לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אונורה

על. רגש
לפני שנה. 25 באוקטובר 2022 בשעה 7:45

אני נורא עמוסה, היא אמרה.

 

ואז היא הוסיפה, אבל יש לי זמן בשביל משחק תפקידים, אם אתה מעוניין. אני אשלח לך לינק לוייז, תגיע היום לבוש במדים של מתדלק בשעה 15:35 בדיוק.

 

בשש בערב עדיין חיכיתי לה בהתחנת הדלק, כאשר קיבלתי ממנה הודעה: מדים ממש יפים! מקווה שלמדת איך להתנהל שם בלי שיעצרו אותך על התחזות.

למחרת, קיבלתי ממנה הודעה נוספת: בעוד 20 דקות בדיוק תעלה על המדים. אף מילה נוספת. לאחר חצי דקה - לינק לתחנה אחרת.

קאמרי אדומה כמו שלה אין הרבה בארץ, בדיוק כשראיתי אותה מרחוק נכנסת לתדלק קיבלתי הודעה נוספת, מילה אחת: ״מלא״.

 

היא נכנסה לתחנה, נעמדה באיזור של תדלוק עצמאי, וכשניגשתי לרכב שלה, זיהיתי מייד שינוי אחד ברכב לעומת הפעם האחרונה שבה הייתי בפנים, שוכב קשור על הריצפה מאחורה: המצת היה בחור שלו. היא חייכה אלי, ובזמן שהחזרתי לה את כרטיס האשראי, היא שלפה בקבוק בושם ג׳יו והטיזה על היד שלי. משום מקום היא שלפה גאג בצורת פיטמה והכניסה לפה שלי. התחלתי למצוץ את זה, ומשהו הרגיש מיוחד בגאג הזה, משהו הייטקי כזה, כאילו יש בפנים חיישן עוצמה ובלו טות׳.

היא אמרה: ״דמיין שזו הפיטמה שלך, חמוד. לא שלי״. הגאג מייד נפל לי מהפה, ליד בין הרגל של לדוושת הגז.

 

היא פתחה קצת את דלת הרכב, מספיק כדי שתוכל לסגור עלי אם תרצה, ואני ירדתי על הברכיים על המדרכה והושטתי את היד כדי להרים את הגאג. תוך כדי זה היא אמרה לי: ״תיזהר שהפיטמה שלך לא תיפול״.

הבטתי בה במבט ממש מבולבל - הרי הפיטמה שלי כבר נפלה. היא לא אמרה ״שלא תיפול שוב״, והיא תמיד כל כך מדייקת במילים שלה. גם הטון שלה לא היה סרקסטי בכלל, אלא למעשה טון די מודאג. אבל אני ראיתי על הפנים שלה שהיא ממש נרטבת מהסיטואציהץ היא ממש אוהבת לראות אותי מבולבל ואובד עיצות. ואני אוהב אותה, אז פשוט שתקתי כאילו הגאג עדיין בפנים ואנחנו עשוים פט פליי, כשחיית המחמד היא דג. גם ככה  אני במזל דגים... תוך כמה שניות גם ככה החזרתי את הגאג ואני הייתי שוב על הרגליים מולה

 

הכל קרה כל כך מהר, ופתאום הרגשתי עלי מצבטי פיטמות. הלחיצה של במצבטים היתה עדינה לעומת מה שאני רגיל, כמו דיגדוג נעים, הסתכלתי עליה במבט משועשע, אבל ההבעה שלה היתה שומרת סוד, מה שגרם לי שוב לבילבול, וגרם לה לשחרר אנחת הנאה קטנה. פתאום הרגשתי את יד שמאל שלי נשרפת, בדיוק איפה שהיה בושם קודם, ואז ראיתי בזוית העין שהיא מחזירה למקום את המצת. כיביתי את האש בשערות היד שלי עם היד השניה, אבל אז הרגשתי כאב נורא באצבעות. מייד, באינסטינקט, ניסיתי להכניס את  האצבעות הפה אבל הלסת שלי היתה נעולה עכשיו על הגאג, והוא חסם את את היד והציל אותי. נשכתי חזק את הגאג ואז הרגשתי כאב מטורף בפיטמות, הרגשתי שתוך שניה הן נתלשות ממני ונופלות לריצפה. 

 

היא הביטה בעיניים שלי ואמרה, פשוט תשחחר את הפיטמה.

לא הבנתי איך לשחרר את הפיטמה. 

ואז הבנתי, לשחרר את גאג.

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י