סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

העולם שבקצה הגבעה

מעלליו של שאטון וסיפורי מערה
לפני 3 שנים. 18 באפריל 2021 בשעה 14:46

לא מעט נשים נעלבו כשבחרתי לאפשר לה להיות לרגליי כפי שביקשה. האגו שלהן צץ החוצה בצורה גועלית למדי.

איך יתכן שאני, שאוהב אותן קומפקטיות, קטנטנות בגובה, מחוטבות ובכושר, בוחר דווקא מישהי שהיא האנטיתזה שלי ואני שלה?

איך יתכן שבחרתי כנשלטת ראשונה מישהי,שהיא גם אלפא וגם דומיננטית אבל כנועה לי ולי בלבד, שפשוט מעריצה את האדמה שאני דורך עליה? (ואלה המילים שלה, אם הייתי מאפשר לה לנשק לי את הרגליים כמו שהיא התחננה לעשות לא פעם,היא הייתה עפה מאושר)

כן, היא גבוהה. כן, היא מלאה אבל היא החליטה לרדת במשקל מסיבותיה שלה ואני בעד כי אני יודע למה. (וכל אלה שירצו שוב להגיד כמה אני יומרני שאני רוצה אותן "כוסיות" פשוט תחסכו)

כן, היא האנטיתזה שלי לגמרי אבל רק חיצונית. מבחינת אישיות וההתמסרות שלה אליי, היא בדיוק מה שאני רוצה. היא הראתה לי תמונות ישנות שלה אבל כמובן שמתי לב לבד כבר. באחת הפעמים שהניחה את ראשה על ברכיי, ליטפתי את גבה וראיתי שיש לה מבנה גיטרה טבעי. יש תמונה אחת שלה מהעבר שבה יש לה מבנה גוף יותר רזה אבל גיטרה למניין. היא אמרה שלשם היא רוצה לחזור, לאותו גוף ולא בגללי, אלא בגללה. כי לא נוח לה עם איך שהיא עכשיו. דיברנו ארוכות על למה היא עלתה במשקל והבנתי. כל אותם "שולטים" שהיא פגשה מאז שחזרה היו הסיבה לזה שהזניחה את עצמה, כי אלה הרשו לעצמם לגעת בה בלי רשות. משם היא בחרה פשוט לא להיות נשית וזה מבאס כי היא אישה יפה.

אז למה בחרתי בה? כי היא הראתה לי את עצמה בלי חומות, את הילדה ששוכנת בתוכה בלי מסיכות. אין בה אגו אבל יש בה פשטות יפה. כשהיא כורעת מולי, יש לה מבט תמים של ילדה ושם, במקום הזה היא הכי שלווה.

אני יודע שאני לא צריך לבקש אפילו, אבל היא תעשה למעני הכל. אם הייתי רוצה שתוריד לי את הירח ותפרוס לי אותו בצלחת לקינוח, אילו היה באפשרותה, הייתה עושה זאת ללא היסוס כי זו היא.

בדרכה שלה, עם כל העבר הסוער שלה, היא מיוחדת ודווקא בגלל אותה פשטות והבנה שהיא כבר מכירה את עצמה ויודעת מה טוב לה.

במקום שבו אנוחנו נמצאים אחד מול השנייה, אין בינינו חומות. כשאני נמהר, היא מניחה את ידה על הזרוע שלי ואומרת כמעט בלחישה "אדוני,תאט, אתה ממהר". היא מסבירה לי מהצד שלה כנשלטת למה הרבה נשלטות דווקא פה, מהססות לפנות. כשהיא סיפרה לי על ה"שולטים" שיש פה, פשוט קיבלתי חום. איך יתכן שאדם שקורא לעצמו שולט, פוצע בכזו אכזריות את זו ששמה את מבטחה בו? איך?

קטונתי מלהבין אותם, ואני גם לא מנסה כי אני יודע מי אני, ובסופו של יום ארוך, זה מה שחשוב.

מעבר לכך, אם הדינוזאורית שלי בחרה בי כשולט, כשאני הראשון שעשה לה מדיקל והביא אותה לסאב ספייס ונתן לה לדבריה את השלווה הנפשית שחיפשה במשך כל כך הרבה זמן, ביחד עם האנושיות שבי (שוב,מילים שלה. לפעמים היא לא שותקת אבל אני לא מוכן לשים לה גאג עדיין). זה רק מראה לי שאני בדרך הנכונה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י