סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 4 שנים. 11 באוגוסט 2019 בשעה 5:20

כזאת של הקלישאה, שעושה סרטים שבהם בא שליח פיצה, לה בדיוק נגמר המזומן, היא חיה בעולם ללא אשראי והדבר היחיד שהיא יכולה לחשוב עליו כפתרון זה להזדיין בפראות עם השליח שנראה יותר מבוגר מאבא שלה אבל חובש כובע מצחייה הפוך אז הוא כנראה צעיר ומגניב (או מזניב, אם אתם בני גילי).
נגיד.
אז אם הייתי כזאת והייתי סתם ככה יושבת בבית קפה והיה ניגש אלי בחור שאני לא מכירה, בזמן שאני לא מצלמת סרט, למעשה אני בכלל יושבת וקוראת לי מאמר בכלכלת ימי הביניים בפרס, לעבודת הגמר שלי (הפורנו זה כי אני סטודנטית ענייה). כמה זה לגיטימי בעיניכם/ן שייגש אלי  בחור, עם מגש פיצה ויציע לי להזדיין איתו בפראות?
אני הרי עושה זאת בסרטים שלי והנה, אני בדיוק פה מולו.

ואחרי שתענו לי על זה (כי שחקנית פורנו אני לא, אני אפילו לא מצטלמת. וסטודנטית לכלכלה אני לא, אני אפילו לא יודעת את לוח הכפל) - כמה לגיטימי זה לשלוח לי הודעה בצ'אט שמציינת שיש להוא שפונה זין גדול, כמו אצלי בשחזור? או שהוא רוצה ללקק אותי כמו בתמונות? או לנשק לי את הרגל בנעל החדשה שלי שהוא בכלל ראה בבלוג של הצעצוע?

 

 

 

* כן נו, אני אהיה מאוד נישתית, אני יודעת, אל תגדעו את קריירת המשחק שלי כל כך מהר.

Synt​(נשלטת) - איכס. הכי לא לגיטימי, נקודה
לפני 4 שנים
אישון מאוזן​(נשלט) - אני מציע להכניס את הפוסט הזה לויקימילון או איך שלא קוראים לאתר שמסביר מונחים, כהגדרה למונח 'שאלה רטורית'.
לפני 4 שנים
Blackbeard​(שולט) - אם זו פיצה פפרוני, זה הכי לגיטימי בעולם. מזל שאנחנו חיים בעולם וירטואלי והם לא יכולים לירות בגל גדות ולהאשים אותה שהיא מתה

BB, שוקל להציע לגל גדות פיצה פפרוני
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י