שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

העולם שבקצה הגבעה

מעלליו של שאטון וסיפורי מערה
לפני 3 שנים. 19 באפריל 2021 בשעה 10:03

אחרי שבועיים אינטנסיביים עם  שתיהן, הרעב שלי גבר.

אולי זה בגלל שרק אחת מהן מצליחה לספק אותי מינית, ואולי דווקא בגלל שהשנייה לא. אולי זה בגלל עוד אלף ואחת סיבות אחרות, אבל בסופו של יום, אני רעב.

הראשונה הסבירה לשנייה למה יש לי רעב כזה, למה אני צריך עוד אחת וזה נפלא. רק לאן ממשיכים מפה? זה לא שהנשלטות גדלות אצלי בערוגת הגינה או על עץ, ונמצאות לבחירתי. האמת שאני גם לא יודע איפה לחפש אם בכלל. כשהראשונה ניסתה לחפש לי, היא הותקפה פה על ידי טרוליות מזדמנות שחושבות שאני מחפש עוד חור. זה עצוב שכל זה מגיע למצב כזה. במקום דו שיח, התלהמות והקצנה.

אז כן, אני מחפש. אני מחפש עוד נשלטת. מישהי מזוכיסטית, אמונוגמית, מטליסטית, קומפקטית, בלי אגו, אוהבת אנאלי וגרון עמוק, אוהבת גולדן. אני לא מחפש עוד מישהי שתבוא בדרישות אלא תבין שאלה יחסי גומלין. היא תקבל את מה שהיא מבקשת בדרך שלי.

אין לי צורך בתגובות של אותן טרוליות, אני לא פה לשעשע אתכן, לכן כל תגובה לא מכבדת תמחק. אם משעמם לכן עד כדי כך, לכו לבעל שלכן שיספק אתכן, ואם הוא לא מספיק גבר, תמצאו אחד שכן. אבל אני ממש לא הכתובת.

מי שכן מעוניינת, מוזמנת ליצור קשר.

Shatun​(שולט) - תיארתי מה אני רוצה כתכונות ומה שמתאים לי, את הרעב שבוער בי. אין כל ספק שהיא קודם כל בת אדם, גם אלה שנמצאות איתי, קודם כל ולפני הכל בנות אדם, אם לא היו מרגישות כך, הן לא היו איתי כי לא חסר שולטים פה. את מוזמנת לשאול אותן בעצמך, או לפחות אחת מהן.
לפני 3 שנים
Okami​(לא בעסק) - בתור אחת מהשתיים, אני יכולה להבטיח לך שהוא רואה בנשלטת קודם כל בת אדם,בגלל זה ביקשתי להיות שלו. כשסיפרתי לו מה אני, הסברתי לו שיש פרוטוקול שאני צריכה לבצע, והוא כולל לברך אותו בכניסתו לבית כשאני מנשקת את רגליו. הוא סירב בכל תוקף כי מבחינתו אני קודם כל בת אדם. הוא שונא שאני מבטלת את הצד האנושי והנשי שבי, והוא כעס כשסיפרתי לו על כל אותם השולטים שהרשו לעצמם לשלוח ידיים כי לא ראו נשלטת או בת אדם אלא נטו חור לשימוש. אז תקראי את הפוסטים האחרים שלו לפני הסקת מסקנות. כל פוסט שקשור אלינו, הוא שואל אותנו קודם אם זה בסדר שהוא יכתוב ונותן לנו לקרוא לפני פרסום, כדי לוודא שלא נכתב משהו פוגעני או מעליב כלפינו.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י