בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

החרוזים של מורי

אוהב לכתוב בחרוזים, מה יש ?
לפני 4 שנים. 12 באפריל 2020 בשעה 12:12

רוב הנשלטים שפגשתי הם אנשים מאוד דומיננטים דרך אגב אני נכלל באותה קבוצה מיוחסת...

זה הבלוג שלי אז פאק יו אני אדבר פה על עצמי כי זה מה יושב לי על הלב... 

אני אוהב לשלוט בתחומי החיים שלי, סדר היום שלי, העבודה שלי, איך שאני נראה אני אפילו נכלל בין אותם יחדי סגולה שאוהבים לשלוט במה יוצא להם מהפה (זה לא באמת כל כך מורכב פשוט לחשוב על מה אתה אומר) .. בקיצור לאהבל המצוי שחושב ששולטת זה מישהי עם קיין שעושה לך פיפי בפה ונשלט זה מישהו שאוהב ללקק מגפיים.. אני ממש לא על ספקטרום השולט נשלט ואם כבר הרבה יותר לכיוון השולט. 

אחרי מחשבה ארוכה עם עצמי התנסויות רבות וכו וכו וכו (מאמין שרוב חבריי הכלוב גם יצאו למסע הזה של מה אני לעזזל).. הבנתי שאני מחפש את איבוד השליטה.. (במסע למדתי עוד כמה דברים כמו למשל שספקטרום המשיכה שלי הוא יותר רחב מכוס ציצים ובולבול) אבל בסופו של דבר העניין הוא לאבד שליטה.. 

זה לא עניין של מה וכך לא פעם שמעתי שקשה לשלוט עליי.. וזה דיי נכון. עדיין לא יצא לי להרגיש נשלט על ידי מישהי.. יצא לי להרגיש נשלט בסיטואציה אבל אף פעם לא שחררתי באמת את המושכות.. אני לא יכול להפיל הכל על השולטות שניהלתי איתן יחסים.. יש פה גם משהו אישי שלי עם עצמי שקשה לי לשחרר...

ההסגר הזה אחלה זמן לחשוב על למה זה ככה, למרות שאני מודה שלרוב אני מגיע למבוי סתום ואני לא מצליח לפתור את החידה למה קשה לי לשחרר.. חידה נוספת היא למה חשוב לי כל כך לרצות אחרים.. ועוד ועוד חידות.. 

אחלה זמן לנסות לפתור חידות

וגם אם לא פתרתי אותן אוטומטית אני מתחיל לחשוב וזה תמיד טוב לחשוב... 

כמו למשל לחשוב על מה אתה אומר...  

 

 

בוורלי - זה תהליך, זה משהו שיכול לקרות רק עם אדם שאתה סומך עליו ונמצא בסוג של קשר שבו אתם מתפתחים יחד. בעיניי כל הזמן זה בולשיט.
לפני 4 שנים
בוורלי - * כל השאר
(לא *כל הזמן*)
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י