שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 5 שנים. 22 בפברואר 2019 בשעה 8:10

זאת הבירה הרביעית שלו והערק השלישי שלי, אנחנו לא שיכורים אבל מאוד שמחים. היד שלו על הירך שלי, מלטפת בעדינות ואז, פתאום, הוא אוחז בה בחוזקה. כואב לי ואני אומרת לו: "תזהר, זה יתנקם בך", הוא עושה זאת שוב, מחייך ושואל: "איך?".
אני מניחה את היד שלי על שלו, מקרבת אותה אל בין הרגלים ורואה איך העיניים שלו נפערות מעט כשהוא מרגיש את הרטיבות. אני מצמידה את היד ועונה: "אם לי יכאב שוב בירך לך יכאב בישבן". אני שומעת אותו נושם עמוק והעיניים שלו נעצמות כשהוא אוחז לי חזק בירך, כשהוא פותח את העיניים הוא אומר מילה אחת: "טוב".
אני מזמינה חשבון ואנחנו יוצאים.
כשאנחנו מגיעים אליו אני מתיישבת על הספה והוא נעמד מולי, קצת נבוך הרבה חושש, זה מגרה אותי. אני קמה, מכבה את כל האורות פרט למנורת קריאה ומפשיטה אותו, הוא לא עוזר לי, אבל גם ממש לא מתנגד. כשהוא עירום לחלוטין אני נעמדת מולו, מורידה את הגרביונים והתחתונים, מתיישבת על הספה ושואלת אותו: "תרצה לשכב לי על הברכיים?". הוא מניע את ראשו לשלילה אבל מתחיל להזדקר, "בבקשה?" אני אומרת והוא נעמד מולי על הברכיים. הוא פותח לי את הרגליים וקובר את עצמו ביניהן, בשלב מסויים הוא מפסיק ללקק אותי, מרים ראש ואומר בהתגרות: "חבל שאין לי בננות". אני פורצת בצחוק ומושכת אותו אלי, הוא מופתע כשהוא מוצא את עצמו על הברכיים שלי.
הוא מסתכל עלי ואומר: "את יכולה". היד שלי נוחתת לו על הישבן ואני שומעת את הנשימה שלו נעתקת. אני שואלת אם אני יכולה שוב והוא מהנהן. היד שלי עולה ויורדת כמה פעמים, הישבן שלו מתחמם ומאדים קצת ולאט לאט הוא חוזר לנשום. אני מפסיקה שוב, מלטפת וחופנת את הישבן, מעבירה אצבע בין הפלחים ושואלת שוב: "אני יכולה עוד?", הוא מרים אלי מבט מגורה ואומר: "תעשי מה שאת רוצה, אני אגיד אם ארצה שתפסיקי". אני מעבירה ליטוף על הזין שלו ומציינת ספק לעצמי ספק לו: "עומד לך." הוא נאחז בי ואני נותנת מכה חזקה על הישבן שלו. היד שלי עולה ויורדת ואני נכנסת למוד כמעט מדיטטיבי. הסיטואציה מאוד מגרה אותי, הכאב, האפשור שלו, הגירוי שלו. אני עוצרת ושוב מלטפת לו את הישבן, נפלטת לו אנחה ואני מרגישה אותו זז עלי. אני שואלת אותו אם הוא בסדר והוא, ללא תשובה, זז קצת ומתמקם כך שאני מרגישה את הזין שלו מתחכך לי בירך. הוא מטפטף וזה מרטיב אותי.
אני חוזרת להכות את הישבן, הספנקים הולכים ומתחזקים והתדירות גוברת, כל פעם שהיד שלי מכה בישבן הזקפה שלו זזה לי על הירך ונפלטת לו אנחה. האנחות שלו מגרות אותי, הזקפה המטפטפת שלו מגרה אותי ובצורה מאוד מוזרה גם הספנקים עצמם.
אני מאטה את הקצב ואת העוצמה, אבל לא מפסיקה ואומרת לו: "אני באמת לא מבינה את זה, מי חשב שספנקינג יגרה אותי ככה, אני ממש רטובה". הוא מרים אלי ראש ומשהו במבט שלו משתנה.
זה עניין של שניות ופתאום הוא יושב על הספה, הזין שלו עמוק בתוכי ובעוד אני תוהה לעצמי בראש מה בדיוק קרה עכשיו אני שומעת אותו אומר: "גם אני לא מבין את זה. זה ממש פסיכי לזיין אותך כשהישבן שלי כואב מספנקינג".
אני פורצת בצחוק שמופסק בשניה כשהוא ננעץ עמוק בתוכי ושם לי יד על הצוואר.

FlowerKitty​(אחרת) - מצויין :)
לפני 5 שנים
hrgiger - תודה (:
לפני 5 שנים
באשיר - מקסים.
לפני 5 שנים
hrgiger - יו. תגובה (:
לפני 5 שנים
Succubus​(אחרת) - אוי, זה נפלא.
לפני 5 שנים
hrgiger - תודה (:
לפני 5 שנים
אישון מאוזן​(נשלט) - 107 מתוך 100 אפשריות.
לפני 5 שנים
hrgiger - אתה מחלק לי נקודות?
לפני 5 שנים
אישון מאוזן​(נשלט) - הן החליקו לי והתחלקו לך על חשבוני מעל לראשי ובאופן לא שוויוני בעליל.
זה מתקן טיפה את עזות המצח?
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י