סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 4 שנים. 4 באוקטובר 2019 בשעה 9:39

חלק ראשון https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=56785&postid=918567

קצת אחרי שהגעתי הביתה שלחתי לו תמונה שלי, עם הדילדו זכוכית בתוכי, הוא שלח לי תמונה של הזקפה שלו. אני הייתי בבית, שתיתי, קראתי, השקט הזה עושה לי טוב. אני לא יודעת מה הוא עשה פרט ללסיים את בקבוק היין שהשארתי לו, כפי שביקשתי. את ההודעה הבאה ממנו קיבלתי אחרי שהיין נגמר: "בואי, בבקשה. אני לא אוהב להיות נעול בדירה, לא לדעת מתי את באה. זה מרגיז שאת קרובה כל כך ולא פה.", אני חייכתי ולא עניתי. גם לא באתי.
בערך שעתיים אחרי ההודעה שלו נעמדתי מחוץ לדלת הדירה ולחצתי על הכפתור בשלט, הצעקה שלו וקול הזכוכית המתנפצת גרמו לי לפרוץ בצחוק. כשפתחתי את הדלת מצאתי אותו עומד, יד אוחזת את האשכים המחושמלים, זין רפוי וכוס מנופצת על הרצפה. הוא נראה כועס, מבולבל ובעיקר מצחיק, אז שוב פרצתי בצחוק. ידעתי שהוא רוצה לבוא לקראתי והזכוכיות מונעות ממנו, אז נשארתי במקומי ואמרתי: "תאונן". כשהזין עמד לחלוטין התקרבתי אליו, ביקשתי ממנו לפתוח פה וירקתי. הוא המשיך לאונן ואני ניקיתי סביבו וביקשתי לאט, אז הוא האט. כשהכל היה נקי ביקשתי ממנו להתכופף והוצאתי ממנו את הפלאג, אחר כך הסרתי את הקולר החשמלי וביקשתי ממנו שוב לאונן, ולהשען על הדלפק, ישבן פעור אלי. מהשקית שהבאתי קודם הוצאתי חומר מחטא, ניקיתי את בקבוק היין הריק היטב, נעמדתי מולו ושאלתי: "זוכר את הקטע הקצר שגזרת בשבילי, מהסרט?" העיניים שלו נפערו, הוא זוכר. "אני לא רוצה", הוא אמר ואני נעמדתי מאחוריו, שימנתי היטב את החור הפעור שלו, את הבקבוק ואמרתי: "תגיד תודה שהוא ריק. ותמשיך לאונן, אני רוצה שתגמור בשבילי.".
את התודה הוא מלמל בשקט, כנוע כזה, קטן ואני החדרתי את פיית הבקבוק, לאט לאט. כשראיתי שהוא חזר לנשום התחלתי לזיין אותו עם הבקבוק ואמרתי לו שעד שהוא לא גומר אני לא אפסיק. לקח לו לא מעט זמן, אבל הגמירה שלו היתה אינטנסיבית ואחריה הוא שכב רפוי לחלוטין על הדלפק. אני הוצאתי את הבקבוק והוא צנח לרצפה ונצמד לרגליים שלי.
אני ליטפתי לו את הראש ואמרתי לו: "פעם הבאה הוא לא יהיה ריק", הוא ענה: "אני לא רוצה שוב. וטוב. מה שאת רוצה".
דקות ארוכות אחר כך הוא חזר לעצמו וביקש לרדת לי. הסכמתי, הוא הרוויח את זה.

 

 

 

די להפעם, נראה כמה עוד חלקים מזה אשרוד.
 

ג'ינג'ר41 - מקווה שעוד לא מעט חלקים(:
לפני 4 שנים
כלבה גאה​(נשלטת){משויכת} - וואו! גם לחלק הזה וגם לחלק הראשון
כיף לקרוא
לפני 4 שנים
Barnyard runaway - יש לך כשרון.. לא ידעתי אם אני קורא סיפור אימה או זימה. וואו
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י