שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 4 שנים. 18 באוגוסט 2019 בשעה 7:19

כן, לפעמים יש לי הוראות מוזרות. שתן ואני לא חברים קרובים, זה לא מאוד מעניין אותי עד שפתאום כן. ואז נהיה קשה לקבוע איתו לדייט. טוב, האלגוריה הזאת הופכת מוזרה מרגע לרגע, ממש דמיינתי את עצמי יושבת על הבר, עם קוקטייל מתוחכם וכוס שתן יושבת מולי עם מיץ אננס (שיהיה טעים יותר, כמובן).
בכל אופן, עכשיו בא לי, מאוד ואני יודעת שברגע האמת אני תמיד מסתבכת. ה"אין לי מספיק פיפי", ה"אסור להשתין על הספה", ה"מה אתה מסתכל עלי ככה? יש לי חרדת ביצוע".
אבל בא לי והתחלתי להריץ בראש איך אני עושה שזה יקרה ואז נזכרתי בשלישי שהשתנתי עליו (הסיפור של הראשון מסתובב אי שם בתחילת הבלוג שלי).

בבוקר של אותו היום כבר אמרתי לו שהוא יצטרך לגרום לי להשתין עליו ושהדרך היא להזכיר לי לשתות הרבה מים ולהסיט את תשומת ליבי כל פעם שארצה להשתין עד הרגע שאומר: "בוא, אני צריכה פיפי". נפגשנו לארוחת ערב מוקדמת, אחרי שהוא הזמין לשנינו לשתות ולאכול (אהבתי שהוא עשה את זה, את הלחץ שלו להזמין נכון) הוא מזג לי כוס מים וחייך. אני אמרתי לו שאני לא צמאה והוא ענה: "נו, בבקשה. אני לא אוכל להכריח אותך.", חייכתי ושתיתי. באמצע הארוחה כבר הייתי צריכה להשתין וכשקמתי הוא ביקש ממני לשבת, אמרתי לו שיש לנו עוד זמן שהוא יוכל להשקות אותי בו.
כשחזרתי הוא היה מהורהר ולשאלתי ענה: "זה פסיכי שאני צריך לגרום לך לעשות משהו שאני בכלל לא בטוח שאני רוצה בו", אני חייכתי וביקשתי ממנו למזוג לי עוד כוס מים, הוא מזג.
אצלו בדירה הוא מזג לי כוס מים איך שנכנסנו ואני שוב רציתי להשתין, הוא הגיש לי את הקיין וביקש שאכה אותו ולא אשתין, עבר לי. עבר עוד קצת זמן, עוד קצת מים ואני שוב רוצה להשתין, הוא ביקש לרדת לי, עבר לי. עוד דקות ארוכות, עוד מים ואני שוב רוצה להשתין, הוא הגיש לי את היפנים ונר, עבר לי. ושוב, זמן, מים ואני צריכה להשתין, הוא התקרב אלי והציע לי את הצוואר שלו, שאחנוק ואני אמרתי: "בוא, אני צריכה פיפי".
הדרך הקצרה לשירותים היתה מלאת שקט דחוס של ציפייה, נכנסנו אל המקלחון והוא התיישב בין הרגליים שלי עם אותו מבט שידעתי שיקשה עלי. הייתי מגורה, רטובה וממש צריכה להשתין. וכלום. הוא הלך להביא כוס מים נוספת וכשהוא חזר אמרתי לו: "גוף בין הרגליים שלי, ראש לרצפה ותנשק לי את כפות הרגליים." הוא היה שם, אני עצמתי עיניים, נשענתי על הקיר הצונן ושניות ארוכות אחר כך השתנתי עליו. שמעתי את שאיפת האויר שלו, בשנייה שהשתן פגע בו, הרגשתי את הראש מתרומם והצמדתי אותו לרצפה עם הרגל. הייתה הפוגה קלה בה אני לא השתנתי והוא התיישב, חיבק לי את הרגל ואני נשמתי ברוגע ואז השתנתי שוב, הרגשתי איך הוא נאחז בי חזק חזק.
כשסיימתי הוא היה שקט, כנוע, היד שלי היתה על הראש שלו והוא עוד נאחז ברגל שלי. שאלתי אותו איך הוא והוא ענה: "אני רוצה ללקק אותך עכשיו. בבקשה. את מרשה?" ואני פישקתי את הרגליים.

 

ועכשיו בא לי שוב, כנראה אצטרך שחזור.

OR1977 - הפעם הראשונה קשה
לפני 4 שנים
hrgiger - בזה כמעט כל פעם קשה לי (:
לפני 4 שנים
OR1977 - הכל בראש ❤️
לפני 4 שנים
אישון מאוזן​(נשלט) - מעורר זיכרונות מרטיטים מחווייה מקבילה אי אז עם המיתולוגית (:
(מעניין אם כתבתי את זה פעם)
לפני 4 שנים
hrgiger - אתה יכול לכתוב עכשיו, אם לא כתבת אז (:
לפני 4 שנים
אישון מאוזן​(נשלט) - צריך קודם לבדוק בארכיון הפוסט. סדר חייב להיות (:
לפני 4 שנים
hrgiger - נו, מצאת (: ?
לפני 4 שנים
אישון מאוזן​(נשלט) - מצאתי רסיסים בלבד. הולך לקושש זרדים (:
לפני 4 שנים
TheStrider​(סדיסט) - לא יותר קל פשוט להעביר מים מכוס לכוס? הרעש לא עושה את זה?
לפני 4 שנים
hrgiger - לא באמת. לא לי.
לפני 4 שנים
eyall{hrgiger} - מעניין אם אני אשתכר מזה.
לפני 4 שנים
hrgiger - יש דרך אחת לבדוק.
תגרום לי להשתין עליך.
לפני 4 שנים
יום יום ומועד​(לא בעסק) - ככל שעושים את זה יותר ככה מתגברים על חרדת הביצוע!
לפני 4 שנים
hrgiger - אני מכירה אנשים עם פחד במה שיסתרו את הטענה הזאת (:
לפני 4 שנים
יום יום ומועד​(לא בעסק) - נו בסדר, תמיד יש יוצאים מן הכלל
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - וואו.. איזה תיאור מגרה... אחת הפנטזיות שהכי מחרמנות אותי אבל טרם הצלחתי לשכנע אותה.. מעניין לדעת מה הוא מרגיש באותם רגעים
לפני 4 שנים
hrgiger - את ההוא מהפוסט אני כבר לא יכולה לשאול (:
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - מצטער לשמוע.. אבל אולי מישהו שחווה את זה, יכול לתאר את ההרגשה?
לפני 4 שנים
Ruined but fun​(אחר) - ואווו אחלה כתיבה
לפני 4 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - וואוו...
זו אחת החוויות היותר אינטימיות שקיימות.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י