יהודי (:
לפני 6 שנים
hrgiger - אתה מוזמן להציע משקה כשר שיערב לחיכי.
אבל קח בחשבון שמה שיוצא ממני - ממש ממש לא כשר (:
לפני 6 שנים
אישון מאוזן​(נשלט) - תלוי. את בשרית?
לפני 6 שנים
hrgiger - בשר לבן (:
לפני 6 שנים
אישון מאוזן​(נשלט) - בשר לבן, בשר לבת, לא באמת משנה. הכל יוניסקס היום (:
לפני 6 שנים
Arminius​(נשלט) - מהפנטזיות הכי כיפיות שקראתי פה.
לפני 6 שנים
hrgiger - תודה (:
לפני 6 שנים
mischievous imp​(אחר) - מצויין כרגיל :)))) מזל שנפטרתי מהבקבוק זכוכית ששיתי ממנו לא מזמן. הוא נשק, בידיים מיומנות :)
לפני 6 שנים
hrgiger - יש עוד מלא בקבוקים, בחנויות.
לפני 6 שנים
subtal​(נשלט) - או כן. המשך יבוא?
לפני 6 שנים
hrgiger - רוב הסיכויים שלא (:
לפני 6 שנים
subtal​(נשלט) - לעזאזל, את אוהבת עניינים לא גמורים. לשונות משתרבבים.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י